MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Om erop terug te komen, gisteravond was het superrustig hier :D. Lijkt erop of aan het eind van de week niemand meer zin heeft. Vind het niet erg :P.

Ja hier ook. Vorige week vrijdag had ik de gym voor mij alleen een half uur lang!:eek:

Wat ik k*t vind is dat als er zo'n eikel weer eens gewicht in bezet heeft. Tuurlijk, iedereen heeft hier recht op, maar neem dan ipv 4 schijfjes van 2,5kg 1 schijfje van 10kg :FUU:
Hahaha, herkenbaar!
Gisteren wilde ik mijn gewicht met 2,5kg verhogen maar had er iemand alle 6 de schijfjes van 1,25kg op zijn bar zitten :o

mensen die naar bloemkool ruiken

Ik vind het irritand dat ik nog lang niet zo groot ben als de meeste die daar lopen :P

Nee het irritante aan mijn sportschool is dat we geen Squatrek hebben, 1 Kabel ding, 1 Smith machine (die moet ik dan maar gebruiken voor squatten).
En dat er veel irritante ventjes lopen waar ik normaal in het weekend altijd ruzie mee heb. en op de sportschool doen ze wel normaal.

Ik vind het irritand dat ik nog lang niet zo groot ben als de meeste die daar lopen :P

Nee het irritante aan mijn sportschool is dat we geen Squatrek hebben, 1 Kabel ding, 1 Smith machine (die moet ik dan maar gebruiken voor squatten).
En dat er veel irritante ventjes lopen waar ik normaal in het weekend altijd ruzie mee heb. en op de sportschool doen ze wel normaal.

Ga dan ook naar een echte sportschool.

Aan mensen die alleen maar borst en biceps trainen.

Dat je over een paar weekjes weer al die beachboys krijgt die denken in 3maandjes hun zomerlichaam tevoorschijn te toveren

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring zyn de slechtse tot nu toe. by ons in de gym word je constant gestoord, de mensen die er werken komen zelfs naast je STOFZUIGEREN!En die stofzuiger maakt een t*ring herrie. Terwyl je aan het trainen bent:P en waneer je van een machine/bankje opstaat komen ze na 2minuten langs om het schoon te maken met een vaad doekje. En Slechte shit muziek, ze hebben een Afspeellijst in de pc staan en die word constant herhaald. ca.20 bullshit nummers die 20keer worden herhaald in 1 uur.
En by ons trainen mensen die misschien net 1maand trainen en die gaan dna supersets doen, en dus houden ze 4/5apparaten tegelijk bezet, en waag het niet om er dan toch t gaan zitten want dan stoppen ze met hun oefening en komen dan naar je toe gesprint met verbaasd gezicht en zeggen: Eyh Ik train hiero!
En 3maanden terug was er ingebroken waarbij alle olympische stangen waren gestolen maar dat boeit de eigenaar zo te zien niet want hy koop geen nieuwe,waardoor Preacher curls onmogelijk zyn geworden.
Groetje's

Mijn ervaring zyn de slechtse tot nu toe. by ons in de gym word je constant gestoord, de mensen die er werken komen zelfs naast je STOFZUIGEREN!En die stofzuiger maakt een t*ring herrie. Terwyl je aan het trainen bent:P en waneer je van een machine/bankje opstaat komen ze na 2minuten langs om het schoon te maken met een vaad doekje. En Slechte shit muziek, ze hebben een Afspeellijst in de pc staan en die word constant herhaald. ca.20 bullshit nummers die 20keer worden herhaald in 1 uur.
En by ons trainen mensen die misschien net 1maand trainen en die gaan dna supersets doen, en dus houden ze 4/5apparaten tegelijk bezet, en waag het niet om er dan toch t gaan zitten want dan stoppen ze met hun oefening en komen dan naar je toe gesprint met verbaasd gezicht en zeggen: Eyh Ik train hiero!
En 3maanden terug was er ingebroken waarbij alle olympische stangen waren gestolen maar dat boeit de eigenaar zo te zien niet want hy koop geen nieuwe,waardoor Preacher curls onmogelijk zyn geworden.
Groetje's
Gaan klagen en bij geen gehoor dreigen dat je je abo gaat opzeggen volgend jaar. De muziek kan je nog omzeilen met een ipod.

Gaan klagen en bij geen gehoor dreigen dat je je abo gaat opzeggen volgend jaar. De muziek kan je nog omzeilen met een ipod.

Ja ik ga weg daar volgende jaar, ff een beter sportschool zoeken met meer apparatuur en zwaardere dumbels,waar ik nu zit hebben ze maar dumbbells tot 32kg:O:O eerst was het tot 26kg en toen mensen gingen klagen kregen we tot 32kg ,lekker veel zeg:P
Ja maar ik train altyd met maatje van my die veel klets tussen de sets door en om dan elke keer die ipod op pause te zetten haha:P
Ik vind het toch wel de plicht van de sportschool om muziek te verzorgen.

Mensen die het filmpje van Joe de Franco hebben gezien
http://www.youtube.com/watch?v=ekZYPGxQbno

En meteen chains kopen terwijl ze nog zoveel meer uit hun normale lifts kunnen halen zonder zoiets.
Het is pure attention whoreheid als je zoiets koopt als er nog zoveel meer in zit. Om maar te laten zien hoe stoer jij bezig bent.

En meteen chains kopen terwijl ze nog zoveel meer uit hun normale lifts kunnen halen zonder zoiets.
Het is pure attention whoreheid als je zoiets koopt als er nog zoveel meer in zit. Om maar te laten zien hoe stoer jij bezig bent.

Ja dat kan misschien wel zo zijn,maar ieder heeft zo z'n eigen karakter toch. Uth is maar waar je van houdt;):p

Groetje's

Dat is een hint dat je op moet rotten.. :) mensen willen ook naar huis :roflol:

Irriteer me alleen dat me handdoek naar de bali gebracht word als ik ff me bro aan het helpen met met de laatste 2 herhalingen uit ze bp of incline.... en dan krijg ik zo`n graf antwoord van "Ja, die handdoek ligt daar al een tijdje dus we namen die mee"
En dat terwijl ik gewoon 2 meter verderop me bro aan het helpen ben... leuk allemaal ;/

Owja, stoor me ook aan randdebielen zoals vandaag die grote bekken hebben terwijl er zulke simpele oplossingen zijn, van omstebeurt een oefening doen zodat je beide kan genieten van 1 bankje hebben ze nog nooit gehoord...

Voor de rest stoor ik me vrijwel nergens aan want ik ben daar voor mezelf, als ik mensen hoor kreunen met gewichten van 40kg op de bp ben ik juist trots op ze dat ze niet half werk doen en toch nog alles eruit proberen te halen x)

Terug
Naar boven