- Waardering
- 95
Zeker met zíjn vriendin.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik wel vervelend.

!!!idd wtf !!
wie wil er nu in een roze gym trainen met roze gewichten ...
!!!

DIe van mij was ook dicht vandaag. Ik ben wezen googlen en een andere gevonden die open was. MAG ik vandaag even komen proeftrainen? 'Tuurlijk'. huppa mooie training gehad.. veel mooie vrouwtjes trouwens..
Dat een proeftraining soms 20 euro kost..
En vaak als je proeftraining krijgt moet je een half uur gelul aanhoren over wat je doelen zijn en hoe zij jou wel ff gaan helpen..
Zeg je dan: ''Dude kijk naar me, ik train al langer dan vandaag, mag ik gewoon trainen?'' met reactie: ''Nee meneer dat mag niet volgens de regels''
NOU DOEI ktrain wel ergens anders xD
hehe n1.DIe van mij was ook dicht vandaag. Ik ben wezen googlen en een andere gevonden die open was. MAG ik vandaag even komen proeftrainen? 'Tuurlijk'. huppa mooie training gehad.. veel mooie vrouwtjes trouwens..
@ dumbbells op de grond foto
Je traint precies in dezelfde gym als ik. En idd, als ze dan wegliggen liggen ze bij ons in de gym ook op verkeerde plaats. Zeer irritant als je zo aankomt en moet beginnen. Goede opwarming wel als je ze eerst allemaal gaat wegleggen

het voltalige vrouwen volleyball team dat samen komt trainen, coaches etc. inclusief (waarschijnlijk nationale vrouwen ploeg, maar ben niet zeker) ze nemen samen dan alles wat ze nodig hebben in en verwisselen dan met elkaar zodat je eigenlijk pas iets kan gebruiken als ze er allemaal mee klaar zijn.. vooral lastig op been dagen want daar nemen ze echt elk toestel van in beslag!!! monsters!!!
het voltalige vrouwen volleyball team dat samen komt trainen, coaches etc. inclusief (waarschijnlijk nationale vrouwen ploeg, maar ben niet zeker) ze nemen samen dan alles wat ze nodig hebben in en verwisselen dan met elkaar zodat je eigenlijk pas iets kan gebruiken als ze er allemaal mee klaar zijn.. vooral lastig op been dagen want daar nemen ze echt elk toestel van in beslag!!! monsters!!!
Dat een proeftraining soms 20 euro kost..
En vaak als je proeftraining krijgt moet je een half uur gelul aanhoren over wat je doelen zijn en hoe zij jou wel ff gaan helpen..
Zeg je dan: ''Dude kijk naar me, ik train al langer dan vandaag, mag ik gewoon trainen?'' met reactie: ''Nee meneer dat mag niet volgens de regels''
NOU DOEI ktrain wel ergens anders xD