- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha kennikVoornamelijk aan een groepje magere koelies die heel hard over kickboksen praten en in de gym gaan sparren met elkaar en dan om zich heen kijken of iedereen het wel ziet. En dan ook nog met een waardeloze techniek.
ik vraag dan altijd sparren? hebben ze 1 keer gedaan en nu willen ze niet meer
wel leuk als je ze dan weer treft zijn ze direct rustig ( bij mij waren het overig marrokaantjes
)
Irriteerde me gisteren mateloos aan een marrokaan die hier nog maar sinds kort zit maar aan de andere kant vond ik het ook heel erg raar.. :
Ik was zoals gewoonlijk lekker aan ut pompe, kom die gozert binnen inclusief bondkraagjas, blackberry, glimschoentjes, en petje.
zijn warming-up van 5 minunten bestond denk ik uit : 1. zijn jas uitdoen, 2. petje achterstevoren zetten, 3. zijn PING-matties vertellen dat hij in de gym was om eens ff flink te gaan sporten, 4. vervolgens nog ff wat flexen in de mirror (hij is denk 1.60m bij 55kg, no pics..)
Hij begon met een setje triceps pushdown (apparaat) hij pakte hem vervolgens op 30kg als zijn laatste setje volgens mij en begon vervolgens als een aap die hendels naar benenden te douwen waarbij de kracht denk ik voor 100% uit zijn schouders kwam. kort daarna schakelde hij over naa het schouders apparaat en ging hier ook weer als een randebiel tekeer dit alles heeft denk 10-15 geminuten geduurd, daarna trok hij zijn jackka weer aan en was hij weer pleite.
fking r*tard...![]()
geweldig
eigenlijk zou je gewoon een foto van die mannetjes moeten maken voor een wall of shame ofzo 

zat vandaag een zwarte jongen (wil geen n*ger zeggen) heletijd in de weg met een handdoek op zijn hoofd als een aap met syndroom van down op alle toestellen te pierewaaien. Had hem nog nooit eerder gezien maar hij had precies gepland om benendag te hebben op mijn benendag en alles bezet te houden precies wat ik nodig had.

Bezoek af en toe gym's waar ik eenmalig ga trainen en ik merk het volgende op:
- Ecto 1 heeft een handdoek voor de Lat Pulldown gelegd en zit ergens anders een praatje te maken. Ik kom alleen de stang van 1-2m verder bekijken, komt hij opeens als een rat aanrennen over dat hij hem gebruikt. Ignore mode on*
- Zeer slechte machines. (free weights +1 , trainen op machines vind ik ook lekker om af te wisselen)
- Huisvrouwen en dat soort vieze mannetjes die er rond lopen
ik kan wel door blijven gaan, maar dan ben ik tot morgenochtend nog bezig...
Health Centers![]()
-> Health Club 
zat vandaag een zwarte jongen (wil geen n*ger zeggen) heletijd in de weg met een handdoek op zijn hoofd als een aap met syndroom van down op alle toestellen te pierewaaien. Had hem nog nooit eerder gezien maar hij had precies gepland om benendag te hebben op mijn benendag en alles bezet te houden precies wat ik nodig had.

Je hebt alleen een bar en een stel db's nodig
OT: kerels wat in een volledig witte outfit abs komen trainen en je dan aanstaren als een onwijs.
Zoiets moeten ze gewoon de kop inslaan, stuk pretentie.
weetniet hoor, maar als ik echt alle spieren in mijn been wil trainen moet ik toch echt ook op apparaten. Weet niet hoe jij je lies gaat doen met een stang.
weetniet hoor, maar als ik echt alle spieren in mijn been wil trainen moet ik toch echt ook op apparaten. Weet niet hoe jij je lies gaat doen met een stang.
Wide stance squat
Sumo squat
Semi-Sumo Deadlift
Sumo Deadlift
Voor de buitenkant been, draai bij sumo squats je voeten niet te ver naar buiten maar bijna recht naar voren. Probeer met je voeten de grond naar buiten te drukken als je omhoog komt.
(kan geen karma geven :S )