MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha :D. Heb het gekend ja :). Nu valt het gelukkig goed mee omdat ik ergens train waar je enkel kracht kan trainen en er niet zoveel mensen afweten van die krachtzone. Er is veel volk als er 5 man is :D. + vaak ook mensen die sprintgerelateerd trainen, daar kan je alleen maar van leren imo.

Snap je wel hoor :D, toen ik nog in een commerciele gym trainde was het op maandag ook altijd huilen met de pet op. Soms gewoon een kwartier zitten wachten tot je ook maar iets van oefening kan doen :(.

Bedoel je de topsporthal? Kan je daar alles goed trainen? Heb je ook een legpress / hacksquat ofzo?

Hoe zit dat nog met die topsporthal?
Zit september-januari in Gent dus is het even bye bye homegym.

Goed :D. Open van 6 tot 10 's avonds en 12-2 van ma tot vrijdag, zaterdag 9 tot 6 , zondag 9 tot 1. Ben je er al eens geweest? Qua volk valt het gewoon goed mee, periode-afhankelijk maar van september tot december is het sowieso rustig :).

Als je nog meer wil weten moet je maar pm'en. Het is wel voornamelijk krachtgericht, je kan er BB'ing-achtig trainen maar om te beginnen starten de dumbbells al maar bij 18kg ( tot 40 ) , genoeg alternatieven imo. ( prijs = 35 euro per jaar, kan je al niet voor missen )

Iedereen die tegenwoordig op hun stomme iphone,smartphone zit te kloten maar wel de hele tijd drukbank of weet ik wat bezet houden! en dus geen fl**ker uitvoeren.. kunnen we dat soort mensen niet gewoon een ban geven!

bij ons in de sportschool hangt er dit :D:
2wqslki.jpg

Hulde voor de anti mobiel poster!

Dat ik de komende weken alleen wil trainen tussen 19:45 en 20:45 (vanwege het EK) en waarschijnlijk niet de enige ben :(

ik was vandaag alweer helemaal alleen in de krachthok:fa:

Mensen die hun gewichten niet opruimen. -.-

Terug
Naar boven