JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eigen stank de laatste tijd. Ik spuit nog extra deo op voordat ik de kleedkamer uit ga maar na de tijd zo bezweet en dikke zweetvoeten.
Zat net op een bankje in de kleedkamer en zo'n kerel zat naast mij, hij kijkt me aan en loopt vervolgens weg.![]()

Ik hoefde het rek niet te gebruiken (anders had ik hem wel geholpen door hem te spotten terwijl hij het gewicht van de grond deadliftte om te kunnen curlen), ik zat te wachten op de cable curl.. maar doordat ik hem aankeek alsof ik water zag branden maakte hij geloof ik wel dat hij weg ging.. zelfs het opruimen van de schijfjes was te veel moeite.

Ik heb vroeger in een supermarkt gewerkt en merkte dat we nogal bejaarden als klant hadden die het juist leuk vonden om lang te wachten.

Pfff.. Enige suggesties?

Ik heb vroeger in een supermarkt gewerkt en merkte dat we nogal bejaarden als klant hadden die het juist leuk vonden om lang te wachten. Zo konden ze meer praten haha. Maar natuurlijk ook van die chagerijnige oudjes die niet willen wachten, voordringen en als de rij te lang duurt alles wegsmijten en weglopen.![]()
Ja maar die oudjes zien boodschappen doen als een uitje, 95% heeft geen **** te doen :-)

Dit dus. En dan vooral met 3/4 man en opscheppen over hoeveel bier ze gedronken hebben afgelopen weekend.mensen die alles bezet houden terwijl ze aan het prate zijn.
Pfff.. Enige suggesties?
Denk dat het ook komt door de noxipro, ik zweet sinds ik dat spul neem echt enorm veel.

Dit dus. En dan vooral met 3/4 man en opscheppen over hoeveel bier ze gedronken hebben afgelopen weekend.

Dat iedereen me aan staat te staren als ik zwaar aan t trainen ben, maar niemand eens zn bek opentrekt om me aan te moedigen tijdens een zware lift.
Wat?

Vind je het gek met zulke stats! 230BP... hoor je dan niet in de top 10 van NL?
Jawel, maar ik kan me nog wel herinneren, toen ik begon met trainen, dat ik het prachtig vond als er iemand zwaar aan t liften was, en we met zn allen diegene aanmoedigden in de sportschool. Daar hoef je nu niet meer op te rekenen, althans niet in mijn huidige sportschool. Tis eerder afkeurend schudden met de hoofden omdat het wel eens wat lawaai maakt.