XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

2 hindoestanen bij ons in de gym, zijn broers. Als ze samen trainen dan schreeuwen ze letterlijk de hele sportschool bij elkaar, echt niet ****ing normaal. Je hoort ook gelach soms na elke kreun omdat degene het zelf ook heel belachelijk en leuk vindt blijkbaar, tja dan ben je echt aan het zwoegen hoor als je nog kan lachen...

Laatst zag ik een van hen zonder zijn broer, geen enkele geschreeuw gehoord... fuking attentionwhore fakers.

Owja, en ze zeggen ook hardop hoeveel ze liften en doen zoals gewoonlijk maar een kwart rom, zag ze laatst 300 kg legpress doen, knieetje beetje buigen en foking hard uitschreeuwen alsof het zwaar is lol.

Laatst gingen ze voor het eerst squatten en vroegen voor zo'n barbelkussen (of hoe het ook heet) aan de eigenaar. 5min later waren ze allebei klaar met squatten, de eigenaar zei spottend "sjonge sjonge" toen ze de kussen teruggaven.

Fuking clowns.

Laatst bewerkt:
Nieuwe aanwinst : koppeltje Herbalife verkopers, word al ziek als ik ze zie afkomen. Zag de kerel een verkoopspraatje slaan met iemand, hoe goed het allemaal wel niet was. Ging dan vervolgens verder met zijn Lat raises met db's van 1 kg.

Andere partners zoeken? Zij zijn kennelijk veel verder gevorderd dan jij..
Bovendien moeten ze imo respecteren als jij niet aan de juice wil..

NB: Ik heb helemaal niets tegen juice en/of mensen die eraan zitten!!!
ik trainde al met hem voor hij aan de juice zat en toen was het krachtsverschil miniem ;)

mensen die komen trainen in groepjes van 3 a 4 ,epic lange rustpauzes houden tussen elke set ipv direct om te beurt te gaan en zo de heletijd treuzelen en precies tegen hun zin trainen

Gasten die meer lullen dan trainen. Breekt m'n concentratie.

Was gister aan het deadliften en daarna verder gegaan met de rest van m'n schema, gaat er een ecto met een EZ-curl bar + 15kg (totaal) proberen om te deadliften.

Volgens mij wist hij niet zeker of hij het goed deed, dus werd er een expert bijgehaald.
Die pakt de bar onderhands (supinated) en geeft aan dat de ecto niet verder moet zakken als net onder de knie.

Waarop de ecto zegt: maar die gozer doet em helemaal tot aan de grond.
Waarna de expert zegt: moet je niet doen, dan forceer je te veel :rolleyes:

Wou me er niet teveel mee bemoeien, maar als ik die ecto volgende week weer zie en hij doet weer een poging dan zal ik em wel helpen :engel:

Kerel die een EZ-stang pakt om mee te curlen en een andere wat hulp geeft:

"Kijk, als je hem zo doet *gaat staan en maakt curl beweging*, is die voor héél je lichaam hé, pak je alles mee! *doet een of andere whiplash beweging*"

paar dagen geleden benen training.
ik ben nog best nieuw dus ik was met 30 kg aant squatten om even de techniek onder de knie te krijgen, kom er zon kerel naar mij toe
hij: waarom pak je zo weinig gewicht? iedereen moet minstens wel het dubbele kunnen
ik: ik probeer even de techniek goed uit te voeren
hij: de techniek maakt niet zo veel uit zolang er maar genoeg gewicht op ligt, dan worden je benen zowiezo belast
ik: maar dat is ook een stuk slechter voor je gewrichten.
hij: nee hoor ik zet alles op mijn spieren.
pakt vervolgens 6 xtra 20 kg schijven en gaat eronder staan in die smith (150 kg totaal dus)
hij zakt hoogstends 15 cm en zegt dan helemaal stoer dat het zo veel beter is

paar dagen geleden benen training.
ik ben nog best nieuw dus ik was met 30 kg aant squatten om even de techniek onder de knie te krijgen, kom er zon kerel naar mij toe
hij: waarom pak je zo weinig gewicht? iedereen moet minstens wel het dubbele kunnen
ik: ik probeer even de techniek goed uit te voeren
hij: de techniek maakt niet zo veel uit zolang er maar genoeg gewicht op ligt, dan worden je benen zowiezo belast
ik: maar dat is ook een stuk slechter voor je gewrichten.
hij: nee hoor ik zet alles op mijn spieren.
pakt vervolgens 6 xtra 20 kg schijven en gaat eronder staan in die smith (150 kg totaal dus)
hij zakt hoogstends 15 cm en zegt dan helemaal stoer dat het zo veel beter is

hahaha wat is dit brah; jouw posts worden ook niet meer serieus genomen als je techniek gaat leren in de smith. En als je geen squatrek hebt ga je een andere zoeken.

hahaha wat is dit brah; jouw posts worden ook niet meer serieus genomen als je techniek gaat leren in de smith. En als je geen squatrek hebt ga je een andere zoeken.

brah dit is de enige optie,wel geen squatrek maar wel de enige niet 100% fitness gym in een 10km omgeving. enige optie. vandaar dat ik ook licht begin om het een beetje onder de knie te krijgen in die smiht

brah dit is de enige optie,wel geen squatrek maar wel de enige niet 100% fitness gym in een 10km omgeving. enige optie. vandaar dat ik ook licht begin om het een beetje onder de knie te krijgen in die smiht

techniek oefenen in een SMITH is nogal paradoxaal.
Je kunt altijd een homegym beginnen. (wat je ook zegt, ja kan wel)

Ik heb zelf een bloedhekel aan ecto's die boven parallel blijven bij de squat "omdat het slecht is voor de knieen" maar dan wel stoer opscheppen over het gewicht dat ze nemen. :rolleyes:

Hetzelfde bij de leg press. Honderden kilo's om dan hun knie tien graden te buigen en een paar lockouts te doen. Wie denk je dan dat de slechtste knieen heeft, dun mannetje?

Laatst bewerkt:

Ik heb ook geen squatrek, toch doe ik losse squats xD wat je kan doen is een barbell op de dips machine leggen en squaten maar!

Ik heb ook geen squatrek, toch doe ik losse squats xD wat je kan doen is een barbell op de dips machine leggen en squaten maar!

GENIAAL! waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht, ik zag er al eerst een barbell opliggen en toen dacht ik echt van "teh ****"

Dat ik word aangestaard als ik deadlift in hempje en onderbroek. (Had me lange broek ff uit gedaan)

Een klassieker: K*t ecto's die curlen in het squatrek en k*t ecto's die meer lullen dan trainen.

Een very srs klacht hier:

Wat ik inmiddels bloedirritant vind is dat mijn bench al maanden vast zit rond de 80kg. Een hele lange tijd geleden toen ik nog een split volgde, niet serieus trainde, niet op voeding lette enz enz, zat ik op 3*8*80. Toen Rippetoe gedaan en de Texas method en begonnen met squatten en dl en mijn bench ging wat achteruit, maar ik dacht ach dat komt wel weer goed.

Nu zit ik in week 5 van madcow waarin het dus de bedoeling is dat ik een nieuw PR zet op alle oefeningen. De squat zit op 130*5 (goed op diepte) en gaat erg goed, ik denk dat ik nog wel een paar weken redelijk probleemloos kan verhogen. De DL zit op 160kg*5 (rug op alle reps goed) en ook die zal nog wel wat omhoog gaan. OHP, aardig pittig, maar toch een PR van 64*5.

Alleen die stomme klote bench loopt nu alweer vast en 3*87.5kg lukte niet eens zonder spot bij de 2e en 3e rep.

Ik heb de techniek nog eens heel goed bekeken in de filmpjes van Dave Tate, ellebogen naar binnen onderin, grip wijd genoeg, ellebogen naar buiten draaien tijdens press.

Om het nog erger te maken zit ik in een gym waar het stikt van de beachboys die allemaal massaal benchen en biceps trainen en ik vind het gewoon irritant dat er wat zijn die met vreselijke techniek 100kg omhoog krijgen terwijl ik met die 80 loop te prutsen.

FUUUUUUU!!!!!!!!!!! I mad idd!!

Terug
Naar boven