XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

met een mob naar the gym lijkt me echt zwaar vervelend..
plus kans erop dat 't word gejat... en een mob in mijn broekzak is niet zo lekker tijdens training.. en de hele tijd erop letten tijdens een set ook niet.

but, ieder zijn ding bro

Neem soms wel een 5 min rust tussen m'n setjes
come at me

met een mob naar the gym lijkt me echt zwaar vervelend..
plus kans erop dat 't word gejat... en een mob in mijn broekzak is niet zo lekker tijdens training.. en de hele tijd erop letten tijdens een set ook niet.

but, ieder zijn ding bro

Het is een ouwe nokia, daar heb je weinig meer aan. En bij ons zijn er geen kluisjes ofzo, iedereen laat gewoon zijn spullen in zijn broekzakken o.i.d. zitten. Doe ik al maanden nooit iets gejat ;)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 20:50 ----------

Damn dude, op compounds 1 minuut? Dat trek ik echt niet als ik 140 aan 't squatten ben.

Ik ben dan ook nog lang niet bij zulke gewichten :p Uithijgen is in een halve minuut toch wel gebeurt... mij lijkt dat je spieren bij minder rusten minder kans hebben om te herstellen en hoop ik dat je meer spier beschadigt... baad het niet dan schaad het niet.

Het is een ouwe nokia, daar heb je weinig meer aan. En bij ons zijn er geen kluisjes ofzo, iedereen laat gewoon zijn spullen in zijn broekzakken o.i.d. zitten. Doe ik al maanden nooit iets gejat ;)

Ik ben dan ook nog lang niet bij zulke gewichten :p Uithijgen is in een halve minuut toch wel gebeurt... mij lijkt dat je spieren bij minder rusten minder kans hebben om te herstellen en hoop ik dat je meer spier beschadigt... baad het niet dan schaad het niet.

Ik hou tussen de niet-compounds ook meestal maar 30/40 seconden rust.

Ja maar wat dacht je van herstel van PH niveaus en een beetje verversing van ATP met isolatie kan het opzich nog wel maar zware compounds is wat meer rust aan te naar mijn bescheiden mening.
Meer energie is meer kracht zetten is meer spanning is meer microschade.

Ik neem net zoveel rust als mij nodig lijkt. Rustpauzes zijn geen richtlijnen voor. Het is krachttraining, geen conditietraining.

Laatst bewerkt:
Ik neem rust tussen 20-40 seconden probeer zo'n hiit effect te creeren met krachttraining het bevalt mij wel ben snel thuis :)

Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies in :mad: Gegarandeerd drie keer je vraag herhalen.

Terug
Naar boven