XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Meermaals Justin Bieber, Backstreet boys etc... horen op het uurtje dat ik in de gym doorbreng.

S'morgens ligt de gemiddelde leeftijd op 65+ , waardoor je langs alle kanten scheef bekeken wordt.

Spinninglessen met overdreven harde muziek en geschreeuw, en met nog extra gevolg van 30-40 naakte, natte oude venten die de al te kleine kleedkamer in beslag nemen.

al 5 maanden lang elke maandag woensdag en vrijdag hetzelfde dikkertje zien die tevens bij mij op school zit die een kwartier op een treadmill loopt met 6 km/h en zich dan afvraagt waarom die niet afvalt, zeg ik: cardio moet je langer doen als je het effectief wil de vetverbranding komt pas na een kwartier-20 min op gang, waarop hij antwoord dat hij echt geen half uur kan met die snelheid, en dan op school zeggen dat ie kei fanatiek fitnesst

zo dat moest er ook even uit

Ik erger me aan mensen die onnodig een apparaat bezet houden. En aan mensen die alleen maar zitten te praten.

Polen die parkour trainen en steeds van alles iets gebruiken. (ze hebben zelfs een te grote bicep en een te kleine onderarm) :o

Wanneer alles is bezet wat ik wil trainen

1 ****ing smerige vrouw van een jaar of 60 die denkt dat ze er nog goed uitziet. Komt met een ****ing naveltruitje trainen en weet zich altijd ergens te positioneren zodat ze me kan zien, direct of via een spiegel. Kotsmisselijk word ik er van.

Zelfde ervaring ;p

enigste wat ik irritant vind is als het druk is...
van de rest is het wel een leuke sportschool :)

irriteer me echt altijd aan de zelfde 2/3 vaders die het blijkbaar stoer vinden om de HELE training te bankdrukken , echt 35+ achtige beachboys en af en toe komt hun vrouw ook nog kijken dan komt er helemaal geen eind aan..

(er is maar 1 bp bij ons)

mensen die geen **** opruimen en het achterlaten als een zwijnenstal waardoor mijn warming up bestaat uit gewichten opruimen

Ik heb er een schijt hekel aan dat er geen squatrek te vinden is in me gym:(

meisjes die me opgeilen tijdens me max deadlift

Vandaag stond dit op Musletech facebook pagina:
#MuscleTip: Go to the gym to TRAIN. No cell phones, no chit chat, no pick up lines. Just lift.

Couldnt agree more with it.

Oja, volgende foto zat hierbij:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ik vandaag mijn training moest onderbreken omdat ik geen fitnesssticker op mijn sportkaart had. Met die sportkaart kun je vanalles doen op het sportcentrum en als je aangetoond hebt dat je kan fitnessen (beginnerscursus gedaan) krijg je een sticker. Nu was ik onlangs mijn pas kwijtgeraakt en had ik een nieuwe gekregen, zonder die sticker.
Kwam de dienstdoende opzichter vandaag naar me toe waarom ik geen sticker had. Nou, omdat ik een nieuwe pas had dus. Sja, dan moet je nu stoppen. "Ik kom hier al 7 jaar". Antwoord: Ja, ik ken je niet.
Toevallig kende ik een andere opzichter wel een beetje, en die vond ik na een kwartier zoeken en die kon me die sticker geven. Dus ik vroeg nog: "Maar als ik dus niemand had gekend had ik dus de beginnerscursus moeten doen, omdat jullie niet in die pas kunnen zetten (gaat allemaal digitaal met chip) dat ik mag fitnessen." Dat was idd zo, maar daar waren ze wel mee bezig nu...
En dan heb je die sticker... Comic Sans MS "FITNESSPAS" op een gele achtergrond. Die kan serieus iedereen zelf printen.

'Vrouw van rond de 30,

kort krulhaar,

ronde bril,

gezicht van een meth addict,

de lichaamsvormen van een magere peer'

Deze zat letterlijk anderhalf uur op de bench joga oefeningen uit te voeren en zeer abstracte presses te doen waarvan de negatieve beweging een volle minuut duurde. Heb dit mismaakt menselijk schepsel dan ook enige tijd vol ongeloof aangestaard. Tot er 2 buffels van mocro's haar de ruimte hebben uitgegooid. 'Tijd om te trainen kahba' luidde het.

Ik denk dat het tijd is om de gezondheidszorg af te schaffen en opnieuw de wet van de sterkste in te lassen, in het geval van het ander geslacht wet van de geilste.

:roflol:

Powerlifters.

Ik kan mij eigenlijk aan zo veel dinges ergeren.
Mensen die een half uur tijd verdoen aan 1 toestel.
Met 5 man in groep trainen, dus een per een een oefening doen.
Vrouwen die opzettelijk voor je neus wat raar komen bukken stretchen etc.
Marokkanen die kei veel lawaai kunnen maken.
Instructeurs die denken dat ze alles weten maar eigenlijk niet zo is. Er is bv een meisje dat vrij dik is en mensen uitlegt hoe ze de oefeningen moet uivoeren :D Ge kunt er best zelf aan beginnen trut.

Het ergste vind ik toch mensen die komen trainen in teenslipers. Ik hoop dat er gewoon eens een dumbbell van 40kg ofzo op hun tenen valt.

Laatst bewerkt:
Ik kan mij eigenlijk aan zo veel dinges ergeren.
Mensen die een half uur tijd verdoen aan 1 toestel.
Met 5 man in groep trainen, dus een per een een oefening doen.
Vrouwen die opzettelijk voor je neus wat raar komen bukken stretchen etc.
Marokkanen die kei veel lawaai kunnen maken.
Instructeurs die denken dat ze alles weten maar eigenlijk niet zo is. Er is bv een meisje dat vrij dik is en mensen uitlegt hoe ze de oefeningen moet uivoeren :D Ge kunt er best zelf aan beginnen trut.

Het ergste vind ik toch mensen die komen trainen in teenslipers. Ik hoop dat er geween eens een dumbbell van 40kg ofzo op hun tenen valt.

Plaat van 50 kg, dat zou erg zijn.

Terug
Naar boven