MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Was gisteren flink warm, zeker als je ook nog eens snel je setjes achter elkaar pakt... wat blijkt hebben ze geen airco. Gaat leuk worden in de zomer :(

Niet janken bro is hardcore. Wij hebben ook geen airco, maakt niet uit. Is vet bruut straks als het 25 graden is.
Wat ik wel een probleem vind wat bij ons ontbreekt is ventilatie. Er is helemaal niks, geen raam dat open kan.
Het is een vrij kleine gym waar op een drukke avond toch 50 man rondloopt en op gegeven moment is de zuurstof gewoon op. Dan sta je te squatten en denk je dat je flauw gaat vallen.

Niet janken bro is hardcore. Wij hebben ook geen airco, maakt niet uit. Is vet bruut straks als het 25 graden is.
Wat ik wel een probleem vind wat bij ons ontbreekt is ventilatie. Er is helemaal niks, geen raam dat open kan.
Het is een vrij kleine gym waar op een drukke avond toch 50 man rondloopt en op gegeven moment is de zuurstof gewoon op. Dan sta je te squatten en denk je dat je flauw gaat vallen.

Over oververhitting mag je niet janken maar over CO2 overload wel?

Wat is er precies hardcore of bruut aan een te warme ruimte? :-/

• Like
Waarderingen: DG80
Wat is er precies hardcore of bruut aan een te warme ruimte? :-/

Omdat alleen de serieuze gasten nog trainen met warm weer. De rest ligt op het strand. (bij mijn gym)
Bovendien vind ik 't tof als ik na bv squatten doordrenkt ben van het zweet, geeft gewoon voldoening.

Omdat alleen de serieuze gasten nog trainen met warm weer. De rest ligt op het strand. (bij mijn gym)
Bovendien vind ik 't tof als ik na bv squatten doordrenkt ben van het zweet, geeft gewoon voldoening.

Je kunt gewoon 2 truien dragen. Of vind je dat je dan voor lul loopt.

Daar heb je wel gelijk in, gelijk een stuk rustiger zonder die beachboys.
Maar om het nou tof te vinden om doordrenkt te zijn van zweet...:o Ik zweet nu al als een malle.

Te warme sportschool is echt niet chill, als je dan zwaar squat en je moet een paar reps maken, sta je na je 4e of 5e rep met weet ik veel hoeveel kg op je nek en krijg je simpelweg gewoon geen adem meer...

Liever te koud dan te warm in de gym

Waarom zou je in vredesnaam geen 2 uur kunnen trainen? Een beetje lb training ben je die tijd echt wel kwijt. Als je na 30 seconden rust weer kan squatten moet je er toch echt meer gewicht aan fl*kkeren. En een complete pl-training red ik sowieso niet sneller dan in 2,5 uur.

2,5 uur vind ik ook best lang eerlijk gezegd.
ben zelf max 2 uur bezig.(LB)
en n goeie 1,5 uur (UB)

Waarom zou je in vredesnaam geen 2 uur kunnen trainen? Een beetje lb training ben je die tijd echt wel kwijt. Als je na 30 seconden rust weer kan squatten moet je er toch echt meer gewicht aan fl*kkeren. En een complete pl-training red ik sowieso niet sneller dan in 2,5 uur.

Waarom zou je in vredesnaam 2 uur willen trainen. IK doe een FB binnen een uur en neem echt geen 30sec rust. Gewoon intensiteit omhoog zodat volume naar benden kan.

Mensen die k*t advies geven.

haha ik kreeg het advies van iemand om lichter te bankdrukken (10 reps)
daarna gaat hij bankdrukken doet 2 reps nee het is te zwaar.
haalt het gewicht van de stang aan 1 kant stang flikkert op de grond
die gast faalde zo hard

Waarom zou je in vredesnaam 2 uur willen trainen. IK doe een FB binnen een uur en neem echt geen 30sec rust. Gewoon intensiteit omhoog zodat volume naar benden kan.

Tja, das mijn idee ook een beetje. Zelfs op SQ/DL dag red ik het binnen een uur. Ieder z'n ding denk ik maar.

Ub zou inderdaad wel in een uur kunnen, maar een serieuze LB training (met bandages en al) ga je gewoon niet in een uur redden. Ik train sowieso niet alleen, en ben toch wel benieuwd wat jij dan zoal doet in een FB training.

Dus jij wilt zeggen dat je kan buigen, banken en tillen in een uur?

Als ik pakjes aan trek ben ik gerust drie uur bezig. Als je op een wedstrijd staat moet je over een periode van, als t tegen zit, 5-6 uur je beurten doen, dus een beetje wennen hieraan is ook niet verkeerd. Zitten strongmen hier op t forum die 4 uur met een training bezig zijn. We zijn niet allemaal "bodybuilders" he.

• Like
Waarderingen: DG80
Tja, das mijn idee ook een beetje. Zelfs op SQ/DL dag red ik het binnen een uur. Ieder z'n ding denk ik maar.

Buig jij ook met bandages? Waar werk je naartoe? Wat is jouw volume op de squat. Train je in suit? Train je alleen? Maakt nog wel behoorlijk wat uit.

Ik train met iemand die in suit buigt en toch op zowel kniebuigen als de deadlift opbouwt naar 3x3 op 260kg+ Opbouwen doen wij in hetzelfde tempo (dus dat wij even veel setjes buigen/liften, hij dus met iets grotere stappen) Daar gaat gewoon tijd in zitten, er komen regelmatig powerlifters van PLH bij ons trainen, iemand die serieuze gewichten buigt is doorgaans niet in een half uurtje klaar.

Terug
Naar boven