XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

heerlijk dat ik direct na werktijd train (rond 4u) lekker rustig nog, amper wachten. 5u wordt t drukker maar dan ben ik toch al klaar.

bij de vorige gym was het ook altijd maandag standaard borst dag, woensdag rug en donderdag benen dag of zoiets.

Ik plande mijn training telkens precies op een andere dag in. bv maandag benen enz enz.

iedereen mooi wachten op elkaar maar ik op niemand en kon mooi doorknallen :D Snap alleen nog steeds niet dat dat belletje bij niemand anders is gaan rinkelen...

Is ook ideaal heb je ook nog wat aan je avond. Heb helaas niet die mogelijkheid.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Irritant is dat barbell klemmen steeds gejat worden. GVD AL 4 SETJES IN 1 WEEK WEG!! Dan moet ik met dumbbells aan de gang anders fl*kkeren die gewichten eraf.

Zonder klemmen wil de schijven nog wel eens iets schuifen, maar wat doe jij in vredesnaam dat ze eraf donderen?????

Ik erger me aan dat de smith machine al meer dan een week stuk is en aangezien we geen squat rek hebben in deze gym is dat knap kloten te noemen.

Ik erger me er aan de de pipo die eigenaar is van onze gym bij de calves machine gewoon 20 kilo eraf heeft gehaald. Ik verhaal halen vond die dat mooier staan tot 100 kilo in plaats van 120kg.
images?q=tbn:ANd9GcT9rF7pPln-ZKvdQ4V1oapMe9NzbNwSSNy1Cw492Kn_mvIdLbWD.jpg

Bar overdag gesloten, ben je veroordeeld tot turkse pizza bij de buren als je hongerig op de sportschool aankomt :D
Kon pas ook al geen flesje water kopen toen ik die vergeten was mee te nemen.

Bar overdag gesloten, ben je veroordeeld tot turkse pizza bij de buren als je hongerig op de sportschool aankomt :D
Kon pas ook al geen flesje water kopen toen ik die vergeten was mee te nemen.
wc?? of is dat normaal dat er flesse water verkocht worden op een sportschool

Eigenlijk overal waar ik ooit geweest ben wel.

Ik ben wel degelijk op de hoogte van het feit dat er water uit de kraan komt. Daar heb ik die keer dan ook maar gebruik van gemaakt. ;)

Eigenlijk overal waar ik ooit geweest ben wel.

Ik ben wel degelijk op de hoogte van het feit dat er water uit de kraan komt. Daar heb ik die keer dan ook maar gebruik van gemaakt. ;)
ow haha ik dacht al, heb ooit hier ergens gelezen dat er in een gym geen kraan was en je moest betalen voor water en je het ook niet zelf mee mocht nemen. ik neem meestal niks meer staan bekertjes die ik altijd pak hihi

+1, dat heet je stabiliserende spieren gebruiken ... ;)

Die gebruik je niet met machines. :p

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

ow haha ik dacht al, heb ooit hier ergens gelezen dat er in een gym geen kraan was en je moest betalen voor water en je het ook niet zelf mee mocht nemen. ik neem meestal niks meer staan bekertjes die ik altijd pak hihi

Dan heb je nog de douche, gewoon bekertje eronder houden ahha.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ik erger me aan dat de smith machine al meer dan een week stuk is en aangezien we geen squat rek hebben in deze gym is dat knap kloten te noemen.

Verrot. Je kan toch ook met dumbbells sqauten?

haha jach ja dat kan ook 'xD miss tip voor dwarvenwarrior geloof dat zei er voor moest betalen ;P

kerels die niets opruimen en ik dus meer bezig ben met het zoeken van de stangen, gewichten, klemmen,... dan het trainen zelf soms...

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Ik erger me er aan de de pipo die eigenaar is van onze gym bij de calves machine gewoon 20 kilo eraf heeft gehaald. Ik verhaal halen vond die dat mooier staan tot 100 kilo in plaats van 120kg.
images?q=tbn:ANd9GcT9rF7pPln-ZKvdQ4V1oapMe9NzbNwSSNy1Cw492Kn_mvIdLbWD.jpg

WTH??? :p

de gemiddelde CIOS wijsneus die zegt die zegt dat deadliften k*t is en dat je ipv deadlifts hyperextensions moet doen omdat dat 'beter' is.

de gemiddelde CIOS wijsneus die zegt die zegt dat deadliften k*t is en dat je ipv deadlifts hyperextensions moet doen omdat dat 'beter' is.

Stond vanmiddag op te warmen met deadliften, 100kg op de stang, komt er zo'n cios gastje langs: WAUW ZEG, WEET JE HOE ZWAAR DAT IS!!!!!!!

Moest wel beetje lachen :)

so so 100kg, zit je dan al op je max?

Die 2e, bolle rug of niet..

Beginners die te zware gewichten pakken
Beginners die oefeningen fout doen en denken dat ze juist bezig zijn
Mensen die op verschillende apparaten tegelijk bezig zijn
Mensen die VEEL te lang op hetzelfde apparaat zitten
Mensen die veel te dicht staan bij de oefening waar jij mee bezig bent
Mensen die je uit je concentratie halen wanneer je je laatste rep doet
Kleine kindjes die wat spelen en wat aan de gewichten gaan hangen

er werd mij afgeraden deadlift te doen door een fysio. die er opzich best wel wat vanaf weet omdat je dan door je rug trekt ofzoiets. niet dat ik doe dl blessure maar vraag me dat af en toe wel af

Terug
Naar boven