XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

haha ja, train wel is met maatje mee daar, echt grappig gewoon zie je die mensen hard cardio doen en 30 min later bekers cola weg te tikken.
die mense ken ik :P "ik ben een jankwijf en ik moet afvallen dus ik ga maar geen boterhammen meer eten" zoals een ecto zei met aandacht tekort. Waarop ze later in de aula cola aan het drinken was en ik bij mezelf dacht. hihihi

Je hebt hier in de buurt ook een sportschool waar ze bier (en denk ook andere drank) schenken..:headbang:

Ook al is het tegensprekend, die mensen verdienen er wel mooi geld mee en daar gaat het om.

is hier in de buurt ook, en ze hebben er serieus verdomd goede begeleiding e.d.

mensen die rookpauze houden,
mensen die niet willen deadliften en squatte omdat het er 'dom uitziet'...

Was gister aan het front squaten. Probeer me record laatste 2 herhalingen eruit te persen komt een er toch een geile blonde chick naar me toe met de vraag; 'is dat nou moeilijk, die oefening'? helemaal uit me concentratie val ik bijna om.
Als blikken konden doden. Training over Bitches !

Was gister aan het front squaten. Probeer me record laatste 2 herhalingen eruit te persen komt een er toch een geile blonde chick naar me toe met de vraag; 'is dat nou moeilijk, die oefening'? helemaal uit me concentratie val ik bijna om.
Als blikken konden doden. Training over Bitches !

Hahah, had ik vandaag ook. Alleen haalde ik mezelf uit concentratie door te kijken naar een nice chick met grote tet*en die alleen back extensions doet als oefening en verder niks anders en dan ook mooi voorover leunen steeds. Nja, je raad het zelf al :P

Als je 1 van de weinigen deadlift @ je gym

En dan zit te maxen......

Ze bekijken me gvd alsof ik van een andere planeet kom.
Beunhazen.

Gisteren een gast die de Smith Machine ging gebruiken. " Ik hoef maar even", ze hij tegen mij. Na 20 minuten was ie klaar. Ergste was nog dat hij voor zijn laatste rep bij iemand ging spotten die aan het bankdrukken was.

Die gast faalt sowieso dat hij gaat benchen in de smith wanneer de gewone benches gewoon vrij waren.

Als je 1 van de weinigen deadlift @ je gym

En dan zit te maxen......

Ze bekijken me gvd alsof ik van een andere planeet kom.
Beunhazen.

Dit dus... Zeker als je op tijdstippen moet trainen waneer er zeer hoge superdude concentraties zijn...

Gisteren ****ing irritante opa. Yoshuba was zijn kuiten aan het trainen in de smith en hij supersette dat dan met seated calf raises. Kerel begon van zijn oren te maken dat hij zo alle machines bezet kan houden en dat hij die standing calf raises ook in de losse smith kon doen (bar beweegt wel van voor naar achter, dus gaat niet). Toen we vroegen wat hij wou trainen, was het antwoord "schouders". Yosh haastte hem dan een beetje omdat die kerel de hele tijd bleef gapen en toen hij begon zat hij shoulderpress te doen met 2.5 kg aan elke kant. WTF :s en tussen zijn setjes nog lekker 5 minuten praten.

Was vandaag weer aan het trainen werd helemaal gek van een paar n*gers.
Op zich heb ik er niets tegen ze. beetje popi jopie doen maakt me niet uit als ze me maar niet storen.
Maar de hele zaal rook naar kokosnoot, ik werd er helemaal misselijk van de ****.

zuidgerichte ramen en geen airco, elke keer je gaat trainen is het precies een sauna

de 'ik zit op de bank en ik kom er het komende uur niet meer af'-types ;)

Hahah, had ik vandaag ook. Alleen haalde ik mezelf uit concentratie door te kijken naar een nice chick met grote tet*en die alleen back extensions doet als oefening en verder niks anders en dan ook mooi voorover leunen steeds. Nja, je raad het zelf al :P

Ik vind het ook best irritant hoor... er lopen soms echt veel geile chickjes rond ( jaar of 15/16) .. die trainen niet serieus maar doen echt hun best om er geil bij te lopen... kijken je beetje aan... Dan kan ik ook niet geconcentreerd trainen..
Tja en ze aanspreken doe ik ook niet, dan denkt de rest op de gym dat ik pedo ben.. en sowieso ben ik niet zo'n held met chicks playen... dus blijft gewoon gefrustreerd :D

Dat ik 45 euro per maand betaal in mijn health center, en dat ze nog moeilijk gaan doen als ik nog een appel wil pakken(Had er 2 op, die 3de mog ik dus niet -.-)

Laatst bewerkt:
over drinken gesproken, kben ooit in een health city geweest waar je zo'n bak had met cola, fanta, sprite,... (en water) jeweetwel waar je met je beker tegen zon lipje moet duwen, echt ongelooflijk :) ohja en het was volgens mij gratis dus der stond altijd volk :D 'lekka gesond traineu e!'

ik train in zo een health en gezellig city.

meeste daar willen uiteraard afvallen of de chickies willen strak worden / blijven voor de zomer.

doen ze ten eerste amper 10 min cardio... vervolgens gaan ze drinken en twitteren sms-en noem maar op onder het genot van 2 glazen cola. dit duurt rustig 10 min.

dan weer 10 min cardio, en weer even een half glaasje cola (want een hele bevat teveel suiker... :rolleyes: )

dan weer 10min later weer 10 min cardio en vervolgens met een latte machiatto buiten in de zon....

Ja ik heb even een half uur cardio gedaan......................

En mij kijken ze raar aan omdat ik rustig een uur lang cardio aan 1 stuk door... (en nee niet omdat ik er raar uitzie :P )

Wat ik trouwens ook iritant vind, zijn vrouwen die daar puur komen om aandacht te krijgen, die doen dan voor je(of iemand anders) rare strek oefeningen, en dan vaak om zich heen kijken of andere zitten te staren, en dan een heel gesprek aangaan etc. Ik kijk bewust altijd weg als ze expres dat soort oefeningen aan het doen zijn, maar er zijn altijd weer malloten die er een kwartier tegen gaan praten :) En dan hoor je overdreven gelach etc :)

Wat ik trouwens ook iritant vind, zijn vrouwen die daar puur komen om aandacht te krijgen, die doen dan voor je(of iemand anders) rare strek oefeningen, en dan vaak om zich heen kijken of andere zitten te staren, en dan een heel gesprek aangaan etc. Ik kijk bewust altijd weg als ze expres dat soort oefeningen aan het doen zijn, maar er zijn altijd weer malloten die er een kwartier tegen gaan praten :) En dan hoor je overdreven gelach etc :)

Als het een lekker wijf is , is het toch prima ? :rolleyes:

Och, die heb je hier ook wel.
Lopen er ook een paar die stonden bij het uitdelen van de borsten ook vooraan in de rij.... man o man niet normaal op 15 al zulke joekels... en dan uiteraard strakke dingen met inkijk...

Boeie, ik kijk gewoon en als ik moet trainen ga ik gefocust bezig, maar in me rust kijk ik gewoon lekker :D :D

Ben er trouwens wel over uit, ik ben te vroeg geboren... .toen ik 15 was waren alle vrouwen lelijk en hadden amper cup A.... als ik nu de vrouwtje van 15-16 zie.... donders.... Maar ja, mag weer niet van ome agent ben ik bang :)

Terug
Naar boven