MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

er werd mij afgeraden deadlift te doen door een fysio. die er opzich best wel wat vanaf weet omdat je dan door je rug trekt ofzoiets. niet dat ik doe dl blessure maar vraag me dat af en toe wel af

Volgens mij Squatten en Deadliften ze juist bij de fysio met licht gewicht.

Volgens mij Squatten en Deadliften ze juist bij de fysio met licht gewicht.
geen idee, ik vroeg aan fysio of het slim voor mij was te doen ivb met knie blessure en die zei van nee met knie niet slim maar ik vind het sowiezo niet echt een goede oefening omdat je je rug ermee kapot trekt ofzoiets blabla weet niet meer precies. verheug me er in ieder geval wel op dat ik het ooit een keer kan doen samen met squat dan kan ik teminste mee praten hehe ;P

geen idee, ik vroeg aan fysio of het slim voor mij was te doen ivb met knie blessure en die zei van nee met knie niet slim maar ik vind het sowiezo niet echt een goede oefening omdat je je rug ermee kapot trekt ofzoiets blabla weet niet meer precies. verheug me er in ieder geval wel op dat ik het ooit een keer kan doen samen met squat dan kan ik teminste mee praten hehe ;P

Waarom zou het afgeraden moeten worden? Vertel dat ze hun muil moeten houden. Rust en lichte Squats helpt juist de knie te geniezen net als deadlifts voor een rug blessure. Bij de fysio doen ze ook Hyper Extensions, maar zo snel helpt dat ook weer niet. :o
Mijn rug blessure was als sneeuw voor de zon verdwenen door Deadlifts.

Laatst bewerkt:
Waarom zou het afgeraden moeten worden? Vertel dat ze hun muil moeten houden. Rust en lichte Squats helpt juist de knie geniezen net als deadlifts met een rug blessure. Bij de fysio doen ze ook Hyper Extensions, maar zo snel helpt dat ook weer niet. :o
ja ik kan echt geen dl en squat, zal ff kort uitlegge heb o benen en kan er dus voor zorgen dat ik meniscus en kraakbeen ga beschadigen, en ik heb er al veel last van enzo keer licht geprobeerd, geen optie. maar krijg binnekort 2e operatie aan andere knie dus dan langzaam revalideren en gaan oefenen ;P

ja ik kan echt geen dl en squat, zal ff kort uitlegge heb o benen en kan er dus voor zorgen dat ik meniscus en kraakbeen ga beschadigen, en ik heb er al veel last van enzo keer licht geprobeerd, geen optie. maar krijg binnekort 2e operatie aan andere knie dus dan langzaam revalideren en gaan oefenen ;P

Ja oke, zal maar rustig aan doen. :)

mensen die zweten:)

mensen die hun handoeken overal neerleggen en nergens gaan trainen

Vandaag achtereenvolgens naast mij op de crosstrainers:

Eerst een kerel die naar zweet stonk (het was erg, heel erg) en vervolgens een kerel die stond te ruften :suicide:

Vandaag achtereenvolgens naast mij op de crosstrainers:

Eerst een kerel die naar zweet stonk (het was erg, heel erg) en vervolgens een kerel die stond te ruften :suicide:

Stond er vandaag 1 op de powerplate in zijn neus te wroeten, en daarna elke keer met z'n handen aan die handles om te kijken hoe hoog zijn hartslag was... te dansen op de muziek terwijl hij op die powerplate stond....

Kwerd er misselijk van niet gezond.... :mad: Vuile t*fus smeerlappen!

veel te veel...

"Vers" zweet stinkt volgens mij toch niet echt? Pas als het opgedroogd is in je shirt en je dat opnieuw aan doen.. Mensen die zweten tijdens KT doen hard hun best maar mensen die echt stinken moeten wat aan hun hygiëne doen..

"Vers" zweet stinkt volgens mij toch niet echt? Pas als het opgedroogd is in je shirt en je dat opnieuw aan doen.. Mensen die zweten tijdens KT doen hard hun best maar mensen die echt stinken moeten wat aan hun hygiëne doen..

Zo'n verschraald ranzig zurige met ammoniak vermengde walm die van ze af komt.....

Het zweten an sich is niet het probleem (tenzij ze overal maar zweetplasjes achterlaten op de toestellen en te beroerd zijn om het even af te vegen)

ow haha ik dacht al, heb ooit hier ergens gelezen dat er in een gym geen kraan was en je moest betalen voor water en je het ook niet zelf mee mocht nemen. ik neem meestal niks meer staan bekertjes die ik altijd pak hihi

Ik ben toen ook een keer geweest bij een sportschool waarbij dit het geval was. Sportschool is er nu ook niet meer :).

over drinken gesproken, kben ooit in een health city geweest waar je zo'n bak had met cola, fanta, sprite,... (en water) jeweetwel waar je met je beker tegen zon lipje moet duwen, echt ongelooflijk :) ohja en het was volgens mij gratis dus der stond altijd volk :D 'lekka gesond traineu e!'

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven