XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jongens hou het nu gewoon eens on topic of maak een ander topic met jullie kinderachtig gezeik, of doe het via pb, niemand heeft er wat aan.
True that, your right ga er geen moeite meer voor doen , kzie het allemaal wel in de gym :)

Dus OT :

Wat mij irriteert in de sportschool als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en dan bij het laatste apparaat aankomt en deze blijkt defect te zijn....

Wat mij irriteert in de sportschool als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en dan bij het laatste apparaat aankomt en deze blijkt defect te zijn....

Kleine spin-off van deze, wel super irritant:

Als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en precies het apparaat die je net moet gaan pakken bezet wordt gehouden door een of andere lulhannes die altijd maar at random alle apparaten afgaat, maar wel altijd minimaal een kwartier blijft zitten.

Kleine spin-off van deze, wel super irritant:

Als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en precies het apparaat die je net moet gaan pakken bezet wordt gehouden door een of andere lulhannes die altijd maar at random alle apparaten afgaat, maar wel altijd minimaal een kwartier blijft zitten.

ik doe dan altijd irritant en ga ze vragen hoeveel setjes ze nog moeten doen, dan zie je ze heel even denken en komen ze meestal met een getal dat lager ligt dan de 2.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De drukte nu het weer zomer wordt :(

De BlackBerryBitches in the gym

MP3's luisteren tijdens het trainen is ook asociaal en ontzettend gay :p Als ik dan zeg dat ze op moeten fl*kkeren verstaan ze je niet eens.

MP3's luisteren tijdens het trainen is ook asociaal en ontzettend gay :p Als ik dan zeg dat ze op moeten fl*kkeren verstaan ze je niet eens.

Ik train altijd met mp3, ben er niet om een praatje te maken :)
Kan me ook 100x beter concentreren dan met die achterlijke gay muziek in de gym

Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren :D. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)

Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren :D. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)

Tja, asociaal.. Hangt er vanaf wat voor gym je traint hè. Als je tussen de hardcore beulen staat die serieus trainen is het niet nodig, sta je echter tussen de prutsende k*tpubers is het wel fijn. En gay? Weet je wat gay is, radio2! In een sportschool. :o

Laatst bewerkt:

1pszue.jpg

Bij ons hangt het af van wie er achter de balie staat.
De baas, een klein oud opaatje met iets teveel geldt zet altijd zondag middag muziek op zonder ritme.
Dan hebben we nog een mooiboy dirtyhouse liefhebber, en uiteraard onze hardcore gabber. Elke training met zijn muziek levert nieuwe maxxen op :D

Terug
Naar boven