Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat iedereen alles beter weet, en iedereen denkt dat zijn manier van trainen de beste is en iedereen geen respect kan opbrengen voor doelen van anderen. De sportschool is een broeinest van haantjesgedrag.

Genoeg van dat in dit topic alleen al, laat staan de rest van het forum.

"ik train echt hardcore en ben daarom beter dan die beachboys, mensen die maar af en toe komen of whatever ook al ben ik gewoon vet en lig ik al maanden zelf aan mijn fluit te sjorren".

Elitair gedrag zonder reden = fail. Toppunt is, nobody gives a ****.

+1

Als spotters denken dat ze je bankdruk gewicht omhoog kunnen curlen.

Zie ik zo vaak, vraagt iemand een ander om te spotten. Pakt die gast het met een curl grip vast. WTF 100 kilo ff omhoog curlen???

Dat iedereen alles beter weet, en iedereen denkt dat zijn manier van trainen de beste is en iedereen geen respect kan opbrengen voor doelen van anderen. De sportschool is een broeinest van haantjesgedrag.

"Ik train echt hardcore en ben daarom beter dan die beachboys, mensen die maar af en toe komen of whatever ook al ben ik gewoon vet en lig ik al maanden zelf aan mijn fluit te sjorren".

Elitair gedrag zonder reden = FAIL. Toppunt is, nobody gives a ****.

Ik werk in een sportschool en respecteer ieder persoon met zijn/haar keuze van hoe te trainen en waarom ze trainen.

Toppunt waar ik toch om moest lachen was om 2 meisjes..
deden alle cardio apparaten niet meer dan 5 minuten en toen ik op een gegeven moment met ze aan t praten was vertelde er 1 dat ze haar kont wilde trainen omdat ze een dikkere kont wilde.. :eek: dat terwijl ik al de hele tijd liep te geilen op die billen haha.. irritante eraan (om t ontopic te houden) t leid me af van mijn werk:o

Boeie? Meerdere mensen kunnen toch gebruik maken van een apparaat om de beurt. Echt raar eigenlijk dat dat in de meeste sportscholen de gewoonte is dat het apparaat 'van jou' is ook tussen je sets door, niet echt handig als het druk is.
als er iemand op gaat liggen die alle schijven er weer afhaalt??? mag jij me sletje zijn om de schijven weer trg te hangen.

had je je handdoek erbij gelegd ?

mensen die teveel lullen
mensen vragen wat voor AAS ik gebruik
mensen die AAS gebruiken maar trainen als meisjes van 10
mensen die met groepen trainen
k*t muziek voor een bejaardehuis
boos kijkende/arrogante superdudes
arrogante ervaren gasten die denken alles beter te weten en niet openstaan voor andere meningen.

Laatst bewerkt:
dat iedereen alles beter weet, en iedereen denkt dat zijn manier van trainen de beste is en iedereen geen respect kan opbrengen voor doelen van anderen. De sportschool is een broeinest van haantjesgedrag.

"ik train echt hardcore en ben daarom beter dan die beachboys, mensen die maar af en toe komen of whatever ook al ben ik gewoon vet en lig ik al maanden zelf aan mijn fluit te sjorren".

Elitair gedrag zonder reden = fail. Toppunt is, nobody gives a ****.

:d

Ik werk in een sportschool en respecteer ieder persoon met zijn/haar keuze van hoe te trainen en waarom ze trainen.

Toppunt waar ik toch om moest lachen was om 2 meisjes..
deden alle cardio apparaten niet meer dan 5 minuten en toen ik op een gegeven moment met ze aan t praten was vertelde er 1 dat ze haar kont wilde trainen omdat ze een dikkere kont wilde.. :eek: dat terwijl ik al de hele tijd liep te geilen op die billen haha.. irritante eraan (om t ontopic te houden) t leid me af van mijn werk:o

hahahaha :roflol:
Tja en dan professioneel blijven he ;).

Als je lekker thuis aan het trainen bent en dat er van die t*ring collectanten langskomen en blijven aanbellen tot je opendoet omdat ze licht zien branden...

Dat is ook irritant ja haha..net zoals die jehova's getuigen :D
We hebben ze 3 keer gewoon binnen gelaten om met ze te discuseren, dat was wel leuk. 1 keer keken ze me ontzettend verbaasd aan toen ik het huis in stormde terug van lesgeven/sporten, wat ging eten en meteen weer pleite ging naar mijn andere werk op de zondag :roflol: hahaha. Je moest ze eens zien kijken.

Irritant? Mensen die het enige squatrek in de gym gebruiken voor de biceps barbell curl.

Gasten die curlen in het powerrack (enige in de gym)
Gasten die handschoentjes aan doen voor hyperextensions
Gym die i.p.v. dance muziek opeens bejaardenmuziek draait in het krachthonk???
Gasten die binnenkant borst trachten te trainen

pfff vind je het gek, meer als de helft van de beginners heeft toch niet genoeg dicipline om 3 a 4 keer naar de sportschool te komen om te trainen,en om zijn complete levenspatroon(eten,slapen,drinken,trainen)om te gooien voor altijd,zonde om er zoveel energie in te steken,Ik vind dat ze zich eerst maar eens moeten bewijzen anders is het zonde van de tijd,maarja,da,s mijn gedachte
klopt dat veel beginners niet weten dat dit nodig is, maar als dit ze niet uitgelegd word en ze alles zelf moeten ontdekken dan werkt dat demotiverend.
En als beginners gelijk serieus genomen worden en verteld word wat deze sport inhoud, dan haken degenen die hopen breed te worden zonder inspanning toch wel af

Maar ze kunnen er wel moeite voor doen, om het uit te zoeken.

Ik irriteer mij niet zo snel, maar vandaag waren er 2 buitenlanders in de sportschool die nonstop in het arabisch liepen te praten. Op 1 of andere manier loop ik mij daaraan onwijs te irriteren...

als er iemand op gaat liggen die alle schijven er weer afhaalt??? mag jij me sletje zijn om de schijven weer trg te hangen.

haha idd, pas kwam zo'n gast naar me toe, ik ging deadliften maar hij wilde die BB gebruiken om te curlen, stelt ie voor dat we om de beurt een setje doen. Nu is mijn deadlift niet bijzonder hoog, en misschien was hij wel een sterke curler, maar ik denk toch niet dat het echt een handige combi zou zijn :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

mensen die teveel lullen check
mensen vragen wat voor AAS ik gebruik check
mensen die AAS gebruiken maar trainen als meisjes van 10 check
mensen die met groepen trainen check
k*t muziek voor een bejaardehuis check
boos kijkende/arrogante superdudes check
arrogante ervaren gasten die denken alles beter te weten en niet openstaan voor andere meningen check.

dus je vind mij irritant? :D

- Elke keer weer diezelfde gaylord muziek, voorlopig maar weer de mp3 meenemen
- Gasten die nog nooit van deoderant hebben gehoord
- Onnodig bankjes bezet houden
- Gasten die het nodig vinden hun halve slokdarm leeg te moeten rochelen onder de douche
- Superdudes...

Ik irriteer mij niet zo snel, maar vandaag waren er 2 buitenlanders in de sportschool die nonstop in het arabisch liepen te praten. Op 1 of andere manier loop ik mij daaraan onwijs te irriteren...

he-le-maal mee eens. Praat maar gewoon allemaal nederlands in een openbare ruimte. Sowieso zijn van die kleine groepjes allochtonen schijtirritant, ze gedragen zich alsof ze thuis zijn, schreeuwend, stoeiend en lachend, en zijn zo min mogelijk met trainen bezig.

Wat ik altijd grappig vind aan mensen die zich irriteren aan allochtonen die in hun moedertaal met elkaar converseren.
r**ards... Denk gvd toch eens na. Dat ze in bepaalde situaties Nederlands moeten praten ok, akkoord, ze willen hier tenslotte wonen en moeten zich integreren.
Maar als ze gewoon onder elkaar praten, is dat dan zo erg? Jezus gasten, get a life als je je gaat storen aan zulke dingen van andere mensen :)
Als jij in een ander land zou wonen en je kent daar nog een Belg/Nederlander, ga je dan niet graag eens Nederlands met elkaar praten ofzo ???

• Like
Waarderingen: jams
Terug
Naar boven