Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoer verhaal man! Je zal ook wel een god zijn!Mensen die je aanstaren alsof je een God bent, wanneer je 100kg een paar keer squat ter warming-up. Zwaar irritant.
Ga me niet vertellen dat jij nooit iets dergelijks hebt meegemaakt, met je 124 kg.
Kan ik hem ook online kopen?
Yep met ideal, voor een gesigneerde foto vraag ik 1 euro extra.
Waarom zou je ook op de chestpress zitten? Doe toch gewoon de bench press.
. Ik ben er maar niet meer verder op in gegaanAls mensen randomly mijn voeten beginnen te likken nadat ik heb gedeadlift.

Wanneer ze aan het deadliften zijn in de squatrek en je een andere rack zonder beveiliging moet gebruiken wanneer je squat en je niet een PR durft maken omdat je niet beveiligd bent...
Wanneer ze aan het deadliften zijn in de squatrek en je een andere rack zonder beveiliging moet gebruiken wanneer je squat en je niet een PR durft maken omdat je niet beveiligd bent...

Verkapte 'Zie mij eens populair zijn bij de dames' post.Dames die tegen mij gaan praten terwijl ik aan het lopen ben of intersief aan het trainen ben

Verkapte 'Zie mij eens populair zijn bij de dames' post.![]()