Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gister nog meegemaakt dat een jongen die er geeneens Buff uitzag, maar eerder een zwijn mij advies gaf om mijn Abs anders trainen. Ik train ze al bijna nooit en hij zei dat ik duwde met m'n handen, terwijl dat geeneens waar was.
Na een paar minuten zag ik hem verdoet Dumbbell Presssen met 14kg in elke hand en dat ging al mis (geen hele ROM, scheef gaan) Hoe durfde die!
Met een blij blik ging ik verder met mijn oefening.

Lui met muscle dit en dat shirts de trainingszaal binnen komen lopen, beginnen te squatten/benchen oid met een laag gewicht, en daarbij gaan staan schreeuwen en brullen alsof ze record brekende gewichten wegdrukken... ???

mensen die zich overal mee bemoeien terwijl ze er geen verstand van hebben

Mensen die oefeningen verkeerd uitvoeren.
Mensen die verkeerd advies geven.
Mensen die oefeningen verkeerd uitleggen.
Mensen die oefeningen uitleggen aan anderen en dan vertellen dat het voor een andere spiergroep is, ik zag een man uitleggen dat je Lat Pull Down's moet doen want dat zou goed zijn voor je traps:S
En zo zijn er miljoenen ergernissen:P en elk jaar zullen er wel een paar d'r bij komen:P

Mensen die show verkopen en echt 45 minuten op het zelfde apperaat liggen, bv bij de benchpress is er altijd een lul die na het heffen ff zin handdoek laat liggen, om dan is een rondje in de gymzaal te lopen en een praatje te slaan, dan gaat ie nog is drinken, en dan begint ie weer opnieuw.

Mensen die vragen, ben je bijna klaar wanneer ze duidelijk gezien hebben dat je er nog niet zo lang mee bezig bent.

Mensen die naar je staan te gapen als je traint.

Voor de rest heb ik niet echt iets, maar ik irriteer me wel rot aan degene die ik net opgenoemd heb..

Mensen die mij tijdens trainen storen omdat ze info willen over voeding, trainen ...
Voor de rest geen probleem (zolang ik niet gehinderd wordt).

niet irritant maar wel grappig
-vrouwen die ongecontroleerd bewegingen uitvoeren op leg curl/extensions,terwijl ze naar buiten staren,je ziet ze zo denken wat ze gaan eten savonds:D
-vrouwen die vertellen dat ze dan daarna na de frituur rijden:p:rolleyes:
-vrouwen in jeansbroek inclusief de fitnessinstructeuze:duh:(dan nog met laarzen ook)
-enen ecto met bermudashort en zn haar mooi gelegd met piekskes en gel :roflol:
-enen die db curls deed met 5kg:p
-die tv staat op thuis of familie ofzo(wel irritant:mad:),komt de uitbaatster me vragen of ik dat volg:rolleyes:
nuja,volgend jaar zien ze me daar toch niet meer:flipoff:

Laatst bewerkt:
strontlucht

Mensen die het filmpje van Joe de Franco hebben gezien

En meteen chains kopen terwijl ze nog zoveel meer uit hun normale lifts kunnen halen zonder zoiets.
Het is pure attention whoreheid als je zoiets koopt als er nog zoveel meer in zit. Om maar te laten zien hoe stoer jij bezig bent.

wat is er mis met chains dan? of je nou 150 of 60 bencht, onderin zorgen lange chains ervoor dat het minder weegt, terwijl het bovenin net zo zwaar is als normale gewichten, goede manier om eens af te wisselen

Hetgene waar ik me het meest aan stoor is: mensen die het in hun hoofd halen tegen me te gaan praten in de gym terwijl ik muziek aan heb, en dan bedoel ik niet alleen tijdens de uitvoering, maar ook ouwehoeren tussen de sets, dit doet het effect van een goede psyche-up teniet. Dan kom je, met de juiste muziek op, speciaal voor een bepaalde PR de gym in, lekker geconcentreerd en met wat ingehouden agressie, en dan begint zo'n klapmongol tegen je te lullen en geintjes maken dat je je muziek niet te hard moet hebben enz :mad:

^^ als je geconcentreerd genoeg bent merk je die gast niet eens op;)

vind t irritant dat iedereen altijd op maandagavond moet gaan trainen terwijl er op woensdag en vrijdag nooit een kip is. wat me verbaast is dat t soms fokking druk is maar er amper iets ligt in de kleedkamer, en soms hangt t totaal vol maar is er niemand te trainen. dat snap ik ech niet :S

magere supahdudes die hun 'spieren' staan te flexen in de spiegel
get a ****in life

vind t irritant dat iedereen altijd op maandagavond moet gaan trainen terwijl er op woensdag en vrijdag nooit een kip is. wat me verbaast is dat t soms fokking druk is maar er amper iets ligt in de kleedkamer, en soms hangt t totaal vol maar is er niemand te trainen. dat snap ik ech niet :S
Inderdaad, daarom ga ik nooit meer op maandag. Vrijdag vind ik altijd relaxed, lekker rustig en alle ruimte.

Dart zou kunnen komen als iedereen groepslessen aan t volgen is, mits die worden gegeven

-Als ze met een hele groep komen trainen en vervolgens de bench press 45 minuten bezet houden.
-Instructeurs die aan mij vragen of ik verboden middelen gebruik,(ben naturel) .
-Instructeurs die vinden dat ik minder luidruchtig moet trainen en zeker geen ijzergeluid mag maken.
-Instructeurs die mij gaan vertellen dat ik rustiger moet trainen omdat ik striemen.
-Mensen die mij vertellen dat de spieren die ik snel heb gekweekt ook net zo snel erafgaan als ik stop (verdenking op AAS?) .
-Een ecto instructeur die aan het bicep curlen was met een barbell.En hij had de gewicht niet vastgezet, naja je kan al raden wat er gebeurde. Het gewicht aan de linkerkant viel en godzijdank vloog de barbell tegen het muur ipv andere kant waar mensen stonden te trainen. Zelfde instructeur die zei dat ik rustiger moest trainen door mijn striemen.

niet irritant maar wel grappig
-vrouwen die ongecontroleerd bewegingen uitvoeren op leg curl/extensions,terwijl ze naar buiten staren,je ziet ze zo denken wat ze gaan eten savonds:D
-vrouwen die vertellen dat ze dan daarna na de frituur rijden:p:rolleyes:
-vrouwen in jeansbroek inclusief de fitnessinstructeuze:duh:(dan nog met laarzen ook)
-enen ecto met bermudashort en zn haar mooi gelegd met piekskes en gel :roflol:
-enen die db curls deed met 5kg:p
-die tv staat op thuis of familie ofzo(wel irritant:mad:),komt de uitbaatster me vragen of ik dat volg:rolleyes:
nuja,volgend jaar zien ze me daar toch niet meer:flipoff:

Kerel ik was aan het opwarmen jewait!!

Maar iedereen moet iig ergens beginnen , bij side raises warm ik ook op met 5kg...

Dart zou kunnen komen als iedereen groepslessen aan t volgen is, mits die worden gegeven

Yup op dinsdag ist ook druk maar gwn allemaal chicks die zumba komen doen :D , zitten wel een mokkels tussen :')

- Gasten die overal hun drinkbekertjes laten staan op en naast de toestellen.
- Pubers die een grote bek opzetten en achter je rug liggen te lullen van jaloezie ondanks dat ik hun pa kon zijn.
- Gasten die meer met de spiegel en GSM bezig zijn dan trainen.

ik dacht dat jij n andere iritatie had?

Een groep 13 jarige domme giechelk*tjes in spijkerbroek, maar wel met handdoek? Steeds dom lachen, en even alle apparaten (cardio) proberen. Steeds maar 1 minuut, want anders ga je zweten natuurlijk en dat kan natuurlijk niet. Toen ik later wegging stonden ze buiten te blowen bij de uitgang.

Terug
Naar boven