Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff.. Belachelijk het is een SPORTschool.. Sommige mensen hebben goede voornemens, sporten, stoppen met roken afvallen.. En dan gaat zo'n domme k*t heel demotiverend roken..

Haha, ja ik vroeg het en toen zei ze het.
Vandaag zat ik de op de Hometrainer en ik heb wel 4 mensen binnen zien komen die eerst voor de bar 1 uur thee gaan drinken, kletsen en de krant gaan doorlezen. Toen ik klaar was zaten ze er nog steeds.
Maar dat zijn natuurlijk de vetpensjes die nooit resultaat boeken.![]()

wat bij mij wel vrij veel irritatie opwekt =
terwijl ik alles geef tijdens een oefening komt er een nieuweling bijstaan die spontaan vragen beginnen te stellen.... !! het stoort me niet als ik NIET bezig ben . maar als ik bezig ben met een oefening dan laat je me best met rust =D
Hoe verhelp je dit probleem ?? ---> gewoon straal negeren als ze iets vragen. Blijven gaan met die set ! Zeg ik die kerel wel later is dat hij vragen mag stellen maar niet tijdens een oefening ^^ wat ik toch vriendelijk he !! ^^
zo denkt helaas 90% wel. Af en toe een praatje kan wel maar meestal knal ik aan 1 stuk door.
met muziek in stoort niemand mij, ben niet in de gym om vriendjes te makenzo denkt helaas 90% wel. Af en toe een praatje kan wel maar meestal knal ik aan 1 stuk door.
Oftwel, pleur je mp3 er in![]()
Toen zei dat ik veels ter serieus met sporten was, en er wel eens een goede dag vanaf mocht 
irritant he,Ik kwam laatst een chick buiten de sportschool om ergens tegen. Zie haar al dik jaar daar.. maar heb ook altijd mp3 in enzo. Dus nooit maar één woord tegen haar gezegdToen zei dat ik veels ter serieus met sporten was, en er wel eens een goede dag vanaf mocht
![]()

Ik kwam laatst een chick buiten de sportschool om ergens tegen. Zie haar al dik jaar daar.. maar heb ook altijd mp3 in enzo. Dus nooit maar één woord tegen haar gezegdToen zei dat ik veels ter serieus met sporten was, en er wel eens een goede dag vanaf mocht
![]()

Als ik ooit cutler in een gym tegen komen ga ik zeggen "he, je moet niet zoveel swing gebruiken, je moet controllen doen, zo kan ik ook even zwaar als jou"

Denk eerder dat hij je plet met zijn voet.Als ik ooit cutler in een gym tegen komen ga ik zeggen "he, je moet niet zoveel swing gebruiken, je moet controllen doen, zo kan ik ook even zwaar als jou"
En dan weg lopen zonder iets te zeggen
Epic win.

Mensen die neerkijken op het dat ik tussen de spiergroepen door ff buiten een peuk ga roken en even bel naar mn matties. Rust is ook belangrijk, jwz...
Je kan toch wel even wachten tot je klaar bent met je training? -.-

Mensen die neerkijken op het feit dat ik tussen de spiergroepen door ff buiten een peuk ga roken en even bel naar mn matties. Rust is ook belangrijk, jwz...
Je kan toch wel even wachten tot je klaar bent met je training? -.-