XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat heb ik vandaag gezien:

- Stink wijf die elke dag traint en ook elke keer naar zweet HEEL ERG stinkt.
- Ik wou Dumbbell pressen knalt er iemand anders met zijn dumbbells tegen de mijne aan.

Mijn eigen stank de laatste tijd. Ik spuit nog extra deo op voordat ik de kleedkamer uit ga maar na de tijd zo bezweet en dikke zweetvoeten.

Zat net op een bankje in de kleedkamer en zo'n kerel zat naast mij, hij kijkt me aan en loopt vervolgens weg. :roflol:

Mijn eigen stank de laatste tijd. Ik spuit nog extra deo op voordat ik de kleedkamer uit ga maar na de tijd zo bezweet en dikke zweetvoeten.

Zat net op een bankje in de kleedkamer en zo'n kerel zat naast mij, hij kijkt me aan en loopt vervolgens weg. :roflol:

Daar zijn smeersels voor man. Use that shit :P

Ik hoefde het rek niet te gebruiken (anders had ik hem wel geholpen door hem te spotten terwijl hij het gewicht van de grond deadliftte om te kunnen curlen), ik zat te wachten op de cable curl.. maar doordat ik hem aankeek alsof ik water zag branden maakte hij geloof ik wel dat hij weg ging.. zelfs het opruimen van de schijfjes was te veel moeite.

Haha, baas!

Echt serieus. Hij hangt zijn jas op, gaat benchen in de smith met half rep om dan te supersetten met curls. Komt die ecto van mijn vorige post naar de rack. Vraagt of die jas van hem is, dus hij neemt zijn jas weg. Ecto is klaar met squatten, komt die aap meteen zijn jas terug te hangen. Ongelooflijk :D

Ik heb vroeger in een supermarkt gewerkt en merkte dat we nogal bejaarden als klant hadden die het juist leuk vonden om lang te wachten.

Heb ik geregeld mee gemaakt, dat ik een winkel kar vol heb en een oudje met 4 spullen voor wil laten gaan.

zeggen ze vaak; nee joh, ik heb toch alle tijd, laat mij maar lekker wachten, zo kom ik de dag ook nog een beetje door :D

dus oke, gooi ik me 14 bakjes kwark, 10 zakjes kipfilet beleg en gewoon kipfilet maar op de rolband :cool:

Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger in een supermarkt gewerkt en merkte dat we nogal bejaarden als klant hadden die het juist leuk vonden om lang te wachten. Zo konden ze meer praten haha. Maar natuurlijk ook van die chagerijnige oudjes die niet willen wachten, voordringen en als de rij te lang duurt alles wegsmijten en weglopen. :o

Ja maar die oudjes zien boodschappen doen als een uitje, 95% heeft geen **** te doen :-)

Ja okey ik sluit me aan bij de rest, ****ing beach boys. In mijn ''hometown'' had ik er geen last van maar goddamn hier in Gent is het een ramp... Overcrowded tot en met heb erg lang moeten wachten voor een bankje :(. Gelukkig was het squatrek zo goed als altijd vrij haha :D.

Dat iedereen me aan staat te staren als ik zwaar aan t trainen ben, maar niemand eens zn bek opentrekt om me aan te moedigen tijdens een zware lift.

Niet in de sportschool.

Elke keer als je iemand zegt dat je beginnen trainen bent dat ze altijd, maar dan ook altijd direct vragen of je al een sixpack hebt.

Dat iedereen me aan staat te staren als ik zwaar aan t trainen ben, maar niemand eens zn bek opentrekt om me aan te moedigen tijdens een zware lift.

Vind je het gek met zulke stats! 230BP... hoor je dan niet in de top 10 van NL?

Vind je het gek met zulke stats! 230BP... hoor je dan niet in de top 10 van NL?

Jawel, maar ik kan me nog wel herinneren, toen ik begon met trainen, dat ik het prachtig vond als er iemand zwaar aan t liften was, en we met zn allen diegene aanmoedigden in de sportschool. Daar hoef je nu niet meer op te rekenen, althans niet in mijn huidige sportschool. Tis eerder afkeurend schudden met de hoofden omdat het wel eens wat lawaai maakt.

Zo nou het was weer duidelijk het paasweekend is voorbij en heel de sportschool stroomde weer vol met prutsers.
Natuurlijk was er weer geen doorstroom op de apparaten iedereeen is super traag en van trainen is geen sprake.

Gelukkig had ik een zware rugdag en zoals altijd werkt niemand bij ons met free wheigts,nog wel relaxt met 2 polen staan bor en en zwaar zoals het hoort he he.

Eerlijk is eerlijk polen trainen veel gedisciplineerder en harder als al die hollandse ecto mooiboys!

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Jawel, maar ik kan me nog wel herinneren, toen ik begon met trainen, dat ik het prachtig vond als er iemand zwaar aan t liften was, en we met zn allen diegene aanmoedigden in de sportschool. Daar hoef je nu niet meer op te rekenen, althans niet in mijn huidige sportschool. Tis eerder afkeurend schudden met de hoofden omdat het wel eens wat lawaai maakt.

Inderdaad het niveau in nederland is echt mega triest je wordt gewoon negatief aangekeken als je zwaar ga liften.
Maargoed het is gewoon jaloezie gasten zijn gewoon slappe mietjes tegewoordig want daar houden vrouwen toch van.

Terug
Naar boven