XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren een gast die wilt gaan squatten. Had ie net z'n opwarmsetje gedaan(voor hem was dit alleen de stang). Gaat ie gewicht pakken komt meteen een duitser aanrennen wat gaat curlen in het squatrack :roflol: effe 1 setje zegt ie ook. Sta ik daar met een dikke grijns op m'n gezicht. Squatrack curlers... te mooi.

Gisteren een gast die wilt gaan squatten. Had ie net z'n opwarmsetje gedaan(voor hem was dit alleen de stang). Gaat ie gewicht pakken komt meteen een duitser aanrennen wat gaat curlen in het squatrack :roflol: effe 1 setje zegt ie ook. Sta ik daar met een dikke grijns op m'n gezicht. Squatrack curlers... te mooi.

hehehe :)

Ze stonden bij ons opnames te maken.. Staat er een gast te half (kwart ?) squatten met 40 kilo (en dat was inclusief stang dus)... Dus ik vraag waar ze in hemelsnaam opnames van aan het maken zijn.. .blijkt het een of andere school-opdracht te zijn voor een filmpje over een apparaatje dat feedback zou geven op training oid.. Dus toen heb ik maar feedback gegeven dat hij niet als een mietje moest squatten en dieper moest gaan met zijn kont (volgens mij moest de opname toen overnieuw ;))

Als ik net na mn workout mn shake aan het drinken ben en dan de halve sportschool naar me zit te staren

Dat is ook hartstikke illegaal spul :eek: Iedereen weet allang dat dat annabolen zijn!

Haha +1 :D,

Ik had vandaag ook weer zo`n irritatie (volgens mij is dit al wel 100x gezegt in de vorige 340pagina`s :P)
Maar ik kwam dus aan op de sportschool, en wilde gaan squaten en dl`en, maar je raad het dus al er stond een groepje van 4 man om het apparaat en ze waren net begonnen dus dat vond ik nogal annyoing aangezien ik moest wachten....

Haha +1 :D,

Ik had vandaag ook weer zo`n irritatie (volgens mij is dit al wel 100x gezegt in de vorige 340pagina`s :P)
Maar ik kwam dus aan op de sportschool, en wilde gaan squaten en dl`en, maar je raad het dus al er stond een groepje van 4 man om het apparaat en ze waren net begonnen dus dat vond ik nogal annyoing aangezien ik moest wachten....

Wat voor apparaat heb je nodig dan om te squatten en te deadliften?

Dr kwam vandaag een n*ger met een zonnebril de gym inlopen met een jamaicanse hoed op. Ook had hij een baggy broek aan met rasta haar. Het was dezelfde gast die zat te bellen tijdens het Legpressen.
Voor de rest schreeuwt hij met de muziek mee.

Iedereen zat hem aan te kijken en uit te lachen. :o

Instructeurs. :mad:

een of ander dom k*twijf dat tegen je arm aanloopt als je fly's aan het doen bent

Dat de bankdrukbanken bij ons zo dicht bij elkaar staan. Ik bukte om een 10 kg schijf van de grond te pakken om aan de stang te hangen en stoot echt op 1 cm na mijn kop tegen de stang van de buurman die aan het bankdrukken was. Zit 40 a 50 cm tussen gok ik.

En laatst een meid die een apparaat bezet hield met haar handdoekje (ze stond ervoor te kletsen). Ik zat tijdens de oefening ervoor al te kijken of hij vrijkwam, maar ze zat rustig 5 minuten te lullen met zo'n gozer. Dus ik vraag of ze nog bezig is op dat ding. (duidelijke hint, IK WIL ER ZO OOK MEE AAN DE GANG!). Jaja, ze is nog bezig. Ok... Ik terug naar mijn oefening en zie dat dat wijf gewoon nog 5 minuten doorlult met die vent. Ik was inmiddels klaar en was ernaast gaan staan. Vervolgens doet ze 10 reps op gewicht bijnaniks en gaat naar dr volgende machine. Moet je daarvoor nou echt dat ding 10 minuten bezet houden? pff.

Dat de bankdrukbanken bij ons zo dicht bij elkaar staan. Ik bukte om een 10 kg schijf van de grond te pakken om aan de stang te hangen en stoot echt op 1 cm na mijn kop tegen de stang van de buurman die aan het bankdrukken was. Zit 40 a 50 cm tussen gok ik.

En laatst een meid die een apparaat bezet hield met haar handdoekje (ze stond ervoor te kletsen). Ik zat tijdens de oefening ervoor al te kijken of hij vrijkwam, maar ze zat rustig 5 minuten te lullen met zo'n gozer. Dus ik vraag of ze nog bezig is op dat ding. (duidelijke hint, IK WIL ER ZO OOK MEE AAN DE GANG!). Jaja, ze is nog bezig. Ok... Ik terug naar mijn oefening en zie dat dat wijf gewoon nog 5 minuten doorlult met die vent. Ik was inmiddels klaar en was ernaast gaan staan. Vervolgens doet ze 10 reps op gewicht bijnaniks en gaat naar dr volgende machine. Moet je daarvoor nou echt dat ding 10 minuten bezet houden? pff.
Zeggen dat je om-en-om wilt. Bij een nee zal ik echt boos worden en die handdoek eraf pleuren.

Zeggen dat je om-en-om wilt. Bij een nee zal ik echt boos worden en die handdoek eraf pleuren.

Idd, gewoon een simpele "mag ik er even tussen?" terwijl je het toestel al half in je handen hebt, is iets waar echt niemand nee tegen zegt hoor.

Ik weet niet of ik me meer aan dat wijf of aan jouw gebrek aan social skills moet ergeren. :p j/k

Toen ik ernaast ging staan deed ze nog die ene set en toen was ze klaar. Dus om en om was toen niet echt meer van toepassing he?
Maar ik ga sowieso zo min mogelijk naar de sportschool, kan het meeste thuis.
Slechte muziek, vaak te warm (grote glazen wand), vaak druk, doe mij maar lekker thuis.

Idd.. en meestal staan die dan tussen de oefening door nog meer te praten met elkaar als iets anders. Ga dan aan de toog zitten..

Van de week bijna uitgegleden op een natte plek doordat er een lek in het dak zat. Hadden wel net iets beter mogen duidelijk maken.. :mad:

ecto die biceps dumbbell curls doet zonder warm up met 14kg per hand. en dan de arm 90 gebogen houdt en alles vanuit de rug en schouders omhoog en omlaag trekt.

2e setje pakt ie ineens nog maar 6kg. wederom belabberde uitvoering.

dat ze dat zelf niet door hebben.....

Ja, ik doe biceps dumbbell 14kg man, volgende dag lekker spierpijn in de rug en schouders jonguh

Dat als ik me shirt eruit haal gelijk veel aandacht krijg :(

Dan zijn ze bij jullie op de sportschool ook niet veel gewend zeg....

:rolleyes::p

Laatst bewerkt:
Toen ik ernaast ging staan deed ze nog die ene set en toen was ze klaar. Dus om en om was toen niet echt meer van toepassing he?
Maar ik ga sowieso zo min mogelijk naar de sportschool, kan het meeste thuis.
Slechte muziek, vaak te warm (grote glazen wand), vaak druk, doe mij maar lekker thuis.
is jou homegym net zo uitgebreid dan?

Vandaag kwam iemand naar ons toe tijdens de good mornings: "STOP STOP STOP! Zo knakt je rug!" Toen kwam er een heel verhaal dat good mornings slecht voor je rug is blabla. Toen kwam het: Als ik men rug wilde trainen moest ik maar squats gaan doen... ??? Zelf deed ie trouwens hiphop dumbbell benchpress.

Ik wil gewoon trainen en niet lastig gevallen worden met die onzin. Waar komt die onzin toch vandaan dat zoveel oefeningen slecht voor je rug zijn? Ik denk dat het van de bouwvakkerij komt, die mensen hebben op hun 30ste een kapotte rug van het werk, en die lui trekken dit dan door naar de sportschool ofzo?

Terug
Naar boven