Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**gots die werken bij sportschool die zeggen dat ik geen hempjes aan mag doen (die met bijna open rug, stringer).
en ik zie van die wijven met soortgelijke sportshirtjes lopen met blote t**ten en rug.
Ik blijf ze lekker dragen hoor.

amateurs met een bierbuik die me uitleggen hoe ik een oefening moet doen , terwijl mijn trainer die al 30 jaar ervaring heeft en 450kg squat het me heeft uitgelegd![]()
amateurs met een bierbuik die me uitleggen hoe ik een oefening moet doen , terwijl mijn trainer die al 30 jaar ervaring heeft en 450kg squat het me heeft uitgelegd![]()
mensen die alles bezet houden terwijl ze aan het prate zijn.
Een dik kereltje loopt achter me in het squatrack, trots op zijn mollige beentjes en armpjes, haalt een wenkbrauw op wanneer hij ziet hoeveel er aan de stang hangt en mompelt net te luid "yeah, right!" Dan heeft hij opeens dat ik hem kan zien in de spiegel. Plots die typisch blik die herten hebben wanneer ze kijken in de koplampen van een auto. Ik rol even met mijn ogen en doe een setje deadlift met mijn opwarmgewicht like a boss. '**** yeah!'
Eerder grappig dan vervelend, maar toch mag Bolle Gijs zich de volgende keer met zijn eigen zaken bemoeien.
Een dik kereltje loopt achter me in het squatrack, trots op zijn mollige beentjes en armpjes, haalt een wenkbrauw op wanneer hij ziet hoeveel er aan de stang hangt en mompelt net te luid "yeah, right!" Dan heeft hij opeens dat ik hem kan zien in de spiegel. Plots die typisch blik die herten hebben wanneer ze kijken in de koplampen van een auto. Ik rol even met mijn ogen en doe een setje deadlift met mijn opwarmgewicht like a boss. '**** yeah!'
Eerder grappig dan vervelend, maar toch mag Bolle Gijs zich de volgende keer met zijn eigen zaken bemoeien.

Als iemand mij komt vragen of ik klaar ben wanneer ik net 2 minuten aan het deadliften ben. En vervolgens vraagt die wanneer ik denk klaar te zijn............
)mensen die denken dat ze moeten helpen en zo heel je training verkankeren....