XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat ding kun je toch niet vastpakken zoals een stang? die handgreepjes staan haaks. En op het laagst ingesteld zit je volgens mij nog te hoog om goed te deadliften.

Een duur apparaat wel gaaf als je car deadlifts wil oefenen, maar dat zal wel niet de insteek geweest zijn bij de aanschaf. Want ALLES is beter dan een losse stang natuurlijk! Als we maar voorkomen dat ons healhtcenter een "hardcore" imago krijgt!

Bij dat ding in de sportschool zitten de handgrepen niet haaks, maar ze staan wel wat ver uit elkaar en die rubbers er omheen zitten los.

Hij is zo laag als een stang met 15kg schijven erop dus dat zit dan wel weer goed.

Maar nog vergeten: 1 squatrack, 1 squatkooi en 1 hele selectie van Helmond Sport die ervoor zorgt dat je alsnog niet kunt squatten :fuu:

Bij dat ding in de sportschool zitten de handgrepen niet haaks, maar ze staan wel wat ver uit elkaar en die rubbers er omheen zitten los.

Hij is zo laag als een stang met 15kg schijven erop dus dat zit dan wel weer goed.

Maar nog vergeten: 1 squatrack, 1 squatkooi en 1 hele selectie van Helmond Sport die ervoor zorgt dat je alsnog niet kunt squatten :fuu:

Voetballers die squatten? gezellig met zn allen :D Heerlijk altijd die teamspirit haha :D

Bij dat deadlift apparaat kan je de hendels normaal gesproken verstellen van "shrug"stand naar "deadlift'" stand.

Kan je niet gewoon wat bankjes opzij schuiven en daar gaan deadliften?

Of achter het squatrack? er is altijd wel ergens ruimte lijkt me.

Bij dat deadlift apparaat kan je de hendels normaal gesproken verstellen van "shrug"stand naar "deadlift'" stand.

Kan je niet gewoon wat bankjes opzij schuiven en daar gaan deadliften?

Of achter het squatrack? er is altijd wel ergens ruimte lijkt me.

maak je maar geen zorgen om mij bro, ik vind wel wat ruimte

Maar vind het wel 'irritant' om dan steeds 3 bankjes opzij te moeten smijten.

maar verder zitten er niet zo veel irritaties, behalve iemand die traint met een stopwatch die ongeveer iedere 15 seconde een geluidsignaal afgeeft dat het tijd is voor hem om te rusten/beginnen/wisselen van oefening.

Om te beginnen zit ik niet bij een sportschool, ben ook niet echt van plan om daar verandering in te brengen. Ik train thuis alleen met 2 dumbbells en een rubber band en verder met van alles wat voor handen is zoals een koffer, stoelen, een pianokruk, soms een autoband, Traplopen tot je erbij neervalt en lange wandelingen ect. Ik heb er goede resultaten mee gekregen, al zullen er bij mij best wel eens "Arbotechnisch onverantwoorde" bewegingen tussen zitten. Eens in de paar maanden ga ik naar een chiropractor en standaard hoor ik daar op en aanmerkingen in de trend van "Wat heb je nou weer gedaan, je staat helemaal ZO." Daar erger ik me echter niet aan. Waar ik me wel nogal eens aan erger, zijn opmerkingen als "Ja, maar je moet het niet overdrijven!" en "Zo veel als jij traint, dat is niet gezond." van mensen die zelf de hele dag op hun krent voor de tv zitten, sigaretjes te roken.

Om te beginnen zit ik niet bij een sportschool, ben ook niet echt van plan om daar verandering in te brengen. Ik train thuis alleen met 2 dumbbells en een rubber band en verder met van alles wat voor handen is zoals een koffer, stoelen, een pianokruk, soms een autoband, Traplopen tot je erbij neervalt en lange wandelingen ect. Ik heb er goede resultaten mee gekregen, al zullen er bij mij best wel eens "Arbotechnisch onverantwoorde" bewegingen tussen zitten. Eens in de paar maanden ga ik naar een chiropractor en standaard hoor ik daar op en aanmerkingen in de trend van "Wat heb je nou weer gedaan, je staat helemaal ZO." Daar erger ik me echter niet aan. Waar ik me wel nogal eens aan erger, zijn opmerkingen als "Ja, maar je moet het niet overdrijven!" en "Zo veel als jij traint, dat is niet gezond." van mensen die zelf de hele dag op hun krent voor de tv zitten, sigaretjes te roken.

Het wordt hier ook steeds gekker!

Of: Wat jij eet is niet gezond. Rot op, denk ik dan.

Ik vindt het irritant als ik ga trainen met een tshirt die te kort is, dat bij iedere bukking een blote rug komt. Best irritant, binnenkort maar wat meer tank tops halen.

1) Van die kakker figuren die hun materiaal niet fatsoenlijk opruimen.
2) Mensen die hun kids (+/- 5 jaar) meenemen en die lopen te gillen en overal tussendoor rennen (note, ik vindt dus niet de kinderen irritant maar de mensen die ze niet onder controle houden).
3) Lekkere meiden waardoor het concentreren soms wat lastig wordt :eek:
4) Vrienden die op vakantie zijn geweest en heel de avond hun bandje afdraaien of je nu luisterd of niet :rolleyes:
5) Mn pols die door RSI-of-een-andere-niet-door-de-huisarts-te-definieren-oorzaak pijn doet en ik mn biceps niet fastoenlijk kan trainen (al 6 weken ???) Hiervoor al apart materiaal op het werk gekregen (andere muis) en van de huisarts Diclofenacnatriom omdat hij dacht dat het een ontsteken pees was.. mja.. na het kuurtje doet het nog pijn

Dat er een briefje hangt met daarop: 'als de dumbbells niet op een correcte wijze gebruikt worden zullen deze verwijderd worden' :roflol:

Dat die gast die alleen maar komt benchen elke keer, (daarnaast nog even schouders en armen traint) meer weg kan drukken als mij (8x90).

Dat die gast die alleen maar komt benchen elke keer, (daarnaast nog even schouders en armen traint) meer weg kan drukken als mij (8x90).

Dit,
gaat er een semi ecto op de bench liggen en drukt hij me er dik uit, Fuuuu
meestal ergens een setje met 90kg idd

Gewicht is onbelangrijk boyz :cool:

Men training van gisteren die geen meter vooruit ging. Zo slecht zelf dat ik bij incline benchen niks meer naar boven kreeg en bar zelf op de grond heb moeten leggen :mad:

En dat zelf 10kg onder mijn normaal trainingsgewicht :fire:

Zeer gestresst/agressief(Door de stress) naar de sportschool om me even uit te kuren op de gewichten; agressie en stress is toch wel een van de betere pre-workout boosters. Ik was helemaal gefocust in mijn eigen wereldje, het ging vlotjes - komt er opeens iemand van de sportschool op me aflopen die me "wel eens eerder heeft gezien".

Vanaf dat moment wilde hij constant een gesprek voeren, de stille hints dat ik kort/afzijdig antwoordde haalden blijkbaar niks uit, hij heeft tot het eind van mijn training tegen me aan gepraat. Tijdens het squatten, tussen de setjes door, vroeg hij gewoon van "én, branden je benen al flink? :D" "Hoeveelste setje is dat nou?" of van "Wat is nou de max dat je kan curlen?".

Of opeens willekeurig advies van "Als je dat gewicht nou meer dan 12 keer kan, zou ik gaan verhogen tot je die ook weer 12 keer kan".

"Vermoeiend hè :D"
"Wat voor work-out doe je nu?"
"En voel je het al branden?"
"so, heb je een hele liter drinken bij?"

Ik moet echt een "I'm not here to talk" shirt hebben :(.

Laatst bewerkt:
Zeer gestresst/agressief(Door de stress) naar de sportschool om me even uit te kuren op de gewichten; agressie en stress is toch wel een van de betere pre-workout boosters. Ik was helemaal gefocust in mijn eigen wereldje, het ging vlotjes - komt er opeens iemand van de sportschool op me aflopen die me "wel eens eerder heeft gezien".

Vanaf dat moment wilde hij constant een gesprek voeren, de stille hints dat ik kort/afzijdig antwoordde haalden blijkbaar niks uit, hij heeft tot het eind van mijn training tegen me aan gepraat. Tijdens het squatten, tussen de setjes door, vroeg hij gewoon van "én, branden je benen al flink? :D" "Hoeveelste setje is dat nou?" of van "Wat is nou de max dat je kan curlen?".

Of opeens willekeurig advies van "Als je dat gewicht nou meer dan 12 keer kan, zou ik gaan verhogen tot je die ook weer 12 keer kan".

Serieus ik zou 2x een subtiele hint geven, en daarna gewoon zeggen dat ze op moeten fl*kkeren.

Gewoon oorpluggen indoen :) works like a charm.

Terug
Naar boven