Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- Mensen die raar bekijken als je fles water bij hebt ( 1.5 liter fles )
- Een plaag van superdudes die maar niet verdwijnt
- 13 Jarige die rond lopen te flexen in de gym met hun vriendinnetjes
- Mensen die echt VATSIG hard zweten en stinken naar rotte vis
- DAT het echt ENORM ****ing druk is , echt alles bijna bezet
- Geen squatrek

- Geen squatrek...

Mensen die je leg press inpikken als je ff 20kilo schijven aan het halen bent omdat er niet genoeg bij de leg press hangen xD

Mensen die je leg press inpikken als je ff 20kilo schijven aan het halen bent omdat er niet genoeg bij de leg press hangen xD

Boeie? Meerdere mensen kunnen toch gebruik maken van een apparaat om de beurt. Echt raar eigenlijk dat dat in de meeste sportscholen de gewoonte is dat het apparaat 'van jou' is ook tussen je sets door, niet echt handig als het druk is.

zoals ik al zei ieder zijn ding, er zal wel ergens een gulden middenweg zijn, waarbij je WEL hard traint maar dan ZONDER jou lievelingsomstandigheden, ben ik blij dat tot hiertoe niemand in mijn schoenen :vomit: heeft .... :o :rolleyes:

Nee, die gulden middenweg is er niet :)

Mensen die ruiken naar opgewarmd oud zweet vermengd met een ranzige etenslucht, dode huidcellen en ongewassen textiel waardoorheen zij een afschuwelijke walm van kontjeslucht, vochtige bilnaaddampen, op elk toestel achterlaten. :grumble:

Laatst bewerkt:
Waar erger ik me aan?

Mensen die constant aan het kijken zijn. Aan de andere kant, al de keren dat ik kijk om te kijken of zij kijken, kijk ik ook :P

Ook mensen die een beetje beginnen te lachen of minachtend kijken zo van pfff bankdruk jij nog maar 30kilo ?? loser...

Waar ik me ook aan irriteer is dat vooral mocro's 3 apparaten tegelijk bezet houden en dan steeds om en om een oefening doen.

Wat ik jammer vind om te zien maar niet echt ergeren ofzo is dat sommige jonge gasten altijd wel lekker bezig zijn tenzij er vriendjes bij zijn dan gaan ze ook maar wat aanklooien. Vind ik altijd wel jammer om te zien

Waar ik me ook aan irriteer is dat vooral mocro's 3 apparaten tegelijk bezet houden en dan steeds om en om een oefening doen.

Dat moet je zulke gastjes afleren. MP3 zo luid mogelijk, gewoon gaan zitten bij een apparaat dat vrij is of vrij lijkt en bezig gaan met oefeningen.

Waar erger ik me aan?

Mensen die constant aan het kijken zijn. Aan de andere kant, al de keren dat ik kijk om te kijken of zij kijken, kijk ik ook :P

Ook mensen die een beetje beginnen te lachen of minachtend kijken zo van pfff bankdruk jij nog maar 30kilo ?? loser...

Wat ik jammer vind om te zien maar niet echt ergeren ofzo is dat sommige jonge gasten altijd wel lekker bezig zijn tenzij er vriendjes bij zijn dan gaan ze ook maar wat aanklooien. Vind ik altijd wel jammer om te zien

Dan zou je mij wel haten:D. Ik kijk altijd tussen mijn reps door naar alles en iedereen.:D

als beginners die serieus willen trainen niet serieus worden genomen door personeel en meer ervaren sporters in de gym.

Dat moet je zulke gastjes afleren. MP3 zo luid mogelijk, gewoon gaan zitten bij een apparaat dat vrij is of vrij lijkt en bezig gaan met oefeningen.

Idd, of je vraagt gewoon even of je tussendoor mag. Dat is vaak ook geen probleem :rolleyes:

Idd, of je vraagt gewoon even of je tussendoor mag. Dat is vaak ook geen probleem :rolleyes:

Dat kan natuurlijk ook. Maar als je daar als antwoord op krijgt "nee, ik ben met drie apparaten tegelijk bezig en ik heb ze nu alledrie nodig" dan is het handig om over te gaan op een plan B. :cool:

Geen spiegel voor de squatrek :mad:

Piekmaanden

drukte in het algemeen, waardoor niks vrij is en je overal moet wachten. De maanden januari,februari,mei,juni, september, oktober allemaal ****ing newbies die meer lullen dan trainen.

als je met 3 man samen traint
en jij de enige bent die hard wilt trainen, met gewichten te veranderen geen probleem
maar als ze elk om beurt 10min op de bench liggen te lullen over die stomme films en spelletjes zit er bijna 20min tussen elke set :mad:

6 ecto's die kijken hoe 1 iemand traint en tegelijk 5 apparaten in beslag nemen

Gastjes die mensen ecto noemen terwijl ze zelf ecto zijn:mad::o

als beginners die serieus willen trainen niet serieus worden genomen door personeel en meer ervaren sporters in de gym.
pfff vind je het gek, meer als de helft van de beginners heeft toch niet genoeg dicipline om 3 a 4 keer naar de sportschool te komen om te trainen,en om zijn complete levenspatroon(eten,slapen,drinken,trainen)om te gooien voor altijd,zonde om er zoveel energie in te steken,Ik vind dat ze zich eerst maar eens moeten bewijzen anders is het zonde van de tijd,maarja,da,s mijn gedachte

Dat iedereen alles beter weet, en iedereen denkt dat zijn manier van trainen de beste is en iedereen geen respect kan opbrengen voor doelen van anderen. De sportschool is een broeinest van haantjesgedrag.

Genoeg van dat in dit topic alleen al, laat staan de rest van het forum.

"Ik train echt hardcore en ben daarom beter dan die beachboys, mensen die maar af en toe komen of whatever ook al ben ik gewoon vet en lig ik al maanden zelf aan mijn fluit te sjorren".

Elitair gedrag zonder reden = FAIL. Toppunt is, nobody gives a ****.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven