Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gasten die opeens mijn trainingsbelt om hebben!! Gisteren weze trainen en nadat ik klaar was met me belt had ik em nog achter de balie gelegd. Toch pakt een of andere pipo em.......... Blijf van andermans spullen af!

van die stomme ouwe wijven die op zo'n doelloos apparaat zitten met een story of prive , of ze zitten over as the world turns te praten met elkaar , kapot schieten zulke wijven

Hoewel ik alleen maar voor de cardio in de sportschool zit zijn er genoeg irritaties te vinden. En mede door die irritaties ben ik heel blij dat ik gewoon thuis train.

Dikke puber trollen die vervolgens alleen maar stil zitten op de apparaten, beetje lollig doen, ouwe h**ren en spottend naar andere mensen staren die wel wat nuttigs doen;
Dikke puber trollen die denken effectief cardio te doen dmv meteen zo zwaar en snel mogelijk te fietsen/rennen om er dan na 2 minuten zo'n beetje vanaf te vallen en dus maar stoppen om het zelfde geintje op een ander apparaat voort te zetten;
Apparaten die irritante geluidjes maken;
Dat je na je warming up erachter komt dat het apparaat kapot is omdat hij niet zwaarder gaat als je hem zwaarder zet;
Beach boys die arrogant kijken vanuit hen 2KG db curl sessies hoe jij na 50min cardio van je 'p*ssy apparaat' afkomt;
De TV's die storen precies op het moment dat er echt iets interresants te volgen is.

En dan ben ik nog blij dat ik dus die training zelf thuis doe want een maat van me zit er ook die daar wel traint... en als ik zoal zie wat daar gebeurd, of vooral niet gebeurd, en wat hij me verteld... RAGE.

in mijn huidige gym is dit niet van toepassing, maar had het wel in mijn eerste gym. het enige waar ik me kon aan ergeren zijn mannen die beginners wijsmaken dat ze het 100% naturel gedaan hebben, en al van in het begin gebruikt hebben. zo van : "ik train 2 of 3 jaar en zie eens" jongens die het dan zelf naturel doen gaan veel trager, en raken door zulke mannen de moed kwijt.
ik begrijp wel dat veel er liever neit mee te koop lopen te gebruiken, maar ja mag er dan ook geen show mee houden ook, je mag dan niet zeggen, bij mij ging het zo snel naturel

Kerel ik was aan het opwarmen jewait!!

Maar iedereen moet iig ergens beginnen , bij side raises warm ik ook op met 5kg...

Yup op dinsdag ist ook druk maar gwn allemaal chicks die zumba komen doen :D , zitten wel een mokkels tussen :')
side raises of db curls is wel een groot verschil he;)

-mensen die naast mij staan die roepen naar iemand 20m verder
-gasten die komen vragen hoeveel setjes ik nog moet doen, terwijl ze weten dat ik m'n eerste set nog moet afmaken.

alleen een hardcore sportschool kan me bekoren, hou niet van alles superdeluxe en enge instructeurs, zie graag een lasapparaat in de hoek en wat bloed en kots op de grond...

Ben enkele dagen geleden is langs Health city geweest. Die toestellen is echt lachen zou me niet kunnen pushen op zo'n gadgettoestellen. Anyway zal thuis nog wel effe verder kloten. (Geen irritaties voor mij)

alleen een hardcore sportschool kan me bekoren, hou niet van alles superdeluxe en enge instructeurs, zie graag een lasapparaat in de hoek en wat bloed en kots op de grond...

eerlijk gezegd vind ik nu dat bloed en dat gekots geen ECHTE noodzaak voor een aangename sportschool, maar tuurlijk ieder zijn voorkeur.

Mensen die bellen.
Mensen die tegen je praten tijdens een zwaar set bench squat of welke zware oefening dan ook.

ik haat die eikels die iedere keer mijn haken uit het deadliftplatform slaan

elke keer vind ik kapotte haken en gekneusde schijven

****ing vandalen

Bij ons in de Gym staan 2 bench press bankjes naast elkaar en daarachter liggen schijven etc. en dan terwyl ik bezig ben met me set lopen mensen 5cm langs je stang vandaan om gewichten te pakken of ze gaan dr ff uitgebreid gewichten pakken en dan op hun stang doen, en de bankjes staan maar net een halve meter uit elkaar,en zulke mensen maken me helemaal gestoord, ik verlies er mn concentratie door want als ik die gene eventueel raak verlies ik balans met het gewicht of wat dan ook. En je kan het wel 100 keer blyven zeggen want er trainen ongeveer 100mensen per dag haha.

zit ik lekker te pissen komt een dude de wc binnen omdat de deur niet op slot gaat en gaat mij geïrriteerd aan staan kijken.

zit ik lekker te pissen komt een dude de wc binnen omdat de deur niet op slot gaat en gaat mij geïrriteerd aan staan kijken.

zit ik lekker te pissen komt een dude de wc binnen
zit ik lekker te pissen
zit ik te pissen
zit te pissen.

:|

GOGO GADGET MANNELIJKHEID

hahah heb ik ook is voorgehad, ik stond te pissen. doet er een gast die deur open. bekijkt die mij togwel kei pissedn. en na enkele seconden kijken bleek dat we elkaar kenden van daarbuiten lol was kei grappig:d

Terug
Naar boven