XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Uh..bij mij in de sportschool is er geen beginnen aan om te zeggen: ruim je spullen op

Nou bij mij spelen ze zelfs een bandje af waar je gek van word..
En als je je gewichten laat hangen en ze zien het krijg je meteen gezeur :P (En terecht vind ik!) Alleen wel jammer dat ik zelf wel altijd mag afhalen etc.

ANyway wat irritant is?
Mensen die vragen wat ik gebruik aan AAS, omdat je nooit op 4.5% bodyfat kan zitten zonder te gebruiken... Ben toch echt natural en gemeten door iemand die het heus wel kan..
(JA wat? geen 4,5? MIsschien 1 of 2% ernaast omdat er altijd accuracy verschillen kunnen zijn, maar zeker niet meer dan 6%)

Nou bij mij spelen ze zelfs een bandje af waar je gek van word..
En als je je gewichten laat hangen en ze zien het krijg je meteen gezeur :P (En terecht vind ik!) Alleen wel jammer dat ik zelf wel altijd mag afhalen etc.

ANyway wat irritant is?
Mensen die vragen wat ik gebruik aan AAS, omdat je nooit op 4.5% bodyfat kan zitten zonder te gebruiken... Ben toch echt natural en gemeten door iemand die het heus wel kan..
(JA wat? geen 4,5? MIsschien 1 of 2% ernaast omdat er altijd accuracy verschillen kunnen zijn, maar zeker niet meer dan 6%)
Toen ik net 1 week was begonnen met KT werd ik uit de kleedkamer gehaald door een BB'er. Die vroeg netjes of ik mijn gewichten van de Legpress wilde afhalen haha.

Mensen die het zich helemaal menen en express gaan blazen en zuchte ( ze zijn niks)
en ook nog eens karate oefeningen ertussedoor doen?

Toen ik net 1 week was begonnen met KT werd ik uit de kleedkamer gehaald door een BB'er. Die vroeg netjes of ik mijn gewichten van de Legpress wilde afhalen haha.

Daar heb ik echt respect voor :)
ALs iemand mij benaderd in de gym om iets wat ik fout of stom doe, en je hebt een goed argument waar ik weinig om heen kan ben ik de eerste die toegeeft :)
Ben dan ook blij dat ik de NORMALE kans krijg die gewichten op te ruimen dan meteen agressief benaderd te worden

Daar zou ik jou zeker op aanspreken. Je laat je spullen thuis ook netjes achter, dus dat word daar ook verwacht. Zelf heb ik het meerdere malen gedaan en zelfs tegen buffere gasten. Die hebben het vervolgens allemaal netjes opgeruimd. :)
even voor de duidelijkheid:

Dumbbells / stangen etc ruim ik allemaal netjes op. Behalve BP bankje, daar staat er maar 1 van waar ik nu train dus vandaar. Ik laat altijd me 25kg schijven erop zitten, maar schijven van 10-5-2,5 en 1,25 haal ik er ALTIJD af en netjes in het rek. Vindt ook hinderlijk als r**ards dumbbells laten liggen of barbells met 40kg gewicht eraan.

even voor de duidelijkheid:

Dumbbells / stangen etc ruim ik allemaal netjes op. Behalve BP bankje, daar staat er maar 1 van waar ik nu train dus vandaar. Ik laat altijd me 25kg schijven erop zitten, maar schijven van 10-5-2,5 en 1,25 haal ik er ALTIJD af en netjes in het rek. Vindt ook hinderlijk als r**ards dumbbells laten liggen of barbells met 40kg gewicht eraan.

maar dat is onlogisch..als je wilt beginnen en je moet nog warm worden..begin je met stang los en niet meteen met 25kg beide kanten..

maar dat is onlogisch..als je wilt beginnen en je moet nog warm worden..begin je met stang los en niet meteen met 25kg beide kanten..

lol ik doe warming up met ff losse gewichtjes 6kg ff schouders losgooien dan stang 30x speed rep, dan 70x10 en dan begin ik 5x5 met 85-90ofzo

ja..dus is het k*t om 25kg beide kanten te laten hangen voor de volgende persoon :D

Warm up met losse stang? Ik warm altijd op met 80KG bank, 15 of 20 reps..
En dan ga ik verder opbouwen...

Ik zie niet in waarom je geen warming up zou kunnen doen op gewicht die je makkelijk kan drukken.. (Nee ik druk geen 150KG bank zo overdreven ook weer niet) Maar een goede 80KG is wel een nette warmup voor me, zonder al teveel stress/moeite :)
Losse stang is gewoon niet mijn ding.

Hangt er van af of je van te voren nog oefeningen doet of gaat warmlopen oid, als ik koud op de bank ga liggen en ga 80 drukken gaat er snel genoeg wat mis :P

Hangt er van af of je van te voren nog oefeningen doet of gaat warmlopen oid, als ik koud op de bank ga liggen en ga 80 drukken gaat er snel genoeg wat mis :P

gewoon ff met 5kg dumbbells front raises ofzo doen in hoog tempo. ff gewoon schouders losgooien etc, daarna nog ff low-weight bankdrukken dan beginnen met werk sets.

voor personen als jouw wel ja, maarja ik voel het in me polsen als ik die k*t schijven steeds aa/af moet schuiven ga maar lekker iemand anders z'n polsen opofferen.

Kom terug als je 4x per week 200+ deadlift en steeds alle schijven op de grond van de stang moet halen.

Kom terug als je 4x per week 200+ deadlift en steeds alle schijven op de grond van de stang moet halen.

Pak rug maar 1x in de week, zit dan ook in een wat defterige gym dan jouw (niks verkeerds aan) maar toch jij kiest er toch voor om powerlifter/strongman te worden.

Was dit topic vergeten maar wat een pareltje. DBB finest.

een p*ssy varriant van een krachthonk hehehe, dumbbells tot 50kg dus ben nog wel ff zoet. Voor elke spiergroep 2-4 machines, 2 grote cable stations en 1 kleine, squatrek, bp genoeg barbells (gewichten kan wel wat meer) maarja, prima om te trainen maar niet met de bbing uitstraling, er komen ook zat 50+/milfs/kinderen cardio doen

een p*ssy varriant van een krachthonk hehehe, dumbbells tot 50kg dus ben nog wel ff zoet. Voor elke spiergroep 2-4 machines, 2 grote cable stations en 1 kleine, squatrek, bp genoeg barbells (gewichten kan wel wat meer) maarja, prima om te trainen maar niet met de bbing uitstraling, er komen ook zat 50+/milfs/kinderen cardio doen

Hier had ik mijn mening al gevormd :P Zou toch liever bij Eddine trainen ;)

Terug
Naar boven