XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

exercise-demotivational-poster.jpg

Pff.. Belachelijk het is een SPORTschool.. Sommige mensen hebben goede voornemens, sporten, stoppen met roken afvallen.. En dan gaat zo'n domme k*t heel demotiverend roken..

Haha, ja ik vroeg het en toen zei ze het.

Vandaag zat ik de op de Hometrainer en ik heb wel 4 mensen binnen zien komen die eerst voor de bar 1 uur thee gaan drinken, kletsen en de krant gaan doorlezen. Toen ik klaar was zaten ze er nog steeds.

Maar dat zijn natuurlijk de vetpensjes die nooit resultaat boeken. :)

strx 2 gasten die dachten heel wat te zijn, hield hij een apparaat bezet omdat ie zo nodig moest bellen:rolleyes:

Haha, ja ik vroeg het en toen zei ze het.

Vandaag zat ik de op de Hometrainer en ik heb wel 4 mensen binnen zien komen die eerst voor de bar 1 uur thee gaan drinken, kletsen en de krant gaan doorlezen. Toen ik klaar was zaten ze er nog steeds.

Maar dat zijn natuurlijk de vetpensjes die nooit resultaat boeken. :)

Hahahaha ja idd! En die zeggen dan als ze eenmaal thuis zijn: hee schat! Ik heb die calorietjes weer lekker verbrand vandaag! :p

Vandaag iemand (zachtjes) gemept tijdens cable rows (met brede stang), volledige ROM...

Werd ie boos op mij ???

wat bij mij wel vrij veel irritatie opwekt =
terwijl ik alles geef tijdens een oefening komt er een nieuweling bijstaan die spontaan vragen beginnen te stellen.... !! het stoort me niet als ik NIET bezig ben . maar als ik bezig ben met een oefening dan laat je me best met rust =D

Hoe verhelp je dit probleem ?? ---> gewoon straal negeren als ze iets vragen. Blijven gaan met die set ! Zeg ik die kerel wel later is dat hij vragen mag stellen maar niet tijdens een oefening ^^ wat ik toch vriendelijk he !! ^^

wat bij mij wel vrij veel irritatie opwekt =
terwijl ik alles geef tijdens een oefening komt er een nieuweling bijstaan die spontaan vragen beginnen te stellen.... !! het stoort me niet als ik NIET bezig ben . maar als ik bezig ben met een oefening dan laat je me best met rust =D

Hoe verhelp je dit probleem ?? ---> gewoon straal negeren als ze iets vragen. Blijven gaan met die set ! Zeg ik die kerel wel later is dat hij vragen mag stellen maar niet tijdens een oefening ^^ wat ik toch vriendelijk he !! ^^

met muziek in stoort niemand mij, ben niet in de gym om vriendjes te maken;) zo denkt helaas 90% wel. Af en toe een praatje kan wel maar meestal knal ik aan 1 stuk door.

Oftwel, pleur je mp3 er in:)

met muziek in stoort niemand mij, ben niet in de gym om vriendjes te maken;) zo denkt helaas 90% wel. Af en toe een praatje kan wel maar meestal knal ik aan 1 stuk door.

Oftwel, pleur je mp3 er in:)

Ik kwam laatst een chick buiten de sportschool om ergens tegen. Zie haar al dik jaar daar.. maar heb ook altijd mp3 in enzo. Dus nooit maar één woord tegen haar gezegd :D Toen zei dat ik veels ter serieus met sporten was, en er wel eens een goede dag vanaf mocht :cool:

Ik kwam laatst een chick buiten de sportschool om ergens tegen. Zie haar al dik jaar daar.. maar heb ook altijd mp3 in enzo. Dus nooit maar één woord tegen haar gezegd :D Toen zei dat ik veels ter serieus met sporten was, en er wel eens een goede dag vanaf mocht :cool:
irritant he,

Oke dan moet ik mijn advies even aanpassen:)

oftwel pleur je weener er in :D

Als ik ooit cutler in een gym tegen komen ga ik zeggen "he, je moet niet zoveel swing gebruiken, je moet controllen doen, zo kan ik ook even zwaar als jou"

En dan weg lopen zonder iets te zeggen

Epic win.

Als ik ooit cutler in een gym tegen komen ga ik zeggen "he, je moet niet zoveel swing gebruiken, je moet controllen doen, zo kan ik ook even zwaar als jou"

En dan weg lopen zonder iets te zeggen

Epic win.
Denk eerder dat hij je plet met zijn voet. :D

gister, moest ff kijken op me papiertje wat ik nog moest doen, en naast mij zaten 2 gastjes, 1tje snoept en de ander is ecto, moeten ze lachen omdat ik ff moest kijken wat ik deed.. ik had het namelijk op een papiertje geschreven.

en als ik moet deadliften, kijken ze me aan alsof ze een handtekening willen.
:)

Mensen die neerkijken op het feit dat ik tussen de spiergroepen door ff buiten een peuk ga roken en even bel naar mn matties. Rust is ook belangrijk, jwz...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven