AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

'Vrouw van rond de 30,

kort krulhaar,

ronde bril,

gezicht van een meth addict,

de lichaamsvormen van een magere peer'

Deze zat letterlijk anderhalf uur op de bench joga oefeningen uit te voeren en zeer abstracte presses te doen waarvan de negatieve beweging een volle minuut duurde. Heb dit mismaakt menselijk schepsel dan ook enige tijd vol ongeloof aangestaard. Tot er 2 buffels van mocro's haar de ruimte hebben uitgegooid. 'Tijd om te trainen kahba' luidde het.

Ik denk dat het tijd is om de gezondheidszorg af te schaffen en opnieuw de wet van de sterkste in te lassen, in het geval van het ander geslacht wet van de geilste.
Ja hehe, als de Bench bezet is en iemand doet er Crunches op of weetikveel wat lijkt me het wel logisch dat ze moet opdonderen.

Als je wilt Squatten en iemand zit daar te curlen donder je hem ook eruit. :)

Bloed iritant als spotters aan je stang zitten tijdens benchpress... Ik geef altijd in het begin aan, dat ze pas aan mijn stang mogen zitten als ik het alleen echt niet meer red, om het laatste er nog uit te persen, maar nee hoor -.- bij de eerste rep zitten ze er al aan..

Bloed iritant als spotters aan je stang zitten tijdens benchpress... Ik geef altijd in het begin aan, dat ze pas aan mijn stang mogen zitten als ik het alleen echt niet meer red, om het laatste er nog uit te persen, maar nee hoor -.- bij de eerste rep zitten ze er al aan..
dan zou ik maar eens lager in gewicht gaan als je niet eens 1 rep aan kan.

Misschien moet je eens aangeven dat ze pas aan de stang mogen zitten als jij iets zegt... want op hun inschattingsvermogen hoef je niet te rekenen ;)
(tussendoor geïrriteerd 'af!' wil vaak wel helpen ;))

dat er zo'n oma in dr kont wordt genomen op de benchpress:headbang:

nieuwe chickies die me aan zitten te staren

Dat ik daarnet aan kwam bij de sportschool en dat er 3 mong*len buiten (recht voor de ingang) een "rookpauze" aan het houden waren :headbang:

Inderdaad heel irritant! Laatst probeerde ik mn max uit op de bench, maar mijn maat die spotter was ging ineens met zijn handen erbij. Toen ik vroeg of hij had geholpen zei hij ''nauwelijks'', maar ik wilde het juist helemaal zelf toen. Daarna heb ik het alsnog een keer gedaan en toen vroeg ik of hij wel zijn handen erbij kon houden, maar wel zo'n 10cm onder de stang :)

Nee, ze luisteren gewoon nooit, alleen red ik het prima, ik heb er alleen een spotter bij voor als het ''mis'' gaat.

+1 ze luisteren idd nooit, alleen mijn fitnessbud weet precies watie moet doen, als ik het aan iemand anders vraag, zeg ik expliciet wat ik wil, maar toch zit ie bij rep 6 al aan de BB; dus weet ik ook niet of ik rep 6-8 nu zelf heb gedaan of met hulp, heel irritant.

Spotters die te vroeg helpen ....ja irritant.

Ik heb echter nog met iemand samengewerkt die na zijn set volledig op mij vertrouwde om het volledige gewicht terug in de houders te leggen bij het benchen. Die liet alle steun na zijn set direct los en dan kon ik upright rowwen. Gelukkig was ik toen nog jong en waren we met 60kg aan het benchen.

mensen die na hun training meteen achter de bar een paar biertjes klappen en sigaretje roken

Mensen die op een lichte squat dag je squat bekritiseren, en op een zware squat dag je amper aan durven kijken...

Geef dan van te voren aan wat je precies wilt.
Kunnen ze toch ook niet ruiken.
Lamlul.

Waar te beginnen haha:

- Naast onze gym zit er een kinderspeelparadijs of whatever, waar je continu de friet en frituur ruikt. Als je dan hard aan het trainen bent en nog diep in de cut periode zit, wordt je behoorlijk getest.
- CIOS fitness instructrice die, met al haar gelezen recentelijk en wetenschappelijk onderzoek mij komt vertellen dat zo diep squaten (gewoon full) slecht voor je knieën is en totaal niet effectief. "Ik spreek je over 5 jaar nog wel"..
- Mensen die hele verhalen op gaan lopen hangen over de geweldige prestaties die zij op trainingsgebied wel niet hebben bereikt. Totaal onrealistisch en die negeer ik dan ook gewoon.
- De hitte en daardoor de sterk ruikende medemens onder ons. (vooral bepaalde bevolkingsgroepen die het schuwen deodorant te gebruiken)
- Te laag plafon waardoor iemand van redelijke lengte 1.85+ geen staande military press, push press etc kan uitvoeren.
- Mensen die ineens de spotter willen spelen als ze denken dat je het niet meer red (lees heb makkelijk nog 2/3 reps over). Gigantisch irritant en die trakteer ik dan ook op een blik van ongenoegen.

Maar voor de rest erger ik mij niet zo aan mensen of dingen in de sportschool.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven