XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wij hebben een spekduif in de gym, denk jaartje of 50, 130kg schoon aan de haak. Puur vet.

Gaatie de meest absurde bewegingen maken midden in de gym, rent een soort parkour langs alle apparaten en wijkt af en toe ineens uit alsof hij bijna wordt aangereden en moet wegspringen. Vervolgens gaat hij minstens een half uur met de mensen op de cardio machines praten.

Ik hoorde hem gewoon zeggen dat hij 3x p week 100km fietst (srs)

Wij hebben een spekduif in de gym, denk jaartje of 50, 130kg schoon aan de haak. Puur vet.

Gaatie de meest absurde bewegingen maken midden in de gym, rent een soort parkour langs alle apparaten en wijkt af en toe ineens uit alsof hij bijna wordt aangereden en moet wegspringen. Vervolgens gaat hij minstens een half uur met de mensen op de cardio machines praten.

Ik hoorde hem gewoon zeggen dat hij 3x p week 100km fietst (srs)

hahaha dankje voor deze :D

Ik was gister bijna iemand te lijf gegaan toen ik vriendelijk aan hem vroeg hoeveel sets hij nog moest..antwoorde hij ''ohwww ik denk nog wel 10 zeker nog half uur bezig'' waarop hij 2 andere oefeningen ging doen en de benchpress bezet hield..

Niets vragen gewoon beginnen als die de andere oefening doet, werkt perfekt.

+1. Vandeweek ook een nieuwe vent.
Loopt ie wel een bank, een lat pulley en 2 sets dumbbells bezet te houden.
Ik dacht ook, het is goed met je en heb gewoon de dumbbells gepakt.
Zonder meer, circuit biceps curl/lat pulley/ibp/.. WTF?!

Zal dan wel even netjes kijken hoe of wat.

Als ik ga banken warm ik op met 20 kg / 20 kg / 20x tricep pushdown / 60kg / 20x tricep pushdown -> verder met banken

Om mn ellebogen goed warm te maken zodat ze geen pijn gaan doen... Denk niet dat ik dan echt mensen stoor...

Zal dan wel even netjes kijken hoe of wat.

Als ik ga banken warm ik op met 20 kg / 20 kg / 20x tricep pushdown / 60kg / 20x tricep pushdown -> verder met banken

Om mn ellebogen goed warm te maken zodat ze geen pijn gaan doen... Denk niet dat ik dan echt mensen stoor...

Hij was ook lat pulleys aan het doen.. Hij was echt een kwartier bezig dus toen vond ik het wel mooi geweest. Bovendien kan hij die dumbbells gebruiken als ik rust.

snap dat inderdaad schijt irritant is, maar volgens mij overreacten sommigen hier wel een kleeeiiin beetje ;)

Ja marja zn vieze handdoek lag er op, had zich zelf soort van ingebouwd met dumbbells om de benchpress heen de kl***zak..En dit is echt zon sportschool waardoor ik eruit word gegooid voor zo iets..

Volgens mij zijn er maar weinig mensen tevreden met de sportschool waar ze trainen.. Ik inclusief.. Het is gewoon feit dat 99% commerciele/recreationele troep is waar maar weinig serieus getraind word of nog erger, waar niet eens serieus getraind kan worden door bv het missen van een squatrek.

Goede gyms vinden is idd een teringklus.

Zit zelf gelukkig in een sportschool waar de (oud-) eigenaar prof bb'er was. 3 instructeurs die ook bb'er zijn. De zumba en spinning instructeurs houden zich alleen bezig met de huismanntjes en vrouwtjes.

+ huge ass BB'ers die er trainen geeft een die hard sfeer :D

Als je kijkt wat bij ons traint, om maar 2 voorbeeldjes te noemen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan nog altijd niet vatten waarom geen enkele gym WILT inversteren in een powerrack. Een degelijk powerrack kan onmogelijk meer kosten dan de nieuwste isolateral cable bicep curl machine. Tis alsof ze het echt niet willen, zal ik nooit snappen.

Ik kan nog altijd niet vatten waarom geen enkele gym WILT inversteren in een powerrack. Een degelijk powerrack kan onmogelijk meer kosten dan de nieuwste isolateral cable bicep curl machine. Tis alsof ze het echt niet willen, zal ik nooit snappen.

De fitnesscentra zoals healthcity e.d. zijn anti bodybuilding en tegen zwaar trainen, vandaar dat ze deze vaak niet hebben. Daar komt bij dat de o.a. de instructors die er rondlopen vaak de ballen verstand van heel fitness/bodybuilding hebben, zou me niet verbazen dat er best wat gyms zijn die een powerrack niets eens als waardevolle toevoeging voor de zaal beschouwen..

hahaha dankje voor deze :D

Ik was gister bijna iemand te lijf gegaan toen ik vriendelijk aan hem vroeg hoeveel sets hij nog moest..antwoorde hij ''ohwww ik denk nog wel 10 zeker nog half uur bezig'' waarop hij 2 andere oefeningen ging doen en de benchpress bezet hield..

Hij bedoelde dat zijn workout nog 10 sets zou duren, en niet 10 sets op de bench.

En hij was zijn handdoek gewoon vergeten op de bench.

Ps. Die gozer was ik trouwens, sorry.

zon dikke man die probeert zware gewichten te doen en doet letterlijk elke oefening alles fout wat je fout kan doen.
en hij heeft een te klein shirt/broekje aan....

Een dikke pler van 130kg die pullups doet 8-15 reps

The ****kkkk..... :O

Vandaag weer een klassiek duo van: 'ik kom hier om stoer te doen' gezien.

Komen er 2 gasten binnen.. gaan benchen met 70kg.. gast tilt het op, laat het vervolgens zakken en krijgt het niet meer van zn borst af. Andere gast gaat spotten en traint 8 herhalingen lang lekker zn biceps mee op die bench van de ander OMG

Wordt het nog leuker, wat doen ze? ze gooien er nog 10kg bij LOL!

weer een andere manier om borst en biceps tegelijk te trainen he :D

Komen er 2 gasten binnen.. gaan benchen met 70kg.. gast tilt het op, laat het vervolgens zakken en krijgt het niet meer van zn borst af. Andere gast gaat spotten en traint 8 herhalingen lang lekker zn biceps mee op die bench van de ander OMG

het superdude seizoen opent toch pas rond de zomer?
lololol

Ik zou er om hebben moeten lachen :D

Ik had het gefilmd en op inet gezet :D

Terug
Naar boven