MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ik alles zo lees ben ik blij dat ik nooit gestoord word, dat ik niks zie wat anderen doe en dan er geen instructeurs zijn die me lastig vallen.

Als iemand een praatje wilt maken kan dat als ik even rust heb tussen de setjes.
Anders loop ik vaak al weg of ga ik weer verder met de oefening.

altijd 2 vrouwen liggen te kletsen en niet trainen

Vakantieroosters, beetje wachten totdat je kan trainen....

mong*len die hun zooi niet opruimen en lopen te krijsen op de bench met een rom van ongeveer 5cm...

Vandaag geirriteerd aan mezelf.
Na hele lekkere periode van trainen gehad te hebben waar ik echt lekker op vooruit ben gegaan.

Maargoed vandaag was de wet van Murphy dag
werkelijk alles ging mis.

Was amper binnen of kreeg last van migraine en werd behoorlijk misselijk.
eerst borst getrained dat ging nog wel aardig veel koppijn maar **** it ben wel wat gewend.
Vervolgens deadlift, na me eerste setje bijna black out gekregen. instructeur en "los angelos personal trainer" zag dat ik stond te wankelen op me benen niet zijn pakkie aan maar toch beetje asociaal.
2de setje ging wel goed en na de derde maar gestopt.
Ondertussen was ik nog witter geworden dan casper het spookje.
komen er stel superdudes binnen met van die vage kapsels en gaan trainen in z'n mouwloze vest.
Ondertussen was ik biceps gaan trainen komt die knul langs gelopen en kijkt me neerbuigend aan van wat ben jij voor mietje...
normaal maakt het me geen ruk uit hoe mensen me aankijken of wat ze van me denken, maar kon het nu echt niet hebben hij traint met 6kg en ik met 20 en dan z'n blik geven.

Misschien niet helemaal juiste topic, maar baal gewoon van het feit dat je ineens hondsberoert word en vervolgens zo word aangekeken.

en voor de trollen onder ons yeah I'm mad

Als ik migraine krijg, laat ik de gewichten vallen en ga naar huis. Heeft dan toch geen zin meer voor mij om door te gaan, want dat lukt simpelweg niet.:mad:

Als ik migraine krijg, laat ik de gewichten vallen en ga naar huis. Heeft dan toch geen zin meer voor mij om door te gaan, want dat lukt simpelweg niet.:mad:

Nee weet ik maar daar ben ik echt stront eigenwijs in.
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen maar heb mezelf er al zo vaak tegen gestoten dat ik de tel kwijt ben en maar blijven proberen :)

Mijn eigen spiegelbeeld.. Ik heb echt zo'n guitig hoofdje waar ik altijd om moet lachen

Het squatkussentje dat ze nu vast aan de bar hebben gemaakt, waardoor je het er niet af kan halen.

waar ik echt een hekel aan heb, is als ik van die kleine k*t marrokaantjes zie ( niks tegen buitenlanders (!) en die gaan hun biceps tonen voor de spiegel zo heel overdreven -.-

waar ik echt een hekel aan heb, is als ik van die kleine k*t marrokaantjes zie ( niks tegen buitenlanders (!) en die gaan hun biceps tonen voor de spiegel zo heel overdreven -.-

Gewoon kopstoot geven, :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe gewoon je ding bra, alles komt goed.

Ik train normaal altijd thuis, maar sinds begin deze maand in de sportschool. Maar ik kijk echt mn ogen uit (in negatieve zin) naar de buik en bicepjochies!!
Armen als luciferhoutjes en dito benen, en dan zoveel mogelijk gewicht op de machines doen om vervolgens alle spieren te gebruiken om het gewicht in beweging te krijgen behalve de spieren waarvoor de machine bedoelt is. En dan ook nog heel stoer kijken met een blik van "zie je wel hoe sterk ik ben".

Ik train normaal altijd thuis, maar sinds begin deze maand in de sportschool. Maar ik kijk echt mn ogen uit (in negatieve zin) naar de buik en bicepjochies!!
Armen als luciferhoutjes en dito benen, en dan zoveel mogelijk gewicht op de machines doen om vervolgens alle spieren te gebruiken om het gewicht in beweging te krijgen behalve de spieren waarvoor de machine bedoelt is. En dan ook nog heel stoer kijken met een blik van "zie je wel hoe sterk ik ben".

maar heb je me wel gezien:p

Haha nee ze waren allemaal minstens de helft van jou!

In welke k*t gym train jij dan?

Terug
Naar boven