MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

als je ff struggeld met je laatste rep en mensen je aanspreken met "zoo dat ging maar net goed, zou maar oppassen als ik jou was" -.- gebeurd minstens 3x per week
Hahaha herkenbaar! Constant let je op de techniek en voer je de oefening goed uit, maar ja als je zwaar lift kan het gewoon wel eens voorkomen dat je laatste rep(s) wat slechtere vorm hebben. Dán kunnen die moraalridders opeens wel uit hun krochten komen om ff te zeggen dat je op moet letten met je vorm... :') Echt zo dom en hatelijk :p

Dude bij ons in de gym doet altijd popie jopie, vind het heel tof datie iedereen kent, met Iedereen praatje maken. En ook altijd hoe k*t het kabinet is, laatst zat ie 15min te zeiken over de zorgpremies en de hypotheekaftrek. n**ga plz, er zijn mensen die proberen te trainen.

Zie hem standaard altijd op machines met zeer lage gewichten... Leg press 70kg... pulldowns 40kg ofzow. Hij traint al een dikke 2 jaar.

Herkenbare problemen hier, ik irriteer me aan mensen die door m'n bewegingsbaan bij side raises lopen. Eerst onderbrak ik m'n setje nog wel eens, maar nu niet meer. Dan lopen ze maar het risico om een dumbbell tegen hun kop aan te krijgen.

Herkenbare problemen hier, ik irriteer me aan mensen die door m'n bewegingsbaan bij side raises lopen. Eerst onderbrak ik m'n setje nog wel eens, maar nu niet meer. Dan lopen ze maar het risico om een dumbbell tegen hun kop aan te krijgen.

Ik loop gewoon onder je door.:D

OT: Mensen die zonodig benchen moeten supersetten met DB presses en de DB's niet terugleggen.:mad:

Ik loop gewoon onder je door.:D

OT: Mensen die zonodig benchen moeten supersetten met DB presses en de DB's niet terugleggen.:mad:

Wat dacht je van mensen die de bankjes wegpakken en ergens ver in een hoekje iets onbekends mee gaan doen en dat ze ze dan niet terugzetten..

Wat dacht je van mensen die de bankjes wegpakken en ergens ver in een hoekje iets onbekends mee gaan doen en dat ze ze dan niet terugzetten..

Idd, lol laatst ook weer zo'n dwaas, deed oefeningen echt waar de hele gym was verbaasd aan het staren.:roflol:
En bankje en DB's niet opruimen natuurlijk.

Mensen die vragen hun te spotten bij de bench met te veel gewicht waardoor jij de hele tijd barbell rows doet en zij er gewoon onder liggen om daarna niets meer tegen je te zeggen en stoer weg te stappen.

gewoon zó langzaam omhoog helpen dat ze helemaal kapot zijn als hij twee keer boven is ;)
En dan voorstellen de helft van het gewicht te pakken.

haha, zalig die spotverhalen, en waar ook. Niemand vroeg mij om te spotten omdat ik gewoon echt SPOTTE, ik curle/deadlifte/rowde niks, ik bleef gewoon van de barbell, Toeval dat ze allemaal failde op de tweede rep terwijl ze er 8 gingen doen? I think not ;)

Wat een grafmuziek! hahaha t*ring man, daar kun je toch niet op trainen.

Wat mij vanmiddag gebeurde, ik doe 3 sets militairy raises. 3e set, ik ben helemaal stuk, wou 6 goeie reps halen met max gewicht, lukte ook zonder spot, komt ineens een wildvreemde gast aanlopen die zegt: Komop nog 2! en hij begon me te helpen. Ik deed maar gewoon mee want voelde dat er nog wel power in zat, maar heb liever niet dat t gebeurd zonder dat ik erom vraag. Voelde me zo de les gelezen, terwijl hij skinny as phuck was.

dat ik nog geen 200kg squat, dat is pas irritant! Fuaaarkk

whgahahhahahahaha hard op aan het lachen om dat big bad wolf nummer. :roflol:

Wat een grafmuziek! hahaha t*ring man, daar kun je toch niet op trainen.

Wat mij vanmiddag gebeurde, ik doe 3 sets militairy raises. 3e set, ik ben helemaal stuk, wou 6 goeie reps halen met max gewicht, lukte ook zonder spot, komt ineens een wildvreemde gast aanlopen die zegt: Komop nog 2! en hij begon me te helpen. Ik deed maar gewoon mee want voelde dat er nog wel power in zat, maar heb liever niet dat t gebeurd zonder dat ik erom vraag. Voelde me zo de les gelezen, terwijl hij skinny as phuck was.

Het ergste is dat je laatste reps vaak mislukken net omdat skinny je uit je concentratie haalt en je net daardoor inderdaad hulp nodig hebt. "Volgende keer pak je best wat minder."

Nu we het toch over spotten hebben:
Mensen die je spotten en niet van de stang af kunnen blijven. Zo iritant als ze gaan helpen zonder dat het nodig is. Alleen helpen als het niet meer lukt!

Spotters die de barbell scheef omhoog trekken

Mensen die me vragen om te spotten.

Terug
Naar boven