- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
wtf man zo kan je ook niet echt ontspannen tussen je setjes door
Damn dude, op compounds 1 minuut? Dat trek ik echt niet als ik 140 aan 't squatten ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf man zo kan je ook niet echt ontspannen tussen je setjes door
hebben ze daar geen klok ofzo?Ik hou de tijd bij op mobieltje tussen een setje, bij compounds 1 minuut, bij 8x oefeningen 40 sec.
Ik hou de tijd bij op mobieltje tussen een setje, bij compounds 1 minuut, bij 8x oefeningen 40 sec.

met een mob naar the gym lijkt me echt zwaar vervelend..
plus kans erop dat 't word gejat... en een mob in mijn broekzak is niet zo lekker tijdens training.. en de hele tijd erop letten tijdens een set ook niet.
but, ieder zijn ding bro

Damn dude, op compounds 1 minuut? Dat trek ik echt niet als ik 140 aan 't squatten ben.
Uithijgen is in een halve minuut toch wel gebeurt... mij lijkt dat je spieren bij minder rusten minder kans hebben om te herstellen en hoop ik dat je meer spier beschadigt... baad het niet dan schaad het niet.Het is een ouwe nokia, daar heb je weinig meer aan. En bij ons zijn er geen kluisjes ofzo, iedereen laat gewoon zijn spullen in zijn broekzakken o.i.d. zitten. Doe ik al maanden nooit iets gejat
---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 20:50 ----------
Ik ben dan ook nog lang niet bij zulke gewichtenUithijgen is in een halve minuut toch wel gebeurt... mij lijkt dat je spieren bij minder rusten minder kans hebben om te herstellen en hoop ik dat je meer spier beschadigt... baad het niet dan schaad het niet.
Het is een ouwe nokia, daar heb je weinig meer aan. En bij ons zijn er geen kluisjes ofzo, iedereen laat gewoon zijn spullen in zijn broekzakken o.i.d. zitten. Doe ik al maanden nooit iets gejat
---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 20:50 ----------
Ik ben dan ook nog lang niet bij zulke gewichtenUithijgen is in een halve minuut toch wel gebeurt... mij lijkt dat je spieren bij minder rusten minder kans hebben om te herstellen en hoop ik dat je meer spier beschadigt... baad het niet dan schaad het niet.
Ik neem rust tussen 20-40 seconden probeer zo'n hiit effect te creeren met krachttraining het bevalt mij wel ben snel thuis![]()
Doe ik ookmensen denken vast dat ik aan het sms'en ben heel de tijd ofzo maar ik hou m'n log bij in een app
![]()

Wat is daar nou weer bijdehand aan?! Hij verteld gewoon hoe hij traint en als het verschilt van jou manier is dan niet meteen bijdehand.
.
Oh dat deed ik eerst ook. Tussen de setjes gewoon 1 nummer luisteren, iets van 4min dus.Neem soms wel een 5 min rust tussen m'n setjes
come at me
Misschien moet je die gene eerst even aantikken.Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.