MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van die fitnessinstructeurs die komen klagen dat we de dumbbells niet zo hard op de vloer moeten laten vallen, want anders hebben de mensen in 't hok ernaast met spinninglessen er last van......:mad: We trainen gvd niet in een klooster! En anders ga je maar naar een kuuroord als je rust wil! Ging gewoon lkkr door waar ik mee bezig was.

Van die fitnessinstructeurs die komen klagen dat we de dumbbells niet zo hard op de vloer moeten laten vallen, want anders hebben de mensen in 't hok ernaast met spinninglessen er last van......:mad: We trainen gvd niet in een klooster! En anders ga je maar naar een kuuroord als je rust wil! Ging gewoon lkkr door waar ik mee bezig was.

Moet je gewoon zeggen dat je last heb van de muziek van het spinnen ;)

Leer dan ook gewoon die dumbbells normaal op te vangen (armen naar voren laten komen en met je knieen opvangen) en ermee op te staan. Hoef je ze ook niet zo achterlijk op de grond te pleuren.

Moet je gewoon zeggen dat je last heb van de muziek van het spinnen ;)

DAt is soms echt niet te harden. Om nog maar te zwijgen van de oinstructueer die mee zingt en roept: "common girls let's do it, met een West-vlaams accent.
Verschrikkleijk.

Wat mij vaak stoort: achtergrondmuziek van Celine Dion en zo. Niet echt muziek om op te knallen.

Wachten op een toestel waar een kerel zit te bellen.

Kapotte toestellen die weken en maanden niet gerepareerd worden.

Mensen die me komen zeggen hoe je een bepaalde oefening moet doen terwijl ze zelf niet weten wat je doel is.

Leer dan ook gewoon die dumbbells normaal op te vangen (armen naar voren laten komen en met je knieen opvangen) en ermee op te staan. Hoef je ze ook niet zo achterlijk op de grond te pleuren.

Kan maar in een sportschool weet je dat 't af en toe voor kan komen dat er gewichten op de grond kunnen vallen.

DAt is soms echt niet te harden. Om nog maar te zwijgen van de oinstructueer die mee zingt en roept: "common girls let's do it, met een West-vlaams accent.
Verschrikkleijk.

Wat mij vaak stoort: achtergrondmuziek van Celine Dion en zo. Niet echt muziek om op te knallen.

Wachten op een toestel waar een kerel zit te bellen.

Kapotte toestellen die weken en maanden niet gerepareerd worden.

Mensen die me komen zeggen hoe je een bepaalde oefening moet doen terwijl ze zelf niet weten wat je doel is.

Was laatst CGBP aan het doen, die gast zegt zo pak je meer triceps mee ipv borst.... heheheh

Als mensen gaan lopen bellen op het toestel waar jij op loopt te wachten! grmmph

Volgens mij moeten mensen hier eens beseffen dat niet iedereen naar de sportschool gaat om een dikke bodybuilder te worden. :rolleyes:

Zo train ik ook wel eens maar dan ook nog eens met een zonnebril op :cool:

Wel lekker rijtje dumbbells daarow :O

ofniet, damn daar zou ik me lekker kunnen uitleven.

Jordybuild op de achtergrond, 100x 5kg curl lol

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 19:00 ----------

Het ging er dus om dat Rijstwafel dat allang wist maar het mannetje dacht dat hij superieure kennis had aan Rijstwafel...

Dit dus hehehehe, bedankt om het toe te lichten scheelt mij weer wat ergenis hehehehehe

Was laatst CGBP aan het doen, die gast zegt zo pak je meer triceps mee ipv borst.... heheheh
Had je'm moeten aankijken en OOOOOH REAAAAAAAALLLLY zeggen op de manier waarop jim carrey het zegt in the mask.

Maar inderdaad, ik ben nog maar een beginner in vergelijking met velen hier maar wat ik in de gym zag was om echt kwaad om te worden. Zoals de instructeur die me een rondleiding gaf en verkeerd antwoordde op mijn testvraag.
ZO erg!

Terug
Naar boven