XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ja en die 70x10kg doe je ook niet, 70 reps in 1 set kan nooit

Doe jij die speedreps 30x in 1 set trouwens?

gewoon 30x ff snel met die o-bb om ff op te warmen 1x 30 idd. Daarna op 70-80% ff 10 reps dan beginnen met werk sets

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 22:35 ----------

Ga niet weer mn hele waslijst opnoemen wat mn sportschool allemaal wel niet levert voor 15eu per maand ;)

Tja, als ik naar echte bb gym zou willen gaan moet ik 35min heen en 35min terug fietsend in hoog tempo. Nha, heb ik er niet voorover, zit nu ook prima maak naar (ong 2jaar) nog steeds gains dus waarom zou ik ergens anders gaan hehehe.

Oude pedovent die bij een oefening blijkbaar zo erg z'n best moet doen om gewicht omhoog te krijgen, dat ie zo hard zit te blazen dat het 5 meter verderop, waar ik bezig ben met een oefening, voelt alsof 't stormt.

>.>

Pak rug maar 1x in de week, zit dan ook in een wat defterige gym dan jouw (niks verkeerds aan) maar toch jij kiest er toch voor om powerlifter/strongman te worden.

Was even ter illustratie, puur qua schijven oppakken etc, jij zegt dat je het bij benchen al vervelend vindt terwijl dat maar 1 schijf eraf is.

Btw, gym waar ik train is niks bijzonders hoor, een squat rack met goede barbell, goede schijven, dumbbells tot 50, wat bankjes en wat kabel dingen en een paar machines. Wel goede sfeer waar iedereen elkaar kent.

Was dit topic vergeten maar wat een pareltje. DBB finest.

Inderdaad, kwam hem ook weer ineens tegen haha.

Tja is ook k*t, zouden ze eigelijk iets voor moeten uitvinden om die schijven er automatich eraf te halen ofzo ??? hehehehe

Daarom train ik altijd zonder schijven :)

Grappig. Speedreps als 30 repper doen. Of de term niet misbruiken of inlezen wat 'speedreps' zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 22:38 ----------

Hij is goed he. Elke pagina lees je iets om te lachen.

ja speedreps, verkeerd geïnterpreteerd dan.... meteen daarna begin ik dus er zit een kern van waarheid in al komt die niet helemaal op z'n plek hehehe

Hangt er van af of je van te voren nog oefeningen doet of gaat warmlopen oid, als ik koud op de bank ga liggen en ga 80 drukken gaat er snel genoeg wat mis :P

Nee ik doe dat gewoon koud, ik kan me niet permitteren te gaan warm lopen of iets van cardio for that matter te doen.. ga ik gewoon dood denk ik xD
Maar ik ben me wel bewust van het feit dat een warmup (Koud beginnen) met 80KG bank me uiteindelijk wel iets negatiefs gaat opleveren..

Het voelt in elk geval super goed op het moment, en zodra ik merk dat ik moet minderen zal ik dat ook doen..

Ok. Hoe zien je werksets er dan uit, in het algemeen of de fase waarin je die opwarming doet met 10 reps tussen 70-80%, qua % en reps/ sets?

oke verdere toelichting dan hehehe dan wordt dit me laatste post anders dalijk kaart voor flooding ofzo heheh:

side/front raises 5kg x20-30 (losgooien)

bb 1x30 herhalingen

10x70kg
10x80kg

dan begint voor mij me werkset

5x5 principe hou ik laatste tijd aan dus als volg:

5x90
5x90
5x92,5
5x95
5x95

verschilt iedere x wel iets, net hoe ik me eigen voel maar als doel om naar de 100kg te gaan. 3x vindt ik te weinig, dus zoieso 5x aanhouden.

en dan verder met me volgende oefeningen....

Thanks.

Als mijn interpretatie juist is en dit 95% is van je 1rm, vind ik het sterk van je. Sowieso is 25 reps tussen de 90% en 95% van je 1rm doen geen eitje...

nee maar daarvoor heb ik ook een spotter hehehe, ga tot het gaatje wil echt graag naar die 2x20kg schijven aan beide kanten hehhe. Karma krijg je morgen terug me spuit is weer leeg.

Maar ben er van overtuigd dat 1x100kg zoieso moet lukken (voor die 5x5dan)

nee maar daarvoor heb ik ook een spotter hehehe, ga tot het gaatje wil echt graag naar die 2x20kg schijven aan beide kanten hehhe. Karma krijg je morgen terug me spuit is weer leeg.

Maar ben er van overtuigd dat 1x100kg zoieso moet lukken (voor die 5x5dan)

Weet je wat bruut is :P gewoon 2x 15 erop droppen :P XD op afstand ziet het er net zo cool uit als 2x 20 XD En dan zover krijgen dat je 3x 15 naast elkaar hebt, dat is pas tof :D

Bij ons zien de 20KG schijven er bijna precies uit als de 10KG schijven:(:(:(:(:(:(:(:( Dus als ik setjes doe met 4 schijven van 20KG aan de stang, ziet het er echt p*ssy uit =\

4 schijven van 20kg + stang = 100kg ??

Terug
Naar boven