Waar te beginnen haha:
- Naast onze gym zit er een kinderspeelparadijs of whatever, waar je continu de friet en frituur ruikt. Als je dan hard aan het trainen bent en nog diep in de cut periode zit, wordt je behoorlijk getest.
- CIOS fitness instructrice die, met al haar gelezen recentelijk en wetenschappelijk onderzoek mij komt vertellen dat zo diep squaten (gewoon full) slecht voor je knieën is en totaal niet effectief. "Ik spreek je over 5 jaar nog wel"..
- Mensen die hele verhalen op gaan lopen hangen over de geweldige prestaties die zij op trainingsgebied wel niet hebben bereikt. Totaal onrealistisch en die negeer ik dan ook gewoon.
- De hitte en daardoor de sterk ruikende medemens onder ons. (vooral bepaalde bevolkingsgroepen die het schuwen deodorant te gebruiken)
- Te laag plafon waardoor iemand van redelijke lengte 1.85+ geen staande military press, push press etc kan uitvoeren.
- Mensen die ineens de spotter willen spelen als ze denken dat je het niet meer red (lees heb makkelijk nog 2/3 reps over). Gigantisch irritant en die trakteer ik dan ook op een blik van ongenoegen.
Maar voor de rest erger ik mij niet zo aan mensen of dingen in de sportschool.