Iedere gozers natte droom.. Grinnik.Stel je voor dat ze tegen je gaan praten als je zo ****ing hardcore bent![]()
Ik zie het al voor mij *Smekende ogen, tuitende lipjes, lief lachen en dan tegen hem kletsen*
En toen ging de wekker.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedere gozers natte droom.. Grinnik.Stel je voor dat ze tegen je gaan praten als je zo ****ing hardcore bent![]()

Daar heb ik nou ook altijd last vanDames die tegen mij gaan praten terwijl ik aan het lopen ben of intersief aan het trainen ben

geen beveiliging nodig, hoogstens een spotter toch?
Als dat tegen je max aan is heb je daar evengoed een spotter voor nodig. Met 60kg kun je ook onderuit fl*kkeren. Maar jij bent wel een hele stoere jongen of niet?
vraag of ze een stukkie naar achteren willen gaan
en wees blij dat er uberhaupt iemand deadlift![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UpMit8SpqRAMijn grootste ergernissen:
- bellen in de gym
- super sociaal doen en hele gesprekken aanknopen, rot op, ik wil trainen
- mensen die met de muziek mee gaan zingen (vergeet mijn in-ears nog wel eens)
- als ik me laatste reps aan het persen ben vragen: moet je nog veel?
- mensen die 'yeah buddy' en 'lightweight baby' zeggen..
Mijn grootste ergernissen:
- bellen in de gym
- super sociaal doen en hele gesprekken aanknopen, rot op, ik wil trainen
- mensen die met de muziek mee gaan zingen (vergeet mijn in-ears nog wel eens)
- als ik me laatste reps aan het persen ben vragen: moet je nog veel?
- mensen die 'yeah buddy' en 'lightweight baby' zeggen..
Ik zou het prachtig vinden als iemand yeah buddy roept![]()
Hmm, heb nog noooit iemand Yeah buddy horen zeggen. ze schreeuwen wel... train bij een fusion sportschool. Savonds is er altijd dikke hardcore op of zieke zieke motivatie muziek, lampen worden gedimpt en dan word er ook echt hard geknalt. kotsende mensen zie je ook regel matig hahaha
dat jullie uberhaupt tijd hebben om te praten (terwijl je *kuch*, hardcore bezig bent)
Hmm, heb nog noooit iemand Yeah buddy horen zeggen. ze schreeuwen wel... train bij een fusion sportschool. Savonds is er altijd dikke hardcore op of zieke zieke motivatie muziek, lampen worden gedimpt en dan word er ook echt hard geknalt. kotsende mensen zie je ook regel matig hahaha