- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat ik altijd grappig vind aan mensen die zich irriteren aan allochtonen die in hun moedertaal met elkaar converseren.
r**ards... Denk gvd toch eens na. Dat ze in bepaalde situaties Nederlands moeten praten ok, akkoord, ze willen hier tenslotte wonen en moeten zich integreren.
Maar als ze gewoon onder elkaar praten, is dat dan zo erg? Jezus gasten, get a life als je je gaat storen aan zulke dingen van andere mensen
Als jij in een ander land zou wonen en je kent daar nog een Belg/Nederlander, ga je dan niet graag eens Nederlands met elkaar praten ofzo![]()
Als ze op een normaal volume met een normale houding converseren in hun taal vind ik dat niet erg, maar een normaal volume is ver te zoeken (dat lijkt normaal te zijn in bepaalde culturen), en vaak is er een houding aanwezig dat ze de koning van de sportschool zijn, ze alles weten en de rest maar aan het prutsen is.

Als je mensen dan vraagt waarom ze het vervelend vinden is het altijd 1 of ander pauperargument, "We leven in Nederland, hier praat je Nederlands!!!" of "Ik weet niet wat ze zeggen nu"(ze zijn ook niet met jou aan het praten lul.. het gaat je geen bal aan). Gaat echt helemaal nergens over.

...