AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Teenslippers, en gewichten die nog aan de bench en het squatrek zitten. Ook liggen de gewichten nooit goed, dus er ligt een 24 naast een 22 bijvoorbeeld, daardoor ben ik steeds een half uur aan het zoeken naar de goeie gewichten!???

Maar voor de rest wel relaxed opzich qua chicks! :D

Wat is er mis met teenslippers? Lekker luchtig, effe uit met squaten en dan weer verder met vakantigevoel.

Wat is er mis met teenslippers? Lekker luchtig, effe uit met squaten en dan weer verder met vakantigevoel.

idd teenslippers zijn heel ondersteunend voor je oefeningen, ook zien ze er heel stoer uit in de gym
:trollface:

vandaag weer een ecto lid geworden: 16 jaar ish, hemd, pet en doet curl set achter set set en flext ertussen -.-

Ik lach me kapot maar moet ook een beetje huilen. True story

vandaag weer een ecto lid geworden: 16 jaar ish, hemd, pet en doet curl set achter set set en flext ertussen -.-

Ik lach me kapot maar moet ook een beetje huilen. True story

en na 1-2 sets gaan ze weer weg, zoveel van dat soort mensen bij mijn gym. elke keer als ik zoiets zie gaat een stukje van mij dood van binnen

Haha dat zou ik ook doen :). Zeker als je de hele tijd loopt te loeren.

Stond niet te loeren en ben met wat anders begonnen maar het is gewoon zwaar irritant als zo'n pannekoek gewoon een half uur aan het apekooien is in het squatrek.

Dan vraag je toch even wat ie nog van plan is en of je niet tussendoor kan.
Lijkt me niet zo moeilijk.

Ik ga ook expres even door als iemand zo ongemakkelijk in de buurt komt rondhangen :D

Ik heb moeite met leeftijdsgenoten die even binnen wandelen een paar halve buikoefeningen doen, snel een bicepcurl setje doen met 10kg en binnen een kwartier weer weg zijn..:bow:

Net in de de kleedkamer waren er enkele guido's aan elkaar aan het uitleggen hoe ze hun ballen scheren.

"Bij mij pikt dat dan als ik daar aftershave op doe"
"Je moet geen aftershave gebruiken, maar deo, daar zit ook alcohol in maar het pikt minder"

True story. :mad:

Net in de de kleedkamer waren er enkele guido's aan elkaar aan het uitleggen hoe ze hun ballen scheren.

"Bij mij pikt dat dan als ik daar aftershave op doe"
"Je moet geen aftershave gebruiken, maar deo, daar zit ook alcohol in maar het pikt minder"

True story. :mad:

wat een fl**kers zeg!

welke boftie spuit er nu deo op zijn d*ck, wat een losers

lol, liep iemand rondjes om een bankje heen ( for the lulz???) :roflol:

hahaha

Ik ga soms heen en weer lopen nadat ik iets heb gedaan, maar dat doen wel meer mensen.

Komt vast doordat ze er nog niet uitzijn welke oefening ze erna willen doen, of hun volgende onderdeel is al bezet xD

Nee ik bedoel als je lat pulldowns hebt gedaan, heb ik geen zin om te blijven zitten en ga ik heen en weer lopen like a Boss.

Dat de bankdrukbanken bij ons zo dicht bij elkaar staan. Ik bukte om een 10 kg schijf van de grond te pakken om aan de stang te hangen en stoot echt op 1 cm na mijn kop tegen de stang van de buurman die aan het bankdrukken was. Zit 40 a 50 cm tussen gok ik.

En laatst een meid die een apparaat bezet hield met haar handdoekje (ze stond ervoor te kletsen). Ik zat tijdens de oefening ervoor al te kijken of hij vrijkwam, maar ze zat rustig 5 minuten te lullen met zo'n gozer. Dus ik vraag of ze nog bezig is op dat ding. (duidelijke hint, IK WIL ER ZO OOK MEE AAN DE GANG!). Jaja, ze is nog bezig. Ok... Ik terug naar mijn oefening en zie dat dat wijf gewoon nog 5 minuten doorlult met die vent. Ik was inmiddels klaar en was ernaast gaan staan. Vervolgens doet ze 10 reps op gewicht bijnaniks en gaat naar dr volgende machine. Moet je daarvoor nou echt dat ding 10 minuten bezet houden? pff.

Gewoon zeggen of je mee mag doen mag altijd

Teenslippers, en gewichten die nog aan de bench en het squatrek zitten. Ook liggen de gewichten nooit goed, dus er ligt een 24 naast een 22 bijvoorbeeld, daardoor ben ik steeds een half uur aan het zoeken naar de goeie gewichten!???

Maar voor de rest wel relaxed opzich qua chicks! :D

Boeiend, als ik borst train ga ik gewoon op teenslippers schijt.... en ik laat me gewicht ook altijd hangen op barbell **** it, ik ruim ook van andre shit op dus die kunnen ze mooi terug verwachten.

Gast traint net 1-2maanden en heeft verhalen dat z'n maten zeggen dat die breed begint te worden.

2x14kg dumbbell press G,

Boeiend, als ik borst train ga ik gewoon op teenslippers schijt.... en ik laat me gewicht ook altijd hangen op barbell **** it, ik ruim ook van andre shit op dus die kunnen ze mooi terug verwachten.

Gast traint net 1-2maanden en heeft verhalen dat z'n maten zeggen dat die breed begint te worden.

2x14kg dumbbell press G,

Daar zou ik jou zeker op aanspreken. Je laat je spullen thuis ook netjes achter, dus dat word daar ook verwacht. Zelf heb ik het meerdere malen gedaan en zelfs tegen buffere gasten. Die hebben het vervolgens allemaal netjes opgeruimd. :)

Uh..bij mij in de sportschool is er geen beginnen aan om te zeggen: ruim je spullen op

Terug
Naar boven