AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dan 12 keer kan, zou ik gaan verhogen tot je die ook weer 12 keer kan".

"Vermoeiend hè :D"
"Wat voor work-out doe je nu?"
"En voel je het al branden?"
"so, heb je een hele liter drinken bij?"

Ik moet echt een "I'm not here to talk" shirt hebben :(.

Ik heb hier de oplossing voor je! :p:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand bij mij gym heeft ook wel s dit shirt aan.

[Link niet meer beschikbaar]

Zeer gestresst/agressief(Door de stress) naar de sportschool om me even uit te kuren op de gewichten; agressie en stress is toch wel een van de betere pre-workout boosters. Ik was helemaal gefocust in mijn eigen wereldje, het ging vlotjes - komt er opeens iemand van de sportschool op me aflopen die me "wel eens eerder heeft gezien".

Vanaf dat moment wilde hij constant een gesprek voeren, de stille hints dat ik kort/afzijdig antwoordde haalden blijkbaar niks uit, hij heeft tot het eind van mijn training tegen me aan gepraat. Tijdens het squatten, tussen de setjes door, vroeg hij gewoon van "én, branden je benen al flink? :D" "Hoeveelste setje is dat nou?" of van "Wat is nou de max dat je kan curlen?".

Of opeens willekeurig advies van "Als je dat gewicht nou meer dan 12 keer kan, zou ik gaan verhogen tot je die ook weer 12 keer kan".

srs een hele liter :eek:

Muziek in en gewoon negeren helpt het beste, als ik train wil ik aan 1 stuk door knallen. Niet zoals zovele een half uur staan te lullen.

En dan nog gaan sommige tegen me praten als ik muziek op heb, soms wel grappige situaties. Staat er iemand al 5 min naast me en ik ben gewoon bezig met focussen of de oefening zelf. FUK OFFFFFFFFFFFFFFF

Serieus ik zou 2x een subtiele hint geven, en daarna gewoon zeggen dat ze op moeten fl*kkeren.

Ik heb het niet zo op wrijving tussen sportschool leden ;).

Gewoon oorpluggen indoen :) works like a charm.

Heb ik ook,

werkt soms wel, maar soms ook niet, sommigen hebben echt een bord voor de kop en beginnen gewoon middenin je setje tegen je te lullen.

Ik heb hier de oplossing voor je! :p:p
http://www.xtra-shop.com/images/T-Shirt_Shut_Up_and_Train.jpg
Iemand bij mij gym heeft ook wel s dit shirt aan.

[Link niet meer beschikbaar]

Misschien eens proberen.. :D

Sarcasme? als ik minder dan een liter pak sterf ik van uitdroging, zogezegd.
Het is toch 45 to 60 minuten fysiek intens. (full body)

Moet ik eerst wat buffer worden alvorens dit een goede aankoop zou zijn.

Muziek in en gewoon negeren helpt het beste, als ik train wil ik aan 1 stuk door knallen. Niet zoals zovele een half uur staan te lullen.

En dan nog gaan sommige tegen me praten als ik muziek op heb, soms wel grappige situaties. Staat er iemand al 5 min naast me en ik ben gewoon bezig met focussen of de oefening zelf. FUK OFFFFFFFFFFFFFFF

Ik doe soms wel oortjes met muziek in maar ik vind dat apart aangezien je de geluiden om je heen en van je eigen inspanning niet hoort. Als je aan het deadliften bent, hoor je niet wanneer de platen de grond raken en ook niet wanneer er weer spanning op de stang komt. Ook je eigen ademhaling hoor je dan niet, ik heb het wel eens gedaan maar dat had negatief effect op mijn "ritme".. naja zal wel wennen zijn, of misschien ben ik wel een zeikert. :D

Er is wel een verschil tussen wrijvingen vermijden, en een uur lang iemand iets laten doen wat jou stoort. Gewoon op een vriendelijke manier zeggen dat je je nu even wil concentreren op de training, en als hij dat niet wil begrijpen, so what als die persoon jou dan niet zo aardig vindt omdat je op een grovere manier zegt dat die moet oprotten?

Sarcasme? als ik minder dan een liter pak sterf ik van uitdroging, zogezegd.
Het is toch 45 to 60 minuten fysiek intens. (full body)

Tuurlijk sarcasme

Maar die shirts worden ook wel eens gebruikt als reden om je aan te spreken.

Gelukkig heb ik een anti-sociale uitstraling en praat niemand met me :fa: like a boss

Er is wel een verschil tussen wrijvingen vermijden, en een uur lang iemand iets laten doen wat jou stoort. Gewoon op een vriendelijke manier zeggen dat je je nu even wil concentreren op de training, en als hij dat niet wil begrijpen, so what als die persoon jou dan niet zo aardig vindt omdat je op een grovere manier zegt dat die moet oprotten?

Precies, je gaat toch niet je hele traning laten verkloten omdat iemand de hele training tegen je aan zit te ouwehoeren. Ik ben redelijk sociaal op de sportschool en vind het zekers belangrijk dat het er een beetje gezellig is. Maar als iemand tegen mij aanpraat tijdens het squatten kan hij geen vriendelijke reactie van mij verwachten. Gelukkig trainen er bij ons sowieso niet zulke gasten.

@kaluro je kan idd toch gewoon netjes zeggen dat je gwn even wil trainen i.p.v. lullen, i dont get the problum

Tuurlijk sarcasme

Maar die shirts worden ook wel eens gebruikt als reden om je aan te spreken.

Gelukkig heb ik een anti-sociale uitstraling en praat niemand met me :fa: like a boss

Haha dat heb ik ook wel maar ja, ik help die jonge jongens altijd een beetje met trainen en dan vinden ze je aardig dus lullen ze soms nog tegen je haha.

Zeer gestresst/agressief(Door de stress) naar de sportschool om me even uit te kuren op de gewichten; agressie en stress is toch wel een van de betere pre-workout boosters. Ik was helemaal gefocust in mijn eigen wereldje, het ging vlotjes - komt er opeens iemand van de sportschool op me aflopen die me "wel eens eerder heeft gezien".

Vanaf dat moment wilde hij constant een gesprek voeren, de stille hints dat ik kort/afzijdig antwoordde haalden blijkbaar niks uit, hij heeft tot het eind van mijn training tegen me aan gepraat. Tijdens het squatten, tussen de setjes door, vroeg hij gewoon van "én, branden je benen al flink? :D" "Hoeveelste setje is dat nou?" of van "Wat is nou de max dat je kan curlen?".

Of opeens willekeurig advies van "Als je dat gewicht nou meer dan 12 keer kan, zou ik gaan verhogen tot je die ook weer 12 keer kan".

Some people just need to be high-fived.
In the face.
With a chair.

Ik vind het irritant dat mijn gym meer iets weg heeft van een health center. Er komen geen bodybuilders/powerlifters en ik zie er dan ook weinig 'gespierde' mensen. Het irriteert me gewoon dat ik precies de enige ben daar die er serieus mee bezig is, de rest zit daar gewoon wat aan te kloten.

Ik vind het irritant dat mijn gym meer iets weg heeft van een health center. Er komen geen bodybuilders/powerlifters en ik zie er dan ook weinig 'gespierde' mensen. Het irriteert me gewoon dat ik precies de enige ben daar die er serieus mee bezig is, de rest zit daar gewoon wat aan te kloten.

had ik vroeger ook, ik was srs een grote jonge met me 26 kg dumbbell incline press :P

had ik vroeger ook, ik was srs een grote jonge met me 26 kg dumbbell incline press :P

Ja precies :p
Ik doe nu nog niet zo heel lang aan BB en ik merk toch dat als ik mezelf vergelijk met anderen in mijn gym ik een van de beteren ben. Maar het zou me meer motiveren als er veel pro's rondliepen die het dubbele van mij konden drukken. Dat is een beetje zoals met lopen, als ik vroeger op school een wedstrijd liep en ik liep zonder goeie tegenstanders liep ik trager dan normaal. Maar als er eentje tussen zat die atletiek deed dan liep ik 2x zo rap gewoon om hem bij te houden.

Ja precies :p
Ik doe nu nog niet zo heel lang aan BB en ik merk toch dat als ik mezelf vergelijk met anderen in mijn gym ik een van de beteren ben. Maar het zou me meer motiveren als er veel pro's rondliepen die het dubbele van mij konden drukken. Dat is een beetje zoals met lopen, als ik vroeger op school een wedstrijd liep en ik liep zonder goeie tegenstanders liep ik trager dan normaal. Maar als er eentje tussen zat die atletiek deed dan liep ik 2x zo rap gewoon om hem bij te houden.

toen ik zelf van half srs naar echt srs ben gegaan ging ik daar weg (want ze hadden geen squatrack)

toen bleken die dumbbells in mijn nieuwe gym een stuk zwaarder (letterlijk, ik kreeg die 26 ers de lucht niet in ???) maar echt motivatie haal ik niet uit de grote jonges daar.

trainen met grote jonges daar heb ik wel wat motivatie aangehad na blessureleed, maar trainen met een paar grote jonges in de buurt maakte mij nix uit.
anyway, ga anders eens kijken in een echte gym en stap eventueel over.

AAS bodybuilder die zo hard naar zweet ruikt dat je bijna moet kotsen....! :S en 2 uur schrugs blijft doen?? :S

Iemand die veel kleiner als mij is, mij de hele tijd gaat uitleggen hoe ik een oefening moet doen.

En als ie dan zelf wat doet lijkt het nergens op xD

f**gots die werken bij sportschool die zeggen dat ik geen hempjes aan mag doen (die met bijna open rug, stringer).
en ik zie van die wijven met soortgelijke sportshirtjes lopen met blote t**ten en rug.

Ik blijf ze lekker dragen hoor.

Terug
Naar boven