AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat mijn irritaties zijn:

1.) Gasten die je verschillende keren aan staan te kijken.
2.) Mensen die kletsen en een toestel bezet houden.
3.) Van die patsertjes die moeten laten zien dat ze zo sterk zijn.
4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
7.) Van die gasten die altijd hetzelfde doen, en dus geen variatie hebben.

8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
10.) overdreven gekreun van sommige mannen.

dat je je daar aan irriteert :o

Ennuh wat nummer 8 betreft, ik heb juist respect voor mensen die te dik zijn, en ipv op hun luie reet te zitten er wat proberen aan te doen. Overigens sommigen hebben gewoon last van hun schildklier.
+1, zonder te sporten zullen ze moeilijker vermageren.
Fitness/cardio/krachttraining + een goed dieet versnelt het vermageren nu eenmaal.

Ook inderdaad, af en toe is het beter vooral als je een shitload aan eelt op je handen hebt, probeer dan maar eens normaal te deadliften zonder pijn.
Je krijgt eelt omdat je de baar fout vastneemt, bij deadliften moet je de baar in je vingers leggen en niet in je palm bijvoorbeeld. Je kan perfect fitnessen zonder handschoenen, ik doe het en heb weinig eelt. zo goed als geen.

Fitness/cardio/krachttraining + een goed dieet versnelt het vermageren nu eenmaal.

Je krijgt eelt omdat je de baar fout vastneemt, bij deadliften moet je de baar in je vingers leggen en niet in je palm bijvoorbeeld. Je kan perfect fitnessen zonder handschoenen, ik doe het en heb weinig eelt. zo goed als geen.

Zet er dan ook ineens bij dat je gewichten niet zoooo hoog zijn waarmee je traint ?

Ik heb massa's eelt omdat ik het vertik om handschoenen en straps te gebruiken.

Als ik geen handschoenen gebruik doet het fappen heel pijn, dus met is beter.

ik vind het alleen irritant mensen die hele tijd je aan zitten te staren lekkere chicks ok
maar van die oma's opa's gay's nee bedankt

ik vind het alleen irritant mensen die hele tijd je aan zitten te staren lekkere chicks ok
maar van die oma's opa's gay's nee bedankt

Lekkere chicks = extra test = extra hard knallen

Mijn nr.1 haat is wel ''the watcher'' en dan die opa pedo's, zo vervelend, via elke spiegelhoek, rustsets trainingsets. ALTIJD! :mad:
Vervolgens keek ik hem ook de hele tijd aan en moest ik lachen. :o

lekkere chicks = extra test = extra hard knallen

mijn nr.1 haat is wel ''the watcher'' en dan die opa pedo's, zo vervelend, via elke spiegelhoek, rustsets trainingsets. Altijd! :mad:
Vervolgens keek ik hem ook de hele tijd aan en moest ik lachen. :o

i watcher

i am watcher you!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Honden, ik vind honden in de sportschool altijd zo irritant..

Wat mijn irritaties zijn:

1.) Gasten die je verschillende keren aan staan te kijken.
2.) Mensen die kletsen en een toestel bezet houden.
3.) Van die patsertjes die moeten laten zien dat ze zo sterk zijn.
4.) Gasten die met 100 man tegelijk na de sportschool gaan als groep waardoor het een gekkenhuis is, en niet meer fatsoenlijk getraind kan worden.
5.) Gasten die je raar aan staan te kijken als je de ene dag licht traint en de andere keer zwaar.
6.) Mensen die van die handschoentjes aan moeten doen, een echte man pakt het met zijn blote handen.
7.) Van die gasten die altijd hetzelfde doen, en dus geen variatie hebben.
8.) Van die vetz*kken, maar dan ook echt vet die gaan trainen maar beter eerst kunnen afvallen door fatsoenlijk te gaan eten.
9.) Stank.
10.) overdreven gekreun van sommige mannen.

op nummer 1, hoe weet je dat zij je de hele tijd aanstaren?

nummer 3, pl'ers gaan vaak steeds hoger met toppen, zijn die ook patsers, want zij willen wel anderen laten zien hoeveel ze kunnen tillen...

nummer 6, dit is belachelijk.... Dus jij vind Ronnie Coleman geen echte man, omdat hij ook handschoenen draagt?

nummer 7, sommige mensen zijn gewoon strict met een schema, daar is niks mis mee...

nummer 8, hoe wil je dat ze afvallen anders? Trouwens als ze er niet bij sporten duurt het maanden en plus verliezen ze nog spierweefsel...Dus jij wil ook zeggen dat bb-ers die net uit een zware bulk komen en pl' ers niet mogen trainen?

nummer 10, als je afentoe een beetje moet schreeuwen dan train je gewoon tot je max, dus ga niet lopen zeiken over dat iemand zwaar zit te trainen en dat jij er alleen maar naar staart...

Mijn hele onderkant van mijn handen inclusief vingers zitten onder met eelt, misschien moet ik maar voortaan niet meer mijn handen gebruiken maar mijn tanden, bedankt voor het advies iig.

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

een hond in de sportschool?
sick dude

Hadden wij vroeger ook, ideaal voor mensen die te lui zijn om het beest een paar minuten uit te laten en hem op de loopband doen.

notsureifserious.jpg

:roflol:

Delvechio je word gePWND

Terug
Naar boven