Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Stel je voor dat ze tegen je gaan praten als je zo ****ing hardcore bent :P
Iedere gozers natte droom.. Grinnik.

Ik zie het al voor mij *Smekende ogen, tuitende lipjes, lief lachen en dan tegen hem kletsen*

En toen ging de wekker.:D

dat jullie uberhaupt tijd hebben om te praten (terwijl je *kuch*, hardcore bezig bent)

geen beveiliging nodig, hoogstens een spotter toch?

Right, spotter, als er nog niemand squat in me gym gaan ze ook niet weten hoe ze een squat moeten spotten...

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 22:03 ----------

Als dat tegen je max aan is heb je daar evengoed een spotter voor nodig. Met 60kg kun je ook onderuit fl*kkeren. Maar jij bent wel een hele stoere jongen of niet?

Idd, wou 65 proberen, maar had 60 gedaan omdat ik de squatrek dus bezet was, en het is te gevaarlijk als er dan juist iemand achter je loopt en je flikkert onderuit.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 22:04 ----------

vraag of ze een stukkie naar achteren willen gaan ???

en wees blij dat er uberhaupt iemand deadlift ;)

Ze waren na elke set de baar terug op de squatrek aan het plaatsen om gewicht er af en op te plaatsen >_<

---------

Maar ze hadden op den duur ook wel door dat het niet zo slim was en dat ze beter konden deadliften op de plaats waar ik dan men squats zonder squatrek aan het doen was.
Dus hopelijk volgende keer gaan ze het daar doen en niet de enigste squatrek in de gym bezet houden

Laatst bewerkt:
Mijn grootste ergernissen:
- bellen in de gym
- super sociaal doen en hele gesprekken aanknopen, rot op, ik wil trainen
- mensen die met de muziek mee gaan zingen (vergeet mijn in-ears nog wel eens)
- als ik me laatste reps aan het persen ben vragen: moet je nog veel?
- mensen die 'yeah buddy' en 'lightweight baby' zeggen..

Mensen die hele tijd staan te smsen... smse doe je buiten de gym, je komt om te trainen niet om ff je mama op te geilen.

Vragen ofdat ze je toestel mogen gebruiken, je zegt nee omda je nog sets moet doen en dan zeggen ze : please maar ik ben vlug klaar.

Ofdat ze mijn barbell mogen gebruiken als ik aan het deadliften ben, ze mogen het gebruiken als ze het kunnen optillen (niemand anders deadlift daar dus)

Je aanzien als een freak, precies je aan de shit zit.

Diegenen die met hun gsm muziek staan te spelen, voor heel de zaal.

De toestellen bezweet achter laten

De gewichten laten rondslingeren

Hmm, heb nog noooit iemand Yeah buddy horen zeggen. ze schreeuwen wel... train bij een fusion sportschool. Savonds is er altijd dikke hardcore op of zieke zieke motivatie muziek, lampen worden gedimpt en dan word er ook echt hard geknalt. kotsende mensen zie je ook regel matig hahaha

Ik zou het prachtig vinden als iemand yeah buddy roept :)

Ik roep altijd yeah buddy light weight, nothing but a peanut
Yeaaaah buddy

Geeft denk altijd wel motivatie als ik irmand aan het spotten of zelf gaat liften rond mn max

Hmm, heb nog noooit iemand Yeah buddy horen zeggen. ze schreeuwen wel... train bij een fusion sportschool. Savonds is er altijd dikke hardcore op of zieke zieke motivatie muziek, lampen worden gedimpt en dan word er ook echt hard geknalt. kotsende mensen zie je ook regel matig hahaha

Welke plaats?

hengelo ov

zat bij olumpic gym jij

dat jullie uberhaupt tijd hebben om te praten (terwijl je *kuch*, hardcore bezig bent)

Idd...

Gisteren 3 gasten samen aan het trainen. Hadden 3EZ bars en tal van gewichten bij hun maar zaten wel 15min non stop te praten. Waar heb je dan al dat materiaal voor nodig?
Ze waren hun armen aan het supersetten. Op zich niets mis mee maar train dan ook ipv te babbelen en te tetteren als een stel oude wijven.
Terwijl moeten anderen wachten op het materiaal dat zij op dat ogenblik 'gebruiken'.

Eerst vind je het irritant dat vrouwen bij jou komen praten (wat mij vrij sterk lijkt dat ze interesse hebben in zo'n klein dikkertje), en dan opeens train je in een hardcore sportschool. Meestal trainen daar bijna geen vrouwen. Volgens mij leef jij een beetje in een fantasiewereld. En natuurlijk dat er regelmatig mensen staan te kotsen.

Terug
Naar boven