MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

oefeningen met veel gewicht zoals deadlift en rackpulls maken zeker je grip sterker

Denk niet dat je daar meer grip van krijgt.

Deadlift is een supported grip. Hier een pdf die laatst iemand had gepost. Vond het zelf heel interresant.

en waarom zou je van rack pulls geen sterkere grip krijgen? :roflol: kdenk zelfs dat het betere grip training is on the long run omdat je aanzienlijk meer gewicht pakt.

we zijn ondertussen even van het onderwerp aan het afwijken hoor.
Beetje mijn schuld denk ik:p

Dat ik vandaag een eto iemand zag uitlachen die tot het uiterste ging.

Dat als het regent en je vrouw jou auto gejat heeft om naar der werk te gaan zodat jij in de regen op de fiets moet.

Eigenlijk irriteer ik me er niet aan (vind het lachen) maar zie soms ecto's bij ons in de gym die dan stuk dunner en smaller zijn, die dan meer gewicht pakken bij sommige oefeningen maar dan maar een 1/4 rom maken en dan nog heel veel moeten smokkelen om het gewicht al maar gewoon in beweging te krijgen en daarna nog staan te flexen in de spiegel met hun 30 cm armpjes.

Om nog even kort terug te komen op de handschoentjes. Liep gister in het winkelcentrum en daar had zon winkelbeveiliger ze gewoon aan bij zijn colbert.
Lag in een deuk. Denk dat hij te veel films van Steven seagal gezien heeft ofzo :P

Van die mensen die je om advies vragen en dan leg je het ze uit en dan toch gaan vragen of ze het niet beter anders kunnen doen. Vraag het dan niet als je het toch zelf al beter denkt te weten

hockey :gay:

Je moet eens bij de hockeyvelden gaan kijken in Amsterdam op een zonnige middag, mooie glanzende benen, huppelende paardestaarten, omhoog vliegende tietjes, korte rokjes, harde tepels en vrouwelijke dominantie dit al verweven tot 1 geheel onder een blauwe hemel met het zonnetje op je bolletje. Geloof mij nou maar je maakt de gains van je leven met het kijken naar hockey.

Je moet eens bij de hockeyvelden gaan kijken in Amsterdam op een zonnige middag, mooie glanzende benen, huppelende paardestaarten, omhoog vliegende tietjes, korte rokjes, harde tepels en vrouwelijke dominantie dit al verweven tot 1 geheel onder een blauwe hemel met het zonnetje op je bolletje. Geloof mij nou maar je maakt de gains van je leven met het kijken naar hockey.

dames hockey ja
dat zijn idd meestal lekkere chickies waarvan ik goede gains krijg

Hockey chicks zijn geil.

Dat is juist, ook vrouwentennis is een leuk evenement, je kan bij de meeste van hun zo opmaken wat voor geluid eruit komt wanneer ze na de wedstrijd onder douche de onderkant van de tennisracket in hun pretverblijf proberen te soppen...gewoon om te kijken hoe ver die er in kan, om zodoende enige progressie bij te houden wat ik alleen maar kan aanjuichen, dat is immers topsport.

Dat is juist, ook vrouwentennis is een leuk evenement, je kan bij de meeste van hun zo opmaken wat voor geluid eruit komt wanneer ze na de wedstrijd onder douche de onderkant van de tennisracket in hun pretverblijf proberen te soppen...gewoon om te kijken hoe ver die er in kan, om zodoende enige progressie bij te houden wat ik alleen maar kan aanjuichen, dat is immers topsport.

:rolleyes:

Lol :rolleyes:

Terug
Naar boven