MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha, je hebt toch geen 2 kilo nodig man!

Eerder 20+, daar zie ik ze niet mee gooien :P

Meesten hier zitten op apparaten dus tja het zijn eerder de jongeren die alles bezet houden :mad:

Paar wel hoor zeker 5 oudjes die kuren waarvan ik het weet omdat het ongewoon is dat ze op 60+ leeftijd 100 benchpress doen...

Paar wel hoor zeker 5 oudjes die kuren waarvan ik het weet omdat het ongewoon is dat ze op 60+ leeftijd 100 benchpress doen...

Serieus? Damn, ziek en die gaan trainen bij health city en niet bij een of ander hardcore sporttent? :o

Die willen even de andere oudjes jaloers maken..

Serieus? Damn, ziek en die gaan trainen bij health city en niet bij een of ander hardcore sporttent? :o

Die willen even de andere oudjes jaloers maken..

Hier in oostende heb je niet veel keuze qua gyms daardoor dat ik ook hier zit... Maar het is wel zeer goed qua comfort sauna,stoombad,grote kleedkamers,gratis drank,enz...

Alleen qua krachttraining is het wel slecht dumbbells gaan tot 26kg en bij benchpress stond er vroeger meer dan 120kg aanhangen is verboden... Ze willen de veiligheid garanderen zogezegd...

Hier in oostende heb je niet veel keuze qua gyms daardoor dat ik ook hier zit... Maar het is wel zeer goed qua comfort sauna,stoombad,grote kleedkamers,gratis drank,enz...

Alleen qua krachttraining is het wel slecht dumbbells gaan tot 26kg en bij benchpress stond er vroeger meer dan 120kg aanhangen is verboden... Ze willen de veiligheid garanderen zogezegd...
wat een k*t gym zeg :eek:

Kom dan naar de fizix, waarom heb je nu comfort nodig :D

Als ik aan het deadliften ben kijkt echt iedereen.
Alsof ik in brand sta ofz:s

Een te drukke sportschool, zo als dat meestel bij mij op maandag- en dinsdagavond is.

PFFF. Ik ken't zometeen zal ik dat ook weer ervaren :(

En wat ook superdeduper irritant is: dat het supah warm is!

Idd, dan had ik het over dat gevolg nog niet gehad, wordt soms wel een beetje een broeikas op de fitness met zoveel mensen en geen airco of iets dergelijks..

ik erger me er kapot aan dat alles kapot gaat bij ons, en dan duurt het ook nog is 2 weken tot een maand tot het eindelijk is gerepareerd is...

Een te drukke sportschool, zo als dat meestel bij mij op maandag- en dinsdagavond is.

Echt niet normaal, ik sta dan soms echt te kijken van waar the **** komen al die lui vandaan (en dan begin ik pas om 8 uur ook nog eens). En dan donderdagavond hooguit een man of 10 in het krachtgedeelte. Wel grappig dat ze allemaal willen bankdrukken.

heerlijk dat ik direct na werktijd train (rond 4u) lekker rustig nog, amper wachten. 5u wordt t drukker maar dan ben ik toch al klaar.

bij de vorige gym was het ook altijd maandag standaard borst dag, woensdag rug en donderdag benen dag of zoiets.

Ik plande mijn training telkens precies op een andere dag in. bv maandag benen enz enz.

iedereen mooi wachten op elkaar maar ik op niemand en kon mooi doorknallen :D Snap alleen nog steeds niet dat dat belletje bij niemand anders is gaan rinkelen...

heerlijk dat ik direct na werktijd train (rond 4u) lekker rustig nog, amper wachten. 5u wordt t drukker maar dan ben ik toch al klaar.

bij de vorige gym was het ook altijd maandag standaard borst dag, woensdag rug en donderdag benen dag of zoiets.

Ik plande mijn training telkens precies op een andere dag in. bv maandag benen enz enz.

iedereen mooi wachten op elkaar maar ik op niemand en kon mooi doorknallen :D Snap alleen nog steeds niet dat dat belletje bij niemand anders is gaan rinkelen...

Bij ons is het iedere bag borst, schouder en rug dag... :o

Ik vind het irritant dat als er maar 4 man, incl. meself, in de 2 zalen aanwezig zijn ... ze net dat ene toestel pakken als ik het wil doen. :D

(zoals vandaag dus, tijdens mijn 1e deload dag, waarop ik vaak op machines te vinden ben)

Irritant is dat barbell klemmen steeds gejat worden. GVD AL 4 SETJES IN 1 WEEK WEG!! Dan moet ik met dumbbells aan de gang anders fl*kkeren die gewichten eraf.

Of gewoon de barbell recht houden, kan ook :)

Terug
Naar boven