Ferrer
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahahahaGasten die opeens mijn trainingsbelt om hebben!! Gisteren weze trainen en nadat ik klaar was met me belt had ik em nog achter de balie gelegd. Toch pakt een of andere pipo em.......... Blijf van andermans spullen af!

side raises of db curls is wel een groot verschil heKerel ik was aan het opwarmen jewait!!
Maar iedereen moet iig ergens beginnen , bij side raises warm ik ook op met 5kg...
Yup op dinsdag ist ook druk maar gwn allemaal chicks die zumba komen doen, zitten wel een mokkels tussen :')

Sowieso, gewoon hen kop houden lijkt me-mensen die naast mij staan die roepen naar iemand 20m verder
-gasten die komen vragen hoeveel setjes ik nog moet doen, terwijl ze weten dat ik m'n eerste set nog moet afmaken.

alleen een hardcore sportschool kan me bekoren, hou niet van alles superdeluxe en enge instructeurs, zie graag een lasapparaat in de hoek en wat bloed en kots op de grond...
eerlijk gezegd vind ik nu dat bloed en dat gekots geen ECHTE noodzaak voor een aangename sportschool, maar tuurlijk ieder zijn voorkeur.
zit ik lekker te pissen komt een dude de wc binnen omdat de deur niet op slot gaat en gaat mij geïrriteerd aan staan kijken.
zit ik lekker te pissen komt een dude de wc binnen omdat de deur niet op slot gaat en gaat mij geïrriteerd aan staan kijken.
eerlijk gezegd vind ik nu dat bloed en dat gekots geen ECHTE noodzaak voor een aangename sportschool, maar tuurlijk ieder zijn voorkeur.
Als je ECHT traint is kots en bloed onvermijdelijk, mijn vriend