AnverzMuscle
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m87
Is nog niets eens zo slecht
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is daar nou weer bijdehand aan?! Hij verteld gewoon hoe hij traint en als het verschilt van jou manier is dan niet meteen bijdehand.

Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.

)

Gooi de spullen op de grond. Zeg tegen de roddelaars dat oestrogeen deze week in de aanbieding is. Wees blij dat de beachboys weten wat squatten is. Geef die gast deo cadeau.
Problem solved.![]()
Die gasten die helft van de tijd in de gym besteden aan praatjes maken negeer ik meestal gewoon, maar het valt wel op. 
- Mensen die denken dat een bench een tafel is, en hun handdoek en bidon/flesje erop zetten, en vervolgens staand biceps curls gaan doen. Het ergste is nog als een verstelbare bench is (want daar zijn er maar 2 goede van in mijn gym)

Als het wat drukker is is het natuurlijk een ander verhaal.Om die reden heb ik altijd doppies in. Meestal reageer ik de eerste keer niet, en is het de volgende keer niet meer dan; huh, watte? Ook als ik geen muziek aan heb.Niks irritanter dan iets moeten vragen aan mensen met doppies inGegarandeerd drie keer je vraag herhalen.

Toch knap als je dat door hebt tijdens je drukke training- Van die figuren die constant lopen de roddelen over anderen

Haha, ja dat is op zich niet zo'n probleem natuurlijk. Als het druk is, of ik ben staand bezig, dan leg ik m'n bidon en handdoek gewoon in de vensterbank (zo'n brede, kan je zelfs op zittenIk leg m'n handdoek vaak ook op de bench, en ga erop zitten tussen de setjes
Maar ik train dan ook altijd op rustige tijden, en er staan een stuk of 5 van die bankjesAls het wat drukker is is het natuurlijk een ander verhaal.
) Als sommige met z'n tweeën trainen, zelfde oefening, en dan ook nog 2 of zelfs 3 (tafeltje
) benches bezet houden, daar kan ik niet tegen..Als ik alleen train, heb ik meestal ook m'n oordopjes in (noise cancelling), dus ik hoor niet wat ze zeggen, maar zie ze wel staan met hun theekransjeToch knap als je dat door hebt tijdens je drukke training![]()

Misschien moeten ze maar zo'n DE koffie/thee apparaat of water dispenser neerzetten..Kneusjes in de sportschool vanmiddag, gast met z'n broek half op de enkels, loopt aan de machines te hangen en te ouwehoeren met gewichten ..
Die h**ren instructeurs bij mij in de sportschool, ik kan niet eens normaal een maat meenemen zonder dat we per training een paar keer onderbroken worden met k*t advies.
Met DLs mag de stang niet de grond aan laten raken.
Je moet 1/4 squat doen.
Je mag nog niet squaten omdat je beginner bent, eerst 2 maanden (1/4 ROM) leg pressen.
Als je knieën over je tenen komen gaan ze kapot.
Je kan beter squaten in de smith.
Een (natuurlijke, geen extreme) holling in je rug bij benchpressen SLOOPT je rug.