Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die komen zeuren op de manier waar op ik train.. zoals bij bankdrukken vd week..

Druk je 110KG niet helemaal aantikkend aan de borst (Puur om schouders te besparen) om te droppen naar 80 en dan naar 50 (Die ik dan wel aantik)
gaat er een powerlifter naast je staan schreeuwen zodat de hele wereld het kan horen '"JE MOET WEL JE BORST AANTIKKEN EH''

En dan vervolgens de volgende set naast je komen staan en dan keihard schreeuwen bij elke rep ''AANTIKKEN, AANTIKKEN, AANTIKKEN'' word je zo dodelijk agressief van maar zeg dan maar niks and get it over with..

Om vervolgens te horen ''JAA NU IS HET EEN STUK ZWAARDER EH!''
Gvd, kan je niet snappen dat ik dingen doe met een reden? ben geen idioot hoor!

Oh ja, en dan nog horen ''JAA want als JIJ dat zo doet, gaan ANDEREN dat ook doen.. LIKE I GIVE A ****.
Dus dat.. schijtziek word je van die mensen! En dan nog moeten oppassen dat je ze niet WEER tegenkomt, anders krijg je geouwehoer ''Dat je toch niets geleerd hebt''

Stelletje irritante mensen die denken dat alleen hun eigen methode god is.
in other words.. proberen jou te kleineren omdat je niet doet wat zij zeggen. **** off! Pak lekker iemand die 10KG weegt en niet 14KG aangekomen is in een jaar tijd.

Mensen die komen zeuren op de manier waar op ik train.. zoals bij bankdrukken vd week..

Druk je 110KG niet helemaal aantikkend aan de borst (Puur om schouders te besparen) om te droppen naar 80 en dan naar 50 (Die ik dan wel aantik)
gaat er een powerlifter naast je staan schreeuwen zodat de hele wereld het kan horen '"JE MOET WEL JE BORST AANTIKKEN EH''

En dan vervolgens de volgende set naast je komen staan en dan keihard schreeuwen bij elke rep ''AANTIKKEN, AANTIKKEN, AANTIKKEN'' word je zo dodelijk agressief van maar zeg dan maar niks and get it over with..

Om vervolgens te horen ''JAA NU IS HET EEN STUK ZWAARDER EH!''
Gvd, kan je niet snappen dat ik dingen doe met een reden? ben geen idioot hoor!

Oh ja, en dan nog horen ''JAA want als JIJ dat zo doet, gaan ANDEREN dat ook doen.. LIKE I GIVE A ****.
Dus dat.. schijtziek word je van die mensen! En dan nog moeten oppassen dat je ze niet WEER tegenkomt, anders krijg je geouwehoer ''Dat je toch niets geleerd hebt''

Stelletje irritante mensen die denken dat alleen hun eigen methode god is.
in other words.. proberen jou te kleineren omdat je niet doet wat zij zeggen. **** off! Pak lekker iemand die 10KG weegt en niet 14KG aangekomen is in een jaar tijd.

Ik heb ook nog wel een paar tips voor je :D

Ik snap ook niet waarom iedereen zo graag zn borst aan tikt. als je net daarvoor stopt is het nog moeilijker imo.

Ik heb ook nog wel een paar tips voor je :D

Kijk ik vind tips ECht heel tof, echt wel.. en ik luister ALTIJD wel naar tips..

Iedereen mag mij aanspreken als ik iets fout doe, maar als je meteen aankomt met een houding van ''Jonge wat doe je nou en ik weet het beter'' en je schreeuwt het door de hele zaal om je voor schut te zetten, EN Je dramt door dat het op JOUW manier moet..

Dan heb ik geen respect voor je.. EN dan blijf ik nog aardig want ga je ertegenin en leg je uit dat ik een reden heb voor wat ik doe, krijg je vaak nog ruzie ook.. dus houdt mijn bek wel, maar de agressie stijgt zo enorm..

En ik heb niks tegen powerlifters hoor, echt niet, ieder zijn/haar ding..
MAar heb je tips en zie je dat ik iets fout doe, prima, ik ben ook niet perfect..
Maar kom naar me toe: Leg het uit, en zet me niet voor idioot en zeker niet voor mensen die 2x mijn size zijn die dan ook nog naar me kijken alsof ik achterlijk ben..

Respectloos.

mannen die op teenslippers binnen komen,1 oortje van de ipod rond het oor,half uur borst trainen en dan met hun kippepootjes en slippers weer naar buiten gaan.

haha tjsa, als ik je teksten lees zoals je ze schrijft.. (hoofdletterwoorden zijn geschreeuwd?) dan denk ik dat je zelf ook wel een beetje aan je communicatie mag werken.

Ik geef ook regelmatig tips op de sportschool maar doe dat wel op een beleefde en persoonlijke manier (niet iedereen hoeft daarvan mee te genieten) Sommige jongens luisteren, anderen zie je de week erop dezelfde debiele bewegingen maken...

@bicep M,

in-ear oordoppen in en gewoon niet naar hem kijken haha!

haha tjsa, als ik je teksten lees zoals je ze schrijft.. (hoofdletterwoorden zijn geschreeuwd?) dan denk ik dat je zelf ook wel een beetje aan je communicatie mag werken.

Ik geef ook regelmatig tips op de sportschool maar doe dat wel op een beleefde en persoonlijke manier (niet iedereen hoeft daarvan mee te genieten) Sommige jongens luisteren, anderen zie je de week erop dezelfde debiele bewegingen maken...

Ik geef je gelijk aan wat je hier ziet :) maar ik heb letterlijk 2 dingen gezegd tegen die man en dat was ''Ja kan best idd'' en ''klinkt logisch'' verder heb ik helemaal niets gezegd, en het geschreeuw was volledig eenzijdig :P

Buiten dat effe hehe.. Is mijn communicatie best wel ok hoor (Nee nooit perfect) kijk als ik zakelijk communiceer, is het 100% netjes.. Ben ik in de gym doe ik leip en gek tegen mensen die ik ken, maar ben wel bescheiden naar iedereen toe..
En op forum, tja.. ik denk dat het ook mijn manier van typen is als ik gewoon typ zoals ik denk.. dus dat is weer een andere kant :)

Ik geef je gelijk hoor! zoals het te zien is kom ik fel over, en ben ik echt pissed off, ben ik ook echt fel.. maar niet als ik de vrede wil bewaren :)

Dat mensen tegen me gaan praten wanneer ik me mp3speler ben vergeten op te laden..

Same shit, different day..
Mn neef en ik wandelen de gym binnen, met veel zin in een chest workout.
Zien we daar 2 superdudes, die aan de cable flies hangen (letterlijk aan de cables hangen -_-) en die met 2 meisjes (niet eens de moeite) aan het praten zijn over hun 'oh zo mega chille vakantie'. Ik zeg nog al lachend tegen mn neef: hopelijk zijn ze klaar indruk proberen te maken op die miesjes voor dat wij aan de flies willen beginnen.. Ennnn, dat had ik niet moeten doen. Nadat we 3 borstoefeningen gedaan hadden (een 35 tal minuten) ff wat drinken, staan ze daar nog over hun vakantie te vertellen.. Op zich niet zo heeeel erg, maar wel als je bedenkt dat ze beiden niet 1 (!!) setje meer gedaan hebben op dat half uur -_-. Dus ik ga zeggen: jongens, koffie nodig? Krijg ik als reply: Huh? Nee nee, ff ant rusten eh..
5 minuten later heb ik er genoeg van en zeg tegen beide dames: bijna alle loopbanden zijn bezet, ik zou opschieten als je nog wat wilt presteren vandaag. (ik had natuurlijk ook kunnen zeggen tegen de kerels da ze et moesten afbollen van mn cables, maar neefmans stond op een subtielere oplossing, aangezien ik nogal snel overhit geraak in dat soort situaties ^^)
Gevolg: wijven weg => Kerels weg (maar wel op de loopband langs de dames)
Sommige mensen..

Kijk ik vind tips ECht heel tof, echt wel.. en ik luister ALTIJD wel naar tips..

Iedereen mag mij aanspreken als ik iets fout doe, maar als je meteen aankomt met een houding van ''Jonge wat doe je nou en ik weet het beter'' en je schreeuwt het door de hele zaal om je voor schut te zetten, EN Je dramt door dat het op JOUW manier moet..

Dan heb ik geen respect voor je.. EN dan blijf ik nog aardig want ga je ertegenin en leg je uit dat ik een reden heb voor wat ik doe, krijg je vaak nog ruzie ook.. dus houdt mijn bek wel, maar de agressie stijgt zo enorm..

En ik heb niks tegen powerlifters hoor, echt niet, ieder zijn/haar ding..
MAar heb je tips en zie je dat ik iets fout doe, prima, ik ben ook niet perfect..
Maar kom naar me toe: Leg het uit, en zet me niet voor idioot en zeker niet voor mensen die 2x mijn size zijn die dan ook nog naar me kijken alsof ik achterlijk ben..

Respectloos.

Dit had een maat van mij laatst ook in de gym.
Laatste setje deadlift, hij perst alles deruit en krijgt 4x110 deruit (65 kg). Staat er iemand achte hem preacher curls te doen. Roept die opeens; IK ZOU NIET MEER ZO DEADLIFTEN ANDERS HEB JIJ OVER 5 JAAR GEEN RUG MEER. en vervolgens gaat die weer door curlen ???. Inplaats van dat die inderdaad uit gaat leggen wat die allemaal fout deed...

( stang hield die te ver van zijn schenen af, en hij mocht hem wel wat meer met ze benen pakken).

Roept die opeens; IK ZOU NIET MEER ZO DEADLIFTEN ANDERS HEB JIJ OVER 5 JAAR GEEN RUG MEER. en vervolgens gaat die weer door curlen ???. Inplaats van dat die inderdaad uit gaat leggen wat die allemaal fout deed...

( stang hield die te ver van zijn schenen af, en hij mocht hem wel wat meer met ze benen pakken).

Ja precies.. dat is precies wat er zo stom is..
uitleggen prima, zien dat iemand iets fout doen prima..

Maar nooit als iemand aan het trainen is erdoorheen gaan schreeuwen en shit.. wacht tot ie klaar is, ga dan erop af, praat normaal en loop weg ''Zie wat die persoon met de info doet''.. en doe die persoon er niets mee, zijn/haar keuze..

Zo doe ik het ook hoor.. ik leg genoeg dingen uit aan mensen, en ja misschien leg ik het wel eens fout uit of niet, krijg ik heus wel een tegenargument.
Np.. maar ik ga niet als havik zitten opletten of iemand wel naar me luistert of niet.. ben geen agent.

Er staan best wel veel bankjes in de zaal, en daardoor moest ik altijd de ruimte tussen de legpress en een rek met gewichten gebruiken om te deadliften, nix mis mee....

zetten ze er een deadliftmachine neer :fuu:

deadliftmachine ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo iets, heb um ff geprobeerd, waardeloos k*tding.

Lijkt me meer een shrugs apparaat..

Is idd een shrug apparaat..

Shrug apperaat idd

Zo'n een hebben wij er ook staan, staat idd op dat het voor deadlifts is

bij ons zijden ze echt dat het een deadliftapparaat is, zag er ook iets anders uit

Terug
Naar boven