Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

hahaha

Irriteerde me vandaag aan een vrouw van in de 60, zat me de hele tijd aan te kijken toen ik met me setje bezig was, en als ik haar aankeek in me rust zat ze te glimlachen ???

She mirrin

Niet zo netjes, maarja, filmde mn lifts :) was bezig met squat unracks... Kijk maar rechts op de foto... bleef de gehele training staren :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

He mirin'

what's the problem ?

Irriteerde me vandaag aan een vrouw van in de 60, zat me de hele tijd aan te kijken toen ik met me setje bezig was, en als ik haar aankeek in me rust zat ze te glimlachen ???

She mirrin

Als een oude schuur in de fik vliegt ........ :D

Niet zo netjes, maarja, filmde mn lifts :) was bezig met squat unracks... Kijk maar rechts op de foto... bleef de gehele training staren :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij kijkt alsof ie naar afloop je tel nr wil vragen :S Denk overigens niet dat ie onder de indruk is van het gewicht, want dat gewicht eet ie aan hamburgers op een avond :D

En zoals weer was die 'gluurder' er weer. Bij elke setje van de beentraining zat hij te gluren. Na een tijdje kijk ik hem 2 minuten aan en begon hij te knikken. En dat doet hij ook echt bij iedereen he!

Wtf is tha problem?

Wat ik vandaag weer ervaren heb, was echt té irritant. Turkjes van jaar of 13/14 die alleen maar ouwehoeren en niet normaal met gewichten overweg kunnen en alle aandacht opeisen. En dan ook nog denken dat ze vet gespierd en stoer zijn..

'Vrouw van rond de 30,

kort krulhaar,

ronde bril,

gezicht van een meth addict,

de lichaamsvormen van een magere peer'

Deze zat letterlijk anderhalf uur op de bench joga oefeningen uit te voeren en zeer abstracte presses te doen waarvan de negatieve beweging een volle minuut duurde. Heb dit mismaakt menselijk schepsel dan ook enige tijd vol ongeloof aangestaard. Tot er 2 buffels van mocro's haar de ruimte hebben uitgegooid. 'Tijd om te trainen kahba' luidde het.

Ik denk dat het tijd is om de gezondheidszorg af te schaffen en opnieuw de wet van de sterkste in te lassen, in het geval van het ander geslacht wet van de geilste.

Laatst bewerkt:
fitness oma

Laatst bewerkt:
Lui die 10 min lang op een apparaat zitten en niks doen, alleen voor zich uit kijken.

Terug
Naar boven