MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat ik altijd grappig vind aan mensen die zich irriteren aan allochtonen die in hun moedertaal met elkaar converseren.
r**ards... Denk gvd toch eens na. Dat ze in bepaalde situaties Nederlands moeten praten ok, akkoord, ze willen hier tenslotte wonen en moeten zich integreren.
Maar als ze gewoon onder elkaar praten, is dat dan zo erg? Jezus gasten, get a life als je je gaat storen aan zulke dingen van andere mensen :)
Als jij in een ander land zou wonen en je kent daar nog een Belg/Nederlander, ga je dan niet graag eens Nederlands met elkaar praten ofzo ???

Als ze op een normaal volume met een normale houding converseren in hun taal vind ik dat niet erg, maar een normaal volume is ver te zoeken (dat lijkt normaal te zijn in bepaalde culturen), en vaak is er een houding aanwezig dat ze de koning van de sportschool zijn, ze alles weten en de rest maar aan het prutsen is.

Bob als je respect in de gym wilt moet je gewoon buffer worden. Je klinkt bitter omdat je niet het respect krijgt wat je denkt te verdienen.

Dat praten in een andere taal.. :roflol: Als je mensen dan vraagt waarom ze het vervelend vinden is het altijd 1 of ander pauperargument, "We leven in Nederland, hier praat je Nederlands!!!" of "Ik weet niet wat ze zeggen nu"(ze zijn ook niet met jou aan het praten lul.. het gaat je geen bal aan). Gaat echt helemaal nergens over.

Laatst bewerkt:
Bob als je respect in de gym wilt moet je gewoon buffer worden. Je klinkt bitter omdat je niet het respect krijgt wat je denkt te verdienen.

Dit is helemaal niet persoonlijk, veel mensen ergeren zich eraan. Je suggereert dat ik respect van ze verwacht, maar daar gaat het me niet om. Ze dienen een ander niet tot last te zijn.

Dit is helemaal niet persoonlijk, veel mensen ergeren zich eraan. Je suggereert dat ik respect van ze verwacht, maar daar gaat het me niet om. Ze dienen een ander niet tot last te zijn.

Ben het 100% met je eens kerel,
Wordt ook schijt ziek van die irritante mannetjes en het volume staat altijd voluit bij die gasten denk dat het normaal is voor hun maar heb liever dat ze dat dan lekker thuis doen.

Maar mijn ipod gaat tot nu toe nog altijd harder dan hun stembanden :D

Dat praten in een andere taal.. :roflol: Als je mensen dan vraagt waarom ze het vervelend vinden is het altijd 1 of ander pauperargument, "We leven in Nederland, hier praat je Nederlands!!!" of "Ik weet niet wat ze zeggen nu"(ze zijn ook niet met jou aan het praten lul.. het gaat je geen bal aan). Gaat echt helemaal nergens over.

Zeker een buitenlander dat je het een pauper argument vind ? En het allemaal nergens over vindt gaan ? Jou argumenten vind ik trouwens slechte argumenten om iemand's mening te bekritiseren...

Zeker een buitenlander dat je het een pauper argument vind ? En het allemaal nergens over vindt gaan ? Jou argumenten vind ik trouwens slechte argumenten om iemand's mening te bekritiseren...

Haha, dat mag jij vinden. Maar ik heb persoonlijk nog nooit iemand horen zeiken als 2 mensen in het openbaar engels aan het praten waren. Het feit dat de meeste mensen dat wel kunnen verstaan heeft daar vast niets mee te maken :o

Op dit moment heb ik echt niets te klagen.

Geen last van mooiboys, superdudes of wat dan ook.
Sportschool is altijd netjes, schoon etc.

Enige waar ik me aan stoor is het feit dat het powerack er nog steeds niet is, en ik dus momenteel me squats in de smith doe.

Wat ik altijd grappig vind aan mensen die zich irriteren aan allochtonen die in hun moedertaal met elkaar converseren.
r**ards... Denk gvd toch eens na. Dat ze in bepaalde situaties Nederlands moeten praten ok, akkoord, ze willen hier tenslotte wonen en moeten zich integreren.
Maar als ze gewoon onder elkaar praten, is dat dan zo erg? Jezus gasten, get a life als je je gaat storen aan zulke dingen van andere mensen :)
Als jij in een ander land zou wonen en je kent daar nog een Belg/Nederlander, ga je dan niet graag eens Nederlands met elkaar praten ofzo ???

+1, niet enkel marrokanen spreken erg luid, italianen spreken nog luiden:s
dat ze wat lui spreken tjah kan idd irritant zijn. maar moesten dat polen ofzo zijn dan zouden de mensen er een veel kleiner probleem van maken.

de meeste die er een probleme van maken is wrs omdat het marokanen of turken zijn. dat zie ik constant hier in brussel...

+1, niet enkel marrokanen spreken erg luid, italianen spreken nog luiden:s
dat ze wat lui spreken tjah kan idd irritant zijn. maar moesten dat polen ofzo zijn dan zouden de mensen er een veel kleiner probleem van maken.

de meeste die er een probleme van maken is wrs omdat het marokanen of turken zijn. dat zie ik constant hier in brussel...

Ik heb het niet over marokkanen gehad, maar over allochtonen in het algemeen ;) ...

Je slaat misschien wel meteen de spijker op z'n kop, maar ik ga daar geen uitspraak over doen. Het gaat er inderdaad om dat je die mensen niet kunt verstaan. Vind je dat vreemd? Ze kunnen hardop mensen bespotten, en geloof me, dat komt voor.

vreselijk!!!
2 weken geleden vertrek ik op het werk super gemotiveerd naar de sportschool. Goede dosis Jack3d binnen en een extra caffeïne pilletje. Zit mezelf onderweg lekker agressief te maken met loeiharde muziek van Hanzel Und Gretyl, spurt de kleedkamer binnen, kleed me snel om en kom de zaal binnen met in mijn gedachten alle manieren waarop ik het ijzer keihard kon slijten die dag.
maar...:splat:
in de aanliggende danszaal stond een groep obese vrouwen een onverwoede poging te doen zeker 20 kcals te verbranden op carnavals muziek met de armpjes in de lucht zwaaiend.
Ergste was nog dat de standaard muziek (die eigenlijk niet veel beter is) in de gym was afgezet.
Probeer eens lekker hardcore te squatten op Frans Bauer, de plopdans en dergelijke nichtenmuziek...???
Ff mp3 pakken dacht ik al kookend, moet net die dag de batterij leeg zijn!!!

Had bijna heel de gym kort en klein geslagen, heb erg op mijn tanden moeten bijten, maar kreeg schrik van mezelf...

mijn trainingsmoment is heilig voor me... Laat die shit dus!

Ik heb het niet over marokkanen gehad, maar over allochtonen in het algemeen ;) ...

Je slaat misschien wel meteen de spijker op z'n kop, maar ik ga daar geen uitspraak over doen. Het gaat er inderdaad om dat je die mensen niet kunt verstaan. Vind je dat vreemd? Ze kunnen hardop mensen bespotten, en geloof me, dat komt voor.

dat het voorkomt weet ik maar alte goed. 95% vande gekleurde mensne in brussel spreekt bijna gene of amper nederlands. Nu ben ik dus een uitzodnering en hoor ik af en toe wel is een opmerking over mij door mensen die denken dat ik ze niet versta. dit heeft al wel eens tot een situatie geleid:p

Ik vraag me soms af wat velen dan doen in de sportschool. Als ik ga trainen ga ik altijd alleen. Iedereen krijgt een goeie dag en dan is het volle concentratie op training. Dan mogen ze al het lawaai van de wereld maken. Dat gaat aan de ene kant binnen en uit aan de andere kant.

Tijdens mijn training denk ik maar aan 1 ding: "Trainen & afzien" al de rest is bijzaak, volledige focus op hard labeur. Moest ik me concentreren op wat er allemaal gezeverd wordt in de sportscholen dan kom ik nooit toe aan 1 deftige set en k*tmuziek draaien ze overal.

Laatst bewerkt:
mensen die vet serieus over hun training praten terwijl ze echte kippetjes zijn.

personen die zeggen dat je gewoon geluk hebt met je spiertjes. terwijl je je helemaal suf traint.

Ik train altijd vlak voor sluitingstijd, dan zijn alleen nog een paar gasten die serieus trainen in de gym en verder niemand, dan kan je gewoon voluit trainen zonder dat je raar aangekeken word omdat je hard traint :thumbup: alleen die muziek blijft :thumbdown:

Ik vraag me soms af wat velen dan doen in de sportschool. Als ik ga trainen ga ik altijd alleen. Iedereen krijgt een goeie dag en dan is het volle concentratie op training. Dan mogen ze al het lawaai van de wereld maken. Dat gaat aan de ene kant binnen en uit aan de andere kant.

Tijdens mijn training denk ik maar aan 1 ding: "Trainen & afzien" al de rest is bijzaak, volledige focus op hard labeur. Moest ik me concentreren op wat er allemaal gezeverd wordt in de sportscholen dan kom ik nooit toe aan 1 deftige set en k*tmuziek draaien ze overal.

Heb je geen vrienden ?

Ik vind het fijn om met zijn 2e te trainen. Zo heb je ten alle tijden een spotter.

muziek blijft de grootste ergernis, maar als je vlak voor sluitingstijd nog bezig bent willen ze vaak wel wat beters aanzetten omdat alle huisvrouwen weer naar huis zijn.

grootste ergernis is nu het verhoogde aantal leden. Sportschool in de buurt is afgefikt, en nu komen de meeste leden van daar naar onze sportschool. Was ook zon gast die in zon ubergay jaren 80 BB hempje trainde.

Terug
Naar boven