AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij mij lopen dr vaak van die Lil Wayne's rond met hun trainingsbroek ver onder hun reet (ik snap serieus niet dat dat ding niet verder afzakt bij die gasten) zodat je hun bokser allemaal perfect kan zien, en lekker lang apparaten bezet houden met pauzes van ruim 5 minuten tussen setjes in, maar als je dan vraagt of je even tussendoor kan, is hun pauze wonderbaarlijk elke keer net om en 'neeuuhh G, ik moet nog veeull jeweet', om vervolgens bij elke herhaling een wonderbaarlijk goede imitatie van een fietspomp te leveren.

Bij mij lopen dr vaak van die Lil Wayne's rond met hun trainingsbroek ver onder hun reet (ik snap serieus niet dat dat ding niet verder afzakt bij die gasten) zodat je hun bokser allemaal perfect kan zien, en lekker lang apparaten bezet houden met pauzes van ruim 5 minuten tussen setjes in, maar als je dan vraagt of je even tussendoor kan, is hun pauze wonderbaarlijk elke keer net om en 'neeuuhh G, ik moet nog veeull jeweet', om vervolgens bij elke herhaling een wonderbaarlijk goede imitatie van een fietspomp te leveren.

Klinkt als Fit for Free rond de klok van 15.00.
Je wil niet WETEN wat er allemaal aan puberaaltjes rondloopt dan.

Fit for free heb je heel goed geraden haha.
Maar zelfs rond uurtje of 10 savonds ist feest bij mij.

Kon ook niet anders.
Het is de "meerprijs" die we voor lief moeten nemen voor
de "laagdrempelige" prijsstelling.
Het hokje "instructor" is altijd leeg dus er wordt ook niet op
gelet.
Af en toe is het net een buurthuis.

haha klopt helemaal. Heb nog nooit iemand daar zien staan. We hebben t niet toevallig allebei over nijmegen? zou helemaal mooi zijn

'K heb trouwens een nieuwe ergernis, de onlogische indeling van het krachthonk, aantal keer aangekaart, hopelijk wordt er wat aan gedaan.

Ergernis bij ons is al 2 jaar dezelfde indeling van de gym... steeds richting die k*t muur kijken .. als ze het eens een keer andersom zouden zetten

haha klopt helemaal. Heb nog nooit iemand daar zien staan. We hebben t niet toevallig allebei over nijmegen? zou helemaal mooi zijn

i-see-what-you-did-there.png

Ergernis bij ons is al 2 jaar dezelfde indeling van de gym... steeds richting die k*t muur kijken .. als ze het eens een keer andersom zouden zetten

Hoezo, je kunt jezelf mooi in de spiegel bekijken? :D Of wou je door dat glas de zaal inkijken onder je workout?

Iedereen die tegenwoordig op hun stomme iphone,smartphone zit te kloten maar wel de hele tijd drukbank of weet ik wat bezet houden! en dus geen fl**ker uitvoeren.. kunnen we dat soort mensen niet gewoon een ban geven!

Iedereen die tegenwoordig op hun stomme iphone,smartphone zit te kloten maar wel de hele tijd drukbank of weet ik wat bezet houden! en dus geen fl**ker uitvoeren.. kunnen we dat soort mensen niet gewoon een ban geven!

Dat bedoel ik dus met "toezicht met inzicht" in iets wat op een buurthuis gaat lijken.
Het is voor de gym houder natuurlijk kassa maar eigenlijk zou je van die gasten gewoon per direct het pasje door moeten knippen en ze begeleiden naar hun scooter.

Zitten al die mensen bij jullie dan 5 minuten op die bankjes ofzo? Heb er hier echt nooit last van

:roflol::roflol::roflol:

Zitten al die mensen bij jullie dan 5 minuten op die bankjes ofzo? Heb er hier echt nooit last van

Was het maar 5 minuten!
Vaak hele kwartieren.
Groepjes van 3 a 4.
De 1 met slippers, de ander met Pokemon haartjes.
Alles maar dan ook ALLES behalve trainen doen ze.
Elke scooter-mug kan 15,95 ophoesten dus sjaaaa...
Fit-for-free-is-tha-buurthuis-to-be!

Tyfusdrukte om half 9 's avonds waardoor ik al geen zin meer heb om te trainen.

Yes mad.:mad:

Terug
Naar boven