Bro, de WWE zit vol met wijven met dikke tet*en (fake, dat wel, maar tet*en zijn tet*en hé). En als je durft te zeggen dat dat geen topsportwijven zijn, dan kom ik je zoeken. (IP "gebacktraced" enzo, je weet wel)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro, de WWE zit vol met wijven met dikke tet*en (fake, dat wel, maar tet*en zijn tet*en hé). En als je durft te zeggen dat dat geen topsportwijven zijn, dan kom ik je zoeken. (IP "gebacktraced" enzo, je weet wel)

1 ****ing smerige vrouw van een jaar of 60 die denkt dat ze er nog goed uitziet. Komt met een ****ing naveltruitje trainen en weet zich altijd ergens te positioneren zodat ze me kan zien, direct of via een spiegel. Kotsmisselijk word ik er van.

Kom naar mijn Gym.zo moet dat,als het tenminste opzwepende muziek is .
Had men vader maar nooit zijn homegym verkocht , daar kon ik tenminste voluit gaan en schreeuwen spugen en met schijven gooien zoveel ik wou , de plaatselijke gyms zuigen allemaal , is ferm van men kloten
Het lijken wel homo-bars .