Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nah da's coïtus met maagden:

'Niet te hard'
'Niet zo diep'
'Auww'

Willen we dat alleMAAL niet? ;)
Goeie body btw !:lifter:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 13:05 ----------

Haha dat valt enorm mee hoor;)
Ik vind alleen dat sommige rare toestanden best wel eens benoemd mogen worden.
Het lijkt veel omdat het in nogal een kort tijdsbestek gaat.
Maar dat zegt meer over die rare circus toestanden dan over m'n klagen;)
Relaxaboutit.

Dankje, ik train er hard voor.
En het zal dan wel, maar nog steeds zou het leuk zijn als je wat pics poste.

Dacht dat mannen juist afknapten als vrouwen zeurden. :o

Normaliter wel. Ik voel me oprecht geroepen om Tasoula wat op te beuren, ik vind het vreselijk om te zien hoe zij haar wereld asgrauw ziet terwijl er zo veel dingen in het leven zijn waar je van kan genieten.

Rusty zit al een tijdje in de no fap en no orgasm dus standaards faan misschien wat naar beneden hehe[/QUOTE]

En ik maar denken dat het alleen maar een nickname was:bang:
Oowwww ik zie net dat ie het goed met me voor heeft;)

Rusty zit al een tijdje in de no fap en no orgasm dus standaards faan misschien wat naar beneden hehe
En ik maar denken dat het alleen maar een nickname was:bang:
Oowwww ik zie net dat ie het goed met me voor heeft;)[/QUOTE]

:roflol: come and find out whether I'm rusty or not. ;)
En ofcourse Tas, heb het helemaal het beste met je voor.

:roflol: come and find out whether I'm rusty or not. ;)

Je stats beloven wat :bj: hahaha!

Laatst bewerkt:
Mensen die je aanstaren alsof je een God bent, wanneer je 100kg een paar keer squat ter warming-up. Zwaar irritant.

http://www.youtube.com/watch?v=2uKTlhu827w

Gisteren dus al de tweede keer binnen een week dat ik dit nummer tijdens één van m'n laatste setjes hoorde, op die momenten ben ik altijd jaloers op die trainingsfilmpjes van Branch Warren enzo waarin Metallica en andere rock wordt gedraaid als ze aan het trainen zijn.

in ears zijn je vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kiest u maarrrr

Teufel FTW

10787_41449.jpg

in ears zijn je vriend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kiest u maarrrr

Ergens heb je wel gelijk, heb laatst één keer geprobeerd om met oordoppen in te trainen en deze bij het opruimen geplet tussen een aantal schijven dus ben er niet meer zo weg van.. Maar misschien een optie voor als het erger wordt ;)

Of je pakt de trein vanuit amsterdam naar utrecht :D

Hehe je avatar klopt trouwens wel met je outfit van gisteren :D

OT: mensen die mij raar aankijken omdat ik allemaal 'gekke' coordinatie en agility oefeningen doe :(

Laatst bewerkt:
Mensen die zo in hun eigen wereld leven waar ze gespierd zijn, dat ze geen enkel advies of geen enkele tip willen aannemen van mensen die duidelijk wel weten waar ze over praten...

In het topic 'voor wie heb je respect in de sportschool' gaf ik aan dat ik wel het meeste respect heb voor mensen die mij mijn ding laten doen, maar sommige mensen (en dit botst dan weer een beetje met bovenstaand), hebben echt even een heldere visie nodig.

Ook een pesthekel aan mensen die op machines, bijvoorbeeld chestpress, klakkeloos op dezelfde hoogte gaan zitten als hun voorganger, de hoogte niet afstellen.. Heb vaak zat mensen gezien die de stangen ongeveer vanaf kinhoogte naar voren duwen :S

Terug
Naar boven