MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Snap ik ook wel, maar splits het dan.. Doe aan de ene kant een hardcore deel met veel freeweight, en aan de andere kant geef je lekker groepslesjes voor de huismoeders.

Zou inderdaad ideaal zijn ;). Ik train nu in een gym die veel te veel family-style is, hopelijk vind ik tegen volgend jaar een iets betere :D.

Nieuwe hype bij ons is dat iedereen zijn gewichten bij de kabelmachines keihard laat schieten bij de laatste herhaling. ****ing irritant, ik verlies de hele tijd mijn concentratie en verschiet me soms een ongeluk. Misschien dat ze erdoor bonuspunten halen waardoor hun spieren meer massa aanmaken, het blijft mij een raadsel.

Gewoon tegen eigenaar of instructeurs zeggen, die zeggen er bij ons altijd wel wat van als die mong*len dat doen.

Ooh bij mij of fitness zitten 2 gastjes, die denken dat ze alles zijn omdat ze groot zijn.

En ze gebruiken dan de bench press alleen om te zitten, en als je vraagt hoe lang nog? Dan zeggen ze 'Nog best lang'. En dan blijven ze daar zitten, praten en niet eens bezig zijn met bench press maar met biceps curl. Zo super irritant !

Of als ze de gewichten er af halen, dan gooien ze het gewoon ergens heen zonder het nog terug te leggen.

En niemand durft er iets van te zeggen :((

Gewoon tegen eigenaar of instructeurs zeggen, die zeggen er bij ons altijd wel wat van als die mong*len dat doen.

Bij ons zeggen die echt nooit wat. Behalve als ik deadlift en een beetje op de vloer bonk, daar krijg ik wel commentaar op. mong*len die hun zooi niet opruimen kunnen wél hun gang gaan.

Stoere bois die menen dat ze beter zijn dan iedereen en denken dat ze hun gewichten niet hoeven op te ruimen.

Wij hebben geen plate loaded leg press, dat scheelt al. Bovendien voetballen die stoere bois al, waarom zou je dan leg press doen als je ook borst - biceps - triceps kan trainen lol. Gisteravond lag de hele gym bezaaid met dumbbells en plates, kon je alles bij elkaar gaan zoeken.

Die bois trainen toch alleen borst en biceps?

Er zijn geen eigenaars, is een keten met als enige personeel instructeurs die zich alleen bekommeren om de "Milon cirkel". We hebben ook 3 barbells waarvan 2 ongelooflijk krom staan en 1 slechts een beetje krom. Verschillende mensen zijn al overgeschakeld op dumbbell press omdat ze last krijgen van hun gewrichten en schouders door die kromme bars. Ik had er eens wat van gezegd aan 1 van de werknemers en kreeg een onwetende reactie van "ah ok, is het echt? staan ze krom? Terwijl ze dus al meer dan een jaar krom staan en ze worden alsmaar krommer. Toen ik vroeg of hij dat kon voorstellen aan de manager om nieuwe barbells te kopen van betere kwaliteit was het van "jah, ik zal het eens voorstellen met een vriendelijk lachje en in gedachten "NOT".

Mensen die met een mf mobiel naar the gym komen.

vind echt al die hommos met string boven die broek FOKT op irritant man elke X weer gaan ze voor jouw staan tijdens een reeks

Ik hou de tijd bij op mobieltje tussen een setje, bij compounds 1 minuut, bij 8x oefeningen 40 sec.

Wut? Ontspannen doe ik thuis wel met een bak kwark en een filmpje :p

Terug
Naar boven