XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Top 10

1) mensen die je vragen stellen terwijl je een reeks doet
2) mensen die je vragen stellen nadat je een reeks gedaan hebt
3) toestel is bezet en er is niet direct een alternatief
4) mensen die je bankje (of iets anders) stelen omdat je even was gaan drinken in kleedkamer
5) mong*len die luid hun reps tellen, overal rondlopen, interessant doen
6) mong*len die bij tricep pushdown het hele zootje bij de laatste rep naar beneden laten donderen zodat iedereen het goed kan horen en hen opmerkt
7) sportschooleigenaar die komt klagen omdat je je handdoek een keer vergeten bent
8) sportschooleigenaar die het blijkbaar nodig vindt om te zeggen 'dat je wel wat harder mag lopen op de loopband' hoewel je zelf een heel programma in je hoofd hebt en perfect weet hoe je moet trainen
9) k*tmuziek
10) ecto's met telefoon, jeans, merkkledij, doen alsof ze in een dancing of café zitten

Nummer 6 herken ik zeker bij ons , vind het zo irritant als ze alles laten vallen in 1 x:mad:

is toch meer een compliment ?

in ieder geval in mij gym heb je dat totaal niet echt allemaal hardcore krijg je ervan als roy en koert er traine :D

en de breezahs die er komen wat me enigste irritatie punt is komen even stoer doen een week max en zien ze pas echt "grote" gasten en zijn ze weer pleite

Punt is: ik train in een hardcore gym... (oud BB'er is eigenaar)

Ik zit op 30% BF (laatste meting) er moet ECHT WEL een hoop vet vanaf!

Punt is: ik train in een hardcore gym... (oud BB'er is eigenaar)

Ik zit op 30% BF (laatste meting) er moet ECHT WEL een hoop vet vanaf!

ja ik snap je wel maar dat vind jij.

maar als ik tgeen een vrouw zegt die iets meer vet% heeft maar die verders gewoon mooi gevormd is zou ik ook snel zeggen van daar hoef niks van af en dan zou ik het bedoelen als compliment.

maar ik begrijp je standpunt totaal je vind het gewoon irritant als mensen dat zeggen tegen je terwijl je zelf vind dat er veel meer af moet, zou ook zoiets wezen als ze tegen mij zeggen je bent gespierd genoeg.

Dat alle meiden constant aan men lijf zitten en met me willen gaan nken in de douche's terwijl ik me probeer te concentreren op men training :(

Hahah, geniaal deze week.

Ik ging naar de gym, 14.00 uur, de maandag. Er zijn dan alleen ouderen.

De bejaarden beginnen dan met samentroepen. Ze doen wat ze niet beter kunnen: ZAGEN EN JANKEN. "Ja, 's avonds kom ik niet vaak hoor! Al die jongeren zitten hier dan". Vervolgens gaat het verder! "Ja, die werken niet aan hun conditie. Die werken alleen maar met die zware gewichten en staan in de spiegel naar hun lichaam te kijken."

Haha, die ouderen zitten daar misschien wel een uur, maar ze bezetten al de machines en gaan er enkel en alleen voor wat sociaal contact. Grrr .. Oude meten van 15 kilogram die commenteer geven op jongeren met een normale gezondheid. Hell, dit is de omgekeerde wereld.

Ik volg T. in zijn 10-punten-programma! :D

Ik vindt het hinderlijk als mensen bij het enige MP rek, met zn 3en die oefening gaan bezetten, en dan voorkant EN achterkant trainen, dat zijn dus 24 sets schouders :S

En het is zeker hinderlijk als mensen de oefening die gaan doen die jij net wilt gaan doen, maar dan heel rustig aan gaan doen en ook nog even lekker met jan en alleman gaan praten, en als je dan vraagt of ze klaar zijn, dan gaan ze ineens weer bezig!

Ik vindt het hinderlijk als mensen bij het enige MP rek, met zn 3en die oefening gaan bezetten, en dan voorkant EN achterkant trainen, dat zijn dus 24 sets schouders :S

En het is zeker hinderlijk als mensen de oefening die gaan doen die jij net wilt gaan doen, maar dan heel rustig aan gaan doen en ook nog even lekker met jan en alleman gaan praten, en als je dan vraagt of ze klaar zijn, dan gaan ze ineens weer bezig!

Dit is echt vrezelijk herkenbaar. Zo iritant! Van die groepjes jongeren die uren op 1 aparaat zitten. jugh!

mensen die je stom aankijken terwijl je pas begonnen bent met trainen, iedereen moet ergens beginnen :)

Als je maar tot het uiterste gaat :P, dan zal ik je niet raar aankijken.

Mn spiegelbeeld

1. Van die dunne types die dan in een mouwloos shirt met getatooerde armpjes ff komen trainen. Wat inhoud op de apparaten kloten met, zelfs dan nog, p*ssy gewichten. Constant in de spiegel naar zichzelf kijken. En constant aandacht proberen te trekken van de fitnesschicks.
Vervolgens lopen ze na 2 uur weer net zo fit weer naar buiten en beginnen ze direct weer te roken... ???:rolleyes:

2. Betweterige instructeurs, maar dat herkent iedereen hier bijna wel.

Moet trouwens gelijk denken aan dit filmpje:D

http://www.youtube.com/watch?v=uCj8Yr290tE

hehe leuk filmpje :)

dat filmpje is goed

filmpje owns :D

Haha idd, zitten paar zeer herkenbare tussen. Ik ben zowieso soms de grunter xD. Mirror flexer is zo zwaar Davy :D. Show off Zandy ( iedereen soms wel een beetje :P ) Prachtig xD.

OT : Ik stoor me aan niet veel , alleen aan 1 kerel die altijd zit te staren. En mensen die commentaar geven zonder dat die onderbouwd is. Zoals laatst bij deadlift , zegt er iemand : Zo zal je rug niet lang meegaan. Zonder enige onderbouwing. Ow dr is nog iemand waar ik me aan erger , kerel die de vriend is van iemand die daar werkt en die dus blijkbaar denk de zaak mee te ownen... altijd zagen over gewichten en zeik, irritante gast.

Voor de rest alles chill :D

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Nummer 6 herken ik zeker bij ons , vind het zo irritant als ze alles laten vallen in 1 x:mad:

Ik probeer dit ook te vermijden maar als je een keertje echt diep gaat dan heb je het na die zoveelste rep echt even gehad en dan heb ik soms geen zin om het weer gecontroleerd te laten zakken.

DL maakt ook zowieso veel lawaai , kan niet veel aan gedaan worden..

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het gewicht gecontroleerd kan laten zakken dan moet je dat ook doen, en niet om wille van aandacht laten kletteren:p

Vind wel dat bij bijvoorbeeld deadliften je het gewicht mag laten vallen. Als je een gewicht niet zonder risico op blessure 'stil' neer kunt leggen dan kun je hem beter iets laten vallen:D

Blij dat het filmpje bevalt!

Heb nooit geen last van een ander want ben meestal alleen en heb de hele sportschool voor me zelf,en anders heb ik thuis ook nog een hele gym waar ik alles kan trainen mogelijkheden genoeg dus...

Als die vrouwen ruggelings op zo'n bal gaan liggen rollen en die poes in de lucht steekt, ALSOF WE DAT NIET ZIEN!!!

Vraag dan gewoon wie je nken wil.

Terug
Naar boven