AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Train nu in een gym waar iedereen normaal traint. Voorheen getraind bij een gym waar je tijdens je oefening gestoord werd met vragen zoals "hoeveel moet je er nog?". Dan ben ik echt in staat om een cable rond iemand nek te binden.. *bij wijze van*

Hockey :roflol:

fagg

Ik vond eerst bepaalde dingen wel irritant, maar nu vind ik het best leuk, jochies die dan stoer doen voor die meiden en hun armpjes showen :)

Over het bezet houden van apparaten gesproken: Laatst overgestapt naar een nieuwe gym. Eerste de beste keer dat ik daar train wil ik rug doen, maar de pulldown werd bezet gehouden door een handdoekje. Ik rondkijken, staat er een ouwe knar 10 meter verder uitgebreid te ouwehoeren met een ander. Dus ik vraag hem of ik erbij mag, haalt ie met veel irritatie zn handdoekje weg en legt hem pontificaal op een andere (soortgelijke) pulldown. Hij heeft DRIE KWARTIER staan ouwehoeren met die andere knakker voordat ie dan eindelijk zn enkele setje van 10 deed.

FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Nee nu is het ff Zyzz uit respect voor de king.

Ontopic: Ik train dus nu in een redelijk dedicated gym, zo nu en dan komen er superdudes een proeflesje draaien. En dat mensen, is HI-LA-RISCH. Tennisbroek van paps, oud t-shirt met vale opdruk, en gloednieuwe handschoentjes, vervolgens 1 uur lang curlen als gekken op elk mogelijke manier, om vervolgens weer weg te lopen like a boss :cool:

Zijn een paar lui in de sportschool die trainen echt upperbody als beesten, respect, maar dan gaan ze squatten :roflol:

Riem + Bands en dan 220 kilo, 8 reps, ongeveer 10cm door de knieen zakken en schreeuwend weer omhoog :roflol:

+ Het erge is, mensen miren dood omdat er 200+kg op ligt :o

Bro, de WWE zit vol met wijven met dikke tet*en (fake, dat wel, maar tet*en zijn tet*en hé). En als je durft te zeggen dat dat geen topsportwijven zijn, dan kom ik je zoeken. (IP "gebacktraced" enzo, je weet wel :p )

Terug
Naar boven