Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vanavond stond ik naast een jonge Marokkaan (no offense) te trainen, waarschijnlijk 15 jaar jonger dan ik, maar wel langer en zwaarder en eigenlijk een beetje lomp ...

Staat-ie daar dumbbell shrugs te doen met 25kg en tussen z'n setjes door zijn 'spierbundels' te flexen en te poseren, alsmede zijn knokkels te kraken terwijl-ie me aankijkt: en dan denk ik ... tja. :D

Dat is wel een nadeel als je er niet als (bijna) 35 uit ziet of een buffel van 120kg bent. ;)

Het leek vanavond inderdaad een soort mooiboy-avondje ... en maar kletsen en geen reet doen. :(

Daar hoef je nu niet meer op te rekenen, althans niet in mijn huidige sportschool. Tis eerder afkeurend schudden met de hoofden omdat het wel eens wat lawaai maakt.

Dat snap ik echt niet. 4 rode schijven aan iedere kant ziet er toch prachtig uit.

Mijn trainingsmaatje van 49 deadlift drietjes met 275kg, is toch geweldig om naar te kijken en alleen maar een grotere stimulans om nog harder te gaan trainen.

Dat snap ik echt niet. 4 rode schijven aan iedere kant ziet er toch prachtig uit.

Mijn trainingsmaatje van 49 deadlift drietjes met 275kg, is toch geweldig om naar te kijken en alleen maar een grotere stimulans om nog harder te gaan trainen.

+1 gasten die beestachtige gewichten liften motiveert mij als een gek. Het punt is dat mensen afgunstig en jaloers zijn als de pest.

t*ring warm in de gym en mensen die echt alles bezet gaan houden maar beter thuis zouden blijven ipv in onze weg te lopen. Maar lekkere training gehad voor derest :D

Mensen die bankjes bezweet achter laten, voorderest irriteer ik me nergens aan.

Zo is t. Maar lang niet voor iedereen blijkbaar.

Dat iedereen me aan staat te staren als ik zwaar aan t trainen ben, maar niemand eens zn bek opentrekt om me aan te moedigen tijdens een zware lift.

Ik zou meteen komen roepen dat je een ****ing p*ssy bent etc jwzelluf!

(Als dat bij jou ook helpt ofc :P)

Hmm dit hangt wel af van de gym waar je traint hoor. In mijn gym wordt je zeker wel relaxed aangemoedigd als je heel zwaar gaat en daar doe ik zelf ook wel aan mee (als het gewaardeerd wordt natuurlijk). En waarom niet? Wel zo sociaal. Ik vind het leuk om te zien als iemand het red om flink te BPen, DLen of te squatten. Tevens waardeer ik het zelf ook als ze mij aanmoedigen wanneer ik bezig ben. Wel met iets écht zwaars natuurlijk, wil niet zo´n koor om me heen hebben als het niets voorstelt :P

:roflol:
Die gast die vorige keer failde met een 245kg squat was gisteren toch wel zo bijdehand om 3 (!) spotters te vragen. Alleen deed hij gisteren niet meer dan 150kg...

Hij leest hier mee!

:roflol:
Die gast die vorige keer failde met een 245kg squat was gisteren toch wel zo bijdehand om 3 (!) spotters te vragen. Alleen deed hij gisteren niet meer dan 150kg...

Lol wtf, 1 spotter nodig denken te hebben bij 245, falen, bijna het licht uit de ogen geknalt en dan bij de volgende training op helft van vorig gewicht gaan zitten met 3x zoveel spotters, nice.

Voak bu'j te bange ;).

Dat ze de fijne ijzeren lat-pull stang weggedaan hebben, en daarvoor een gare dikke rubberen "stang" weggehangen hebben, traint k*t, want is veel te dik. Hebben ze gedaan, omdat hij bij iemand op zijn hoofd viel, omdat hij met wisselen van gewicht, de boel niet tegenhoud tijdens tricep-oefening, omdat de stang te zwaar is.

Dat ze de fijne ijzeren lat-pull stang weggedaan hebben, en daarvoor een gare dikke rubberen "stang" weggehangen hebben, traint k*t, want is veel te dik. Hebben ze gedaan, omdat hij bij iemand op zijn hoofd viel, omdat hij met wisselen van gewicht, de boel niet tegenhoud tijdens tricep-oefening, omdat de stang te zwaar is.
Echt he. In plaats van hem uit te lachen, halen ze een nieuwe stang voor zo'n pannekoek.:rolleyes:

Terug
Naar boven