frankyman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff vandaag werd ik gevraagd om even te spotten bij een bench....
90kg begint hij daar van die halve reps, ik wou hem echt gewoon laten liggen.

Heb natuurlijk niets tegen hun, maar mensen die tegenwoordig komen doen alpha terwijl ze geen reet voorstellen.
En jij als goeie spotter hebt die stang toch wel even verder naar beneden gedrukt he zodat de persoon een goeie rep maakte?
Tegenwoordig is spotter zijn niet alleen maar het gewicht meetillen, ook het helpen uitvoeren van een correcte rep![]()
Ik meen het....ik had hem bijna tot op de borst geduwd. Ik zou het wel super gevonden hebben. Mijn gezicht moet ook prijsloos geweest zijn, de vorige keer had ik het ook met iemand die 110kg wou benchen en weer zo een 10cm zakken en uitduwen en nu alweer ..... Ik stond daar echt van FU !!!
Heb je er iets van gezegd? Is toch beste ook voor hun, gewoon van dat ze niet diep gaan en dat geen zin heeft...
Hoe dom het ook mag klinken, hij stond naast mij toen ik incline aan het benchen was tot mooi aan mijn borst/nek net voor hij vroeg of ik kon spotten. Dan moet hij het zelf maar weten vind ik. Het ergste was zijn zelfvoldane smile omdat hij er 5 wou doen en hij er uiteindelijk 8 kon. Ik kon hem zelf niet meer aankijken toen hij het gewicht teruglegde. Ik vind dat ze het niet waard zijn.....Hoe dom het ook mag klinken, hij stond naast mij toen ik incline aan het benchen was tot mooi aan mijn borst/nek net voor hij vroeg of ik kon spotten. Dan moet hij het zelf maar weten vind ik. Het ergste was zijn zelfvoldane smile omdat hij er 5 wou doen en hij er uiteindelijk 8 kon. Ik kon hem zelf niet meer aankijken toen hij het gewicht teruglegde.
Volgende keer zal ik mijn bek opentrekken, BELOOFD.
dan denken ze dat ze veel sterker zijn dan jou met ****ed up form, niet diep genoeg, enz.**** die grip, ik wil gewoon fatsoenlijk en fijn latpull uitvoeren en niet mezelf(anderen ook) ergeren aan die klote stang.
Dan word het de komende tijd alleen maar pullups ipv afwisselen met latpull

Kan de irritatie begrijpen mandan denken ze dat ze veel sterker zijn dan jou met ****ed up form, niet diep genoeg, enz.
gewoon zeggen man, op die manier haal je er niets uit, vinden ze ook niet leuk haha.
Was echt absurd druk, beter even overstappen naar andere Gym!
Hekel aan mensen die vragen of ze ff tussen jou door de machine mogen gebruiken als je een superset doet met een trainingsmaat AAAAARRGG gister me kapot geergert aan die vent!
Je kan toch gewoon zeggen dat het NIET kan?Hekel aan mensen die vragen of ze ff tussen jou door de machine mogen gebruiken als je een superset doet met een trainingsmaat AAAAARRGG gister me kapot geergert aan die vent!

Normaal train ik in de middag, Maar mn trainingspartner moest langer naar school en werd het dus om 7uur savonds, Nou je kon je kont er niet keeren, alle cardio apparaten bezet, alle machines bezet en bijne alle dumbbells bezet( we hebben van elke gewicht maar 1 paar en als dr dan superdudes bezig zijn weetje het wel) en alle bankjes waren bezet, uiteindelijk heb ik mn maat maar ff geholpen met biceps trainen en daarna uit frustratie bij mij boven rug training afgerondWas echt absurd druk, beter even overstappen naar andere Gym!
![]()
Ik neem aan dat die stang zo dik is omdat het gewoon een ijzeren stang is met een dik rubber omhulsel?
Zakmes een idee ? ? ? ?
![]()
Precies hetzelfde bij mij. Beste tijdstip: Tussen 4 en 5 om te trainen.
de frustratieniet bij mij, dan zitten alle mooiboys der met een massa van 60 kilo een beetje Leip te doen en in de spiegel hun abbs ff te bekijken terwijl iedereen dat heeft als je zo broodmager bent -.- geen van alle drukt meer dan 40? Komen een beetje lullen en te pingen waar ik zo een stonthekel aan heb omdat ze dan apparaten in beslag nemen... Om vervolgs ff te kunnen zeggen tegen hun chicks van 12 hoe stoer ze wel niet zijn nu ze bij de sportschool zitten

niet bij mij, dan zitten alle mooiboys der met een massa van 60 kilo een beetje Leip te doen en in de spiegel hun abbs ff te bekijken terwijl iedereen dat heeft als je zo broodmager bent -.- geen van alle drukt meer dan 40? Komen een beetje lullen en te pingen waar ik zo een stonthekel aan heb omdat ze dan apparaten in beslag nemen... Om vervolgs ff te kunnen zeggen tegen hun chicks van 12 hoe stoer ze wel niet zijn nu ze bij de sportschool zitten

Heb jij pech. Bij mij juist de echte buffels die jaren en jaren keihard trainen en gezellig met elkaar een lolletje maken.![]()
vind ik wel lachen altijd