MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

idd wtf !! :mad:
wie wil er nu in een roze gym trainen met roze gewichten ...
:gay: !!!

xD

maar is wel irritant als de dumbbells zo liggen..

bij ons liggen er soms in het PL/gewicht hef hok als ik er vrijdag middag kom stuk of 5 barbells vol met gewichten.. en dan gewoon echt tussen de 150 en 200+ gewichten.. en omdat ik dan train met 2 van de vrijwilligers van de sportschool kunnen wij het gaan opruimen. ook omdat we stangen nodig hebben natuurlijk.

dat de sportschool vandaag dicht is :mad:

DIe van mij was ook dicht vandaag. Ik ben wezen googlen en een andere gevonden die open was. MAG ik vandaag even komen proeftrainen? 'Tuurlijk'. huppa mooie training gehad.. veel mooie vrouwtjes trouwens..

DIe van mij was ook dicht vandaag. Ik ben wezen googlen en een andere gevonden die open was. MAG ik vandaag even komen proeftrainen? 'Tuurlijk'. huppa mooie training gehad.. veel mooie vrouwtjes trouwens..

Dat een proeftraining soms 20 euro kost..
En vaak als je proeftraining krijgt moet je een half uur gelul aanhoren over wat je doelen zijn en hoe zij jou wel ff gaan helpen..

Zeg je dan: ''Dude kijk naar me, ik train al langer dan vandaag, mag ik gewoon trainen?'' met reactie: ''Nee meneer dat mag niet volgens de regels''

NOU DOEI ktrain wel ergens anders xD

En vaak als je proeftraining krijgt moet je een half uur gelul aanhoren over wat je doelen zijn en hoe zij jou wel ff gaan helpen..

Zeg je dan: ''Dude kijk naar me, ik train al langer dan vandaag, mag ik gewoon trainen?'' met reactie: ''Nee meneer dat mag niet volgens de regels''

Hehe, mijn fitnessclub was open vandaag. Van 9 tot 2!
HALELUJA

hehe n1.

die van mij was gelukkig open.

Onze is als het maar ff kan DICHT. Heb er al veel over geklaagd, kunnen ze niet waarderen. " wij willen ook wel eens een vrije dag en er komt toch niemand op bijvoorbeeld hemelvaart/pinksteren" zoiets krijg je dan te horen :fire:

@ dumbbells op de grond foto

Je traint precies in dezelfde gym als ik. En idd, als ze dan wegliggen liggen ze bij ons in de gym ook op verkeerde plaats. Zeer irritant als je zo aankomt en moet beginnen. Goede opwarming wel als je ze eerst allemaal gaat wegleggen

@ dumbbells op de grond foto

Je traint precies in dezelfde gym als ik. En idd, als ze dan wegliggen liggen ze bij ons in de gym ook op verkeerde plaats. Zeer irritant als je zo aankomt en moet beginnen. Goede opwarming wel als je ze eerst allemaal gaat wegleggen

strong username to post ratio :roflol:

het voltalige vrouwen volleyball team dat samen komt trainen, coaches etc. inclusief (waarschijnlijk nationale vrouwen ploeg, maar ben niet zeker) ze nemen samen dan alles wat ze nodig hebben in en verwisselen dan met elkaar zodat je eigenlijk pas iets kan gebruiken als ze er allemaal mee klaar zijn.. vooral lastig op been dagen want daar nemen ze echt elk toestel van in beslag!!! monsters!!!

het voltalige vrouwen volleyball team dat samen komt trainen, coaches etc. inclusief (waarschijnlijk nationale vrouwen ploeg, maar ben niet zeker) ze nemen samen dan alles wat ze nodig hebben in en verwisselen dan met elkaar zodat je eigenlijk pas iets kan gebruiken als ze er allemaal mee klaar zijn.. vooral lastig op been dagen want daar nemen ze echt elk toestel van in beslag!!! monsters!!!

Slaan

lekkere vrouwen?

niet echt nee.. heeeel lang (meeste over de 1.90 m..) geen tities en weinig ass.. (wrs te veel gewicht anders :p) sommige lijken zelfs aan de testo :p zo mannelijk dat ze eruit zien xD

Ik moest iets invullen naam, kreeg rondleiding van 5 minuten en ik zei op een gegeven moment. Laat me nu maar me gang gaan.
Vroeg die gast of ik uberhaupt eerder gefitnesst (zijn woorden) had.
Lekker dan train al een jaar als een malle.. ;)
Maargoed, zag die instructeur een half uur later buiten sigaretje roken bij de voordeur..

En die moeten het ons dan leren he. Belachelijk.

Terug
Naar boven