pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
//
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
//
Liever hebben we livestreams vanuit jullie sportschoolGaat weer nergens over en iedereen wil drama met die stomme popcorn posts ik zie het al.

Ga je weer dreigen. Ff serieus, je raakt wel meer kwijt dan je grijze + werk (wat dat ook mag betekenen).
Maar ik ga ff een paar dagen weg hiero.
True that, your right ga er geen moeite meer voor doen , kzie het allemaal wel in de gymJongens hou het nu gewoon eens on topic of maak een ander topic met jullie kinderachtig gezeik, of doe het via pb, niemand heeft er wat aan.
Wat mij irriteert in de sportschool als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en dan bij het laatste apparaat aankomt en deze blijkt defect te zijn....
Kleine spin-off van deze, wel super irritant:
Als je je routine helemaal hebt uitgestippeld, en precies het apparaat die je net moet gaan pakken bezet wordt gehouden door een of andere lulhannes die altijd maar at random alle apparaten afgaat, maar wel altijd minimaal een kwartier blijft zitten.
ik doe dan altijd irritant en ga ze vragen hoeveel setjes ze nog moeten doen, dan zie je ze heel even denken en komen ze meestal met een getal dat lager ligt dan de 2.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MP3's luisteren tijdens het trainen is ook asociaal en ontzettend gayAls ik dan zeg dat ze op moeten fl*kkeren verstaan ze je niet eens.

MP3's luisteren tijdens het trainen is ook asociaal en ontzettend gayAls ik dan zeg dat ze op moeten fl*kkeren verstaan ze je niet eens.
. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)Ik zet mijn mp3 juist op om gesprekken over broscience zoals binnenkant borst of lokale vetverbranding niet te moeten aanhoren. Alleen spijtig dat ik niet kan trainen met een band voor men ogen, want al die mensen die elke oefening fout doen kan ik ook niet meer aanzien :d (meestal 16-17 jarige superdudes)