AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

amateurs met een bierbuik die me uitleggen hoe ik een oefening moet doen , terwijl mijn trainer die al 30 jaar ervaring heeft en 450kg squat het me heeft uitgelegd:mad::mad::mad:

450kg :roflol:

haha ietje overdreven, of die 4 was een typo :P

Redelijk zwaar squatje :D

Als iemand mij komt vragen of ik klaar ben wanneer ik net 2 minuten aan het deadliften ben. En vervolgens vraagt die wanneer ik denk klaar te zijn............

AstroTV tijdens het cardioen. :suicide:

Waarom niet gewoon Eurosport? Ben het vooral een beetje zat om steeds iemand te vinden die daarover gaat, voordat ik kan trainen.

Ik ga vanavond weer trainen (rond 7-8uur)... Dan is het spitsuur en zo achterlijk druk dat ik moet wachten op een bankje.

mensen die alles bezet houden terwijl ze aan het prate zijn.

idd dat vind ik echt super irritant en het komt elke dag voor!

Of sommige trainen met ze 3en en nemen 3 bankjes in beslag, terwijl ik altijd met me trainingsmaatje 1 bankje gebruik. Het is vaak ook veelste druk in de sportschool

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 15:23 ----------

muziek van adele, bruno mars, james blunt en justin bieber!
dan vraag ik een ander nummer en dan word het vaak nog veel slechter!

sommige nummers moeten gewoon niet in een playlist staan op een sportschool!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 15:24 ----------

ik irriteer me ook vaak aan het klimaat geen ventilatie niks! een airco die het amper doet en ramen doen ze op slot

een dikke familie die 3 van de 4 losse bankjes bezet, een uur lang.

Een dik kereltje loopt achter me in het squatrack, trots op zijn mollige beentjes en armpjes, haalt een wenkbrauw op wanneer hij ziet hoeveel er aan de stang hangt en mompelt net te luid "yeah, right!" Dan heeft hij opeens dat ik hem kan zien in de spiegel. Plots die typisch blik die herten hebben wanneer ze kijken in de koplampen van een auto. Ik rol even met mijn ogen en doe een setje deadlift met mijn opwarmgewicht like a boss. '**** yeah!'

Eerder grappig dan vervelend, maar toch mag Bolle Gijs zich de volgende keer met zijn eigen zaken bemoeien.

Een dik kereltje loopt achter me in het squatrack, trots op zijn mollige beentjes en armpjes, haalt een wenkbrauw op wanneer hij ziet hoeveel er aan de stang hangt en mompelt net te luid "yeah, right!" Dan heeft hij opeens dat ik hem kan zien in de spiegel. Plots die typisch blik die herten hebben wanneer ze kijken in de koplampen van een auto. Ik rol even met mijn ogen en doe een setje deadlift met mijn opwarmgewicht like a boss. '**** yeah!'

Eerder grappig dan vervelend, maar toch mag Bolle Gijs zich de volgende keer met zijn eigen zaken bemoeien.

HAHA ik weet precies wat je bedoelt! ik altijd met dumbbells van 10KG per hand mijn biceps te curlen, heeel langzaam en ga uiteindelijk helemaal kapot, zie je van die dudes kijken alsof ik een zwakkeling ben xD Span ik 1x die biceps met dikke piek erop en HOPPA! Die ogen pleuren er zowat uit xD hahahhaa..

Mensen hebben geen verstand van intensiteit lijkt het soms wel..

Hahahha die herten blik :)

Als iemand mij komt vragen of ik klaar ben wanneer ik net 2 minuten aan het deadliften ben. En vervolgens vraagt die wanneer ik denk klaar te zijn............

Ligt natuurlijk aan de manier waarop het gevraagd word. Maar ik vraag het ook altijd als iemand een bankje/squatrek / deadliftplek bezet houd. Kan ik me tijd tenminste nuttig inplannen ipv een beetje wachten. *Ik vraag het niet als ik zie dat iemand net 2 minuten pas bezig is ofc, misschien wel of die samen wil doen :) )

Laatst bewerkt:
mensen die denken dat ze moeten helpen en zo heel je training verkankeren....

Terug
Naar boven