MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha, ik moet echt aanwennen eerst even kijken of een reactie geschreven is door een man of vrouw. Ik las 'en ik dus 2 paar handen op mijn borstkast had', en dacht ja, big deal? Als er t**ten had gestaan had ik t wel doorgehad trouwens ;)

En die tweede, kende je die? Of was het een hopeloze versierpoging?

Of het een versierpoging was weet ik niet, hopeloos was het wel :o

Ik zet er expres geen 't**ten' neer :cool:

Daarnaast altijd bang dat ze foto's aan het maken zijn :o
Dat gebeurd ook idd. :mad:

Ik irriteer me aan gapende mensen. Als je tijd hebt om te gapen is de intensiteit of je focus zwaar onder peil en kun je beter een dag later terugkomen om het nog eens te proberen.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 15:23 ----------

Ik irriteer me ook aan mensen die geen benen trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 15:24 ----------

En aan mensen die naar je staren als je deadlift omdat ze die oefening nog nooit gezien hebben.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je in vredesnaam geen 2 uur kunnen trainen? Een beetje lb training ben je die tijd echt wel kwijt. Als je na 30 seconden rust weer kan squatten moet je er toch echt meer gewicht aan fl*kkeren. En een complete pl-training red ik sowieso niet sneller dan in 2,5 uur.

Aan mensen die deathlift zeggen i.p.v. deadlift ;)

Ik irriteer me er ook aan wanneer er een countrynummer begint te spelen als je net je laatste rep. probeert uit te persen!

Maar ik irriteer me nog het meest aan enorme vette wijven die met een gewichtje van 1 kilo in slow motion een bicep curl uitvoeren terwijl ze met hun tong uit hun bek oneindig in de spiegel staren in de hoop om een gram af te vallen! Hoe moet zo'n beeld je nu motiveren?!

jongens wat een frustratie zeg.
ALs ik in de spiegel kijk zie ik een halfgod dus weinig frustraties hier:D

ik verbaas me elke keer weer als jij iets post,
ben je echt achterlijk of doe je alsof?

dat arnold 3, 4 uur traint wil niet zeggen dat een gemiddelde BB'er dat ook moet doen.
arnold luste veel dbolletjes, doe jij dat ook ?

als een pro stelt dat hij 3 uur per dag traint, is dat meestal sochtends/savonds een uur of 2 cardio, en een uurtje KT.

Sorry hoor.

Ik luister liever naar Arnold dan een gozer met een achterlijk aap als avatar.

Of het een versierpoging was weet ik niet, hopeloos was het wel :o

Ik zet er expres geen 't**ten' neer :cool:

Dat gebeurd ook idd. :mad:

Foto's? No shit als ik dat zou zien zou ik me daar toch een flamewar beginnen in de gym net zolang tot de "fotograaf" huilend naar buiten rent.

Ik irriteer me aan gapende mensen. Als je tijd hebt om te gapen is de intensiteit of je focus zwaar onder peil en kun je beter een dag later terugkomen om het nog eens te proberen.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 15:23 ----------

Ik irriteer me ook aan mensen die geen benen trainen.

Als je in een gym zonder enige vorm van ventilatietraint krijg je wel eens last van zuurstofgebrek. Gevolg, gapen.
En geen benen trainen? Kan ik me niet aan irriteren, their loss.

Mensen die zich afvragen waarom jij squat. Zij hoeven niet te squatten want ze voetballen al.

En mensen die shrugs staan te doen met jouw bar als je ze vraagt om te spotten.

1 gozer in de sportschool die stinkt zoooooooooo bittter/zuur..

zelfs als ik aan het trainen ben en hem nog niet gezien heb kan ik aan de geur in de gym ruiken of hij er wel of niet is.. zo erg.

Mensen die zich afvragen waarom jij squat. Zij hoeven niet te squatten want ze voetballen al.

En mensen die shrugs staan te doen met jouw bar als je ze vraagt om te spotten.

"Ik loop al 10 trappen op en neer elke dag!"
"M'n benen dragen m'n hele leven al m'n lichaam"
"Mijn poten zijn al dik genoeg!"

Was gisteren flink warm, zeker als je ook nog eens snel je setjes achter elkaar pakt... wat blijkt hebben ze geen airco. Gaat leuk worden in de zomer :(

Terug
Naar boven