DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
heerlijk dat ik direct na werktijd train (rond 4u) lekker rustig nog, amper wachten. 5u wordt t drukker maar dan ben ik toch al klaar.
bij de vorige gym was het ook altijd maandag standaard borst dag, woensdag rug en donderdag benen dag of zoiets.
Ik plande mijn training telkens precies op een andere dag in. bv maandag benen enz enz.
iedereen mooi wachten op elkaar maar ik op niemand en kon mooi doorknallenSnap alleen nog steeds niet dat dat belletje bij niemand anders is gaan rinkelen...
Is ook ideaal heb je ook nog wat aan je avond. Heb helaas niet die mogelijkheid.
---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------
Irritant is dat barbell klemmen steeds gejat worden. GVD AL 4 SETJES IN 1 WEEK WEG!! Dan moet ik met dumbbells aan de gang anders fl*kkeren die gewichten eraf.
Zonder klemmen wil de schijven nog wel eens iets schuifen, maar wat doe jij in vredesnaam dat ze eraf donderen
??

Snap alleen nog steeds niet dat dat belletje bij niemand anders is gaan rinkelen...