XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Schoenen vergeten, nikes aangehouden maar tijdens de DL even mijn schoenen uitgetrokken.

Dude rent nog net niet naar een instructeur om te vertellen dat ik mijn schoenen uit had. Vervolgens kwam de instructeur mij melden dat het niet zo hygiënisch is en dat ik mijn schoenen aan moest doen.

Maja dat ik eerst met mijn schoenen in de zeik van 100 verschillende sporters heb gestaan toen ik naar het toilet moest maakt natuurlijk niet uit.

Schoenen vergeten, nikes aangehouden maar tijdens de DL even mijn schoenen uitgetrokken.

Dude rent nog net niet naar een instructeur om te vertellen dat ik mijn schoenen uit had. Vervolgens kwam de instructeur mij melden dat het niet zo hygiënisch is en dat ik mijn schoenen aan moest doen.

Maja dat ik eerst met mijn schoenen in de zeik van 100 verschillende sporters heb gestaan toen ik naar het toilet moest maakt natuurlijk niet uit.

Ik deadlift bijna altijd op blote voeten/sokken..
Wat heb je gedaan, die lulhannes even vriendelijk aangekeken?

"Druk" om de redenen die ik hier net noem.
Op andere dagen gaan trainen zou symptoom bestrijding zijn.
Symptoombestrijding is altijd een lapmiddel. Je moet de oorzaak wegnemen.
Er is een duidelijk verschil tussen acceptatie en "gelatenheid".

Life isn't about you, get used to it. Als je het niet relaxed vind om te trainen moet je maar naar een hardcore gym gaan en niet naar een gym die voor iedereen toegankelijk is vanwege de lage prijs, aangezien je dan kan verwachten dat je de meest labiele mensen gaat tegenkomen.

But hey, that's just my advice. Do whatever the **** you wanna do.

jep, maar hij mij niet.....

Tasoula, je ergert je echt aan teveel dingen........ Je bent er om te trainen niet om op anderen te letten. Af en toe okey, maar ik zie je hier bijna dagelijks posten.

Ohja, en het is DBB tip numero uno om niet op maandag borst te trainen. Nationale bankdrukkert dag.

Op je 25e al als een ouwe taart klinken is niet best.:eek:

"Druk" om de redenen die ik hier net noem.
Op andere dagen gaan trainen zou symptoom bestrijding zijn.
Symptoombestrijding is altijd een lapmiddel. Je moet de oorzaak wegnemen.
Er is een duidelijk verschil tussen acceptatie en "gelatenheid".

Ik wilde bijna typen; je zou een k*t moeten hebben. But wait :p

Ik durf inderdaad te wedden dat mijn blote poten schoner zijn dan mijn schoenen. Ik snap die big deal ook niet zo, laatst met die hitte gesquat op blote poten (epic) maar mocht ook niet zonder dat ze een goede reden er voor hadden.

En jongens, laat Tasoula. Ze is een vrouw. Die zeiken. Altijd.

Die ecto muggen zijn er 's middags, dat is op zich al erg genoeg.
Maar probeer eens fatsoenlijk alles van borst te doen op maandag tussen
19.00 en 20.30.
De werkende massa is dan binnen.
Van die krijtstreeppaknichten met cognacbruine veternichtschoenen.
Soms nog hebben ze die nette sokken nog aan.
Je kent het vast wel.
En standaard een handdoekje om hun nek hangen.
Wat aarzelend in de rondte kijkend "waarom het in vredesnaam zo druk is...":headbang:
l
Doe je toch gewoon andere spiergroep die dag? Beetje logisch nadenken ;).
Volgens mij kan je dat opgefokte gevoel trouwens beter in je trainingen steken :p

Ik heb wel eens in mr
ondrrbroek en hempje gedeadlift, ze stonden alleen te kijken en zeidenn niets.
tsoula wanneer zet jw eens fotos van jezelf op dit forum?

Die ecto muggen zijn er 's middags, dat is op zich al erg genoeg.
Maar probeer eens fatsoenlijk alles van borst te doen op maandag tussen
19.00 en 20.30.
De werkende massa is dan binnen.
Van die krijtstreeppaknichten met cognacbruine veternichtschoenen.
Soms nog hebben ze die nette sokken nog aan.
Je kent het vast wel.
En standaard een handdoekje om hun nek hangen.
Wat aarzelend in de rondte kijkend "waarom het in vredesnaam zo druk is...":headbang:
:sad: Wat is er mis met mijn kledingstijl? :sad:

ow wacht het gaat over ecto's :D dat ben ik niet :P

Ik heb wel eens in mr
ondrrbroek en hempje gedeadlift, ze stonden alleen te kijken en zeidenn niets.
tsoula wanneer zet jw eens fotos van jezelf op dit forum?

Precies want je klinkt alsof je een goede beurt nodig hebt! Als je foto's post kan ik beoordelen of ik me geroepen voel.

Wat bezielt me om dit tegen een chick te zeggen die overal mad om word :o

Over wie t gaat niet Killy

dat er om 6-7 uur steeds minder mensen in mijn sportschool zijn
gister trainde ik helemaal alleen:roflol:

Precies want je klinkt alsof je een goede beurt nodig hebt! Als je foto's post kan ik beoordelen of ik me geroepen voel.

Wat bezielt me om dit tegen een chick te zeggen die overal mad om word :o

Als zij het is op haar avatar en haar stats zijn correct, i would definitely hit it, mag ze na afloop best even zeuren.

denken jullie ook niet dat het een kloontje is?

Terug
Naar boven