MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wat is dat nu voor fail, dus omdat je altijd 4x8 doet kan je niet groeien?
Goed lezen, je hoort mij niet zeggen dat je niet kunt groeien op 4x8. Het enigste wat ik beweer is, dat wanneer je maanden lang 4x8 doet de groei er wel uit is, tijd voor afwisseling dus!

Goed lezen, je hoort mij niet zeggen dat je niet kunt groeien op 4x8. Het enigste wat ik beweer is, dat wanneer je maanden lang 4x8 doet de groei er wel uit is, tijd voor afwisseling dus!

afwisseling in oefeningen jazeker, varieren in reps en sets is imo enkel om over een plateau te raken, om te groeien not so much

- Moet je nog veel sets?
- Ja
- Hoeveel?
- Dit is mijn eerste
...
- Hoeveel ga je er nog doen?
- Nog 6

... :mad:

Ik irriteerde me vandaag aan een vent die een half uur met de cables aan de slag ging. Hij deed een stuk of 5 verschillende oefeningen. Had ze hierdoor vandaag niet kunnen gebruiken

Gisteren de volgende situatie... was al vrij laat op de avond en in de gym was al niet zoveel volk meer. Vraagt daar een man van in de 50, een man die ik geregeld daar zie en gewoonlijk zeg ik daar vriendelijk goeiedag tegen, of ik hem wil helpen met de olympische barbell uit het rek te pakken. Hij had deze der in gezet en kreeg die bar er niet meer uit. Dus vraagt hij om even mee aan die barbell te trekken... geen probleem barbell gaat eruit en de man is tevreden. Nu heeft hij bij het trekken aan die bar zijn arm ergens tegen gestoten waardoor zijn arm een beetje aan het bloeden is. Die man staat ongeveer een meter van mij en besluit om plots op zijn arm te spugen. Zijn kwijl spatte op die manier tot op de vloer en tot op mijn schoenen. Ben maar gewoon terug gaan voort doen zonder daar een situatie van te maken.

Tien minuten later vraag ik dezelfde man of hij even wil spotten (er was niemand anders meer). Ik vertel hem dat ik 5-6 keer normaal wel aankan. Nu bleek dat ik de 7e ook nog ging kunnen maar toch pakte ie die bar praktisch uit mijn handen waardoor ik die zevende niet meer kon afmaken. Das meteen ook de laatste keer dat ik die man nog eens vraag om te spotten. Is weer eentje om aan het lijstje toe te voegen van hoe het niet moet.

Iemand zo smerige scheet laat dat het gwn niet te harde is, voordat die geur weg was was het alweer een half uur verder

Waar te beginnen haha:

- Naast onze gym zit er een kinderspeelparadijs of whatever, waar je continu de friet en frituur ruikt. Als je dan hard aan het trainen bent en nog diep in de cut periode zit, wordt je behoorlijk getest.
- CIOS fitness instructrice die, met al haar gelezen recentelijk en wetenschappelijk onderzoek mij komt vertellen dat zo diep squaten (gewoon full) slecht voor je knieën is en totaal niet effectief. "Ik spreek je over 5 jaar nog wel"..
- Mensen die hele verhalen op gaan lopen hangen over de geweldige prestaties die zij op trainingsgebied wel niet hebben bereikt. Totaal onrealistisch en die negeer ik dan ook gewoon.
- De hitte en daardoor de sterk ruikende medemens onder ons. (vooral bepaalde bevolkingsgroepen die het schuwen deodorant te gebruiken)
- Te laag plafon waardoor iemand van redelijke lengte 1.85+ geen staande military press, push press etc kan uitvoeren.
- Mensen die ineens de spotter willen spelen als ze denken dat je het niet meer red (lees heb makkelijk nog 2/3 reps over). Gigantisch irritant en die trakteer ik dan ook op een blik van ongenoegen.

Maar voor de rest erger ik mij niet zo aan mensen of dingen in de sportschool.

Iets zegt me dat dit niet klopt :rolleyes:

Mijn post was ook met een cynisch ondertoontje :)

Ik vind het vaag. Bij ons in de gym zei ik dat er rook was. De vrouw achter de bar had dus effe een sigarretje gedaan. Het is geen eenmanszaak en ik zie nergens een rookhok of zo haha! :)

Pff.. Belachelijk het is een SPORTschool.. Sommige mensen hebben goede voornemens, sporten, stoppen met roken afvallen.. En dan gaat zo'n domme k*t heel demotiverend roken..

Terug
Naar boven