XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die van die achtelijke en voorschutte grapjes lopen te maken die nergens over gaan en je uit je concentratie halen omdat ze zo nodig een hoop kabaal moeten maken voor jan lul

Bro, de WWE zit vol met wijven met dikke tet*en (fake, dat wel, maar tet*en zijn tet*en hé). En als je durft te zeggen dat dat geen topsportwijven zijn, dan kom ik je zoeken. (IP "gebacktraced" enzo, je weet wel :p )

ik ben spontaan echt zwaar niet geïntimideerd :rolleyes:

Maar fake tet*en zijn zoals je al zecht, fake.

het slechte materiaal

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 19:15 ----------

en aan al die gastjes die er continue staan te zagen tegen elkaar .En het tempo waarmee ze n oefening uitvoeren als ze al uberhaupt een oefning doen. 8seconden voor 1 rep , komaan gastjes ,blijf thuis en laat het aan de mensen over die echt willen trainen .
Texas-style baby , Branch style , train insane or go home .

8 seconden voor 1 rep, is opzich best wel training insane moet ik zeggen??

aandachtig lezen is precies niet jouw sterkste punt he ?

De muziek

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 18:33 ----------

De muziek

daarom mp3

Copy that.

Muziek staat soms veel te hard.

starende mensen.. het verbreekt mijn focus

Vrouwen van 40-50 met teen.....

1 ****ing smerige vrouw van een jaar of 60 die denkt dat ze er nog goed uitziet. Komt met een ****ing naveltruitje trainen en weet zich altijd ergens te positioneren zodat ze me kan zien, direct of via een spiegel. Kotsmisselijk word ik er van.

sowieso bijna iedereen onder de 18 en boven de 50... uitzonderingen nagelaten

de muziek ook ja , hoe kan je nu voluit gaan met muziek als ze op radio donna .... draaien .
Ik val bijna in slaap daardoor .

bij ons hebben ze de muziek zo hard staan dat je in sommige delen van de gym niks hebt aan een ipod omdat die het geluid niet overklast, goede reden geweest om van die irritante ipod af te stappen gezien de belemmering met snoertjes

zo moet dat,als het tenminste opzwepende muziek is .

Had men vader maar nooit zijn homegym verkocht , daar kon ik tenminste voluit gaan en schreeuwen spugen en met schijven gooien zoveel ik wou , de plaatselijke gyms zuigen allemaal , is ferm van men kloten :mad:

Het lijken wel homo-bars .

Sportscholen die geen goede muziek draaien en geen sub hebben.

sportscholen zijn gewoon irritant

zo moet dat,als het tenminste opzwepende muziek is .

Had men vader maar nooit zijn homegym verkocht , daar kon ik tenminste voluit gaan en schreeuwen spugen en met schijven gooien zoveel ik wou , de plaatselijke gyms zuigen allemaal , is ferm van men kloten :mad:

Het lijken wel homo-bars .
Kom naar mijn Gym.

Bij ons staat de muziek veel te stil, maar bij ons is het een sportschool met massas goede sfeer, iedereen is bevriend met elkaar. Er wordt altijd hard getraind en gelachen. We beleven er zalige avonden.

Terug
Naar boven